×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

GMBdjtRcUjvc - حمله سایبری به سیستم های شرکت راه آهن - حمله سایبری

بدنبال اختلال سراسری در ساعات اخیر در سیستمهای کامپیوتری شرکت راه آهن که احتمالا بدلیل حمله سایبری میباشد، فعالیت صدها خطوط قطار به تعویق افتاده و حتی لغو شد، ورودی ها و خروجی ها، مراکز خرید بلیط، خدمات الکترونیک باری و مسافری، و سایت شرکت راه آهن نیز دچار اختلال شدند. این واقعه منجر به هرج و مرج بی سابقه ای در ایستگاه های قطار سراسر کشور شده است.

خبرگزاری فارس مدعی شده است ، سایت شرکت راه آهن نیز دچار اختلال شدند. این واقعه منجر به هرج و مرج بی سابقه ای در ایستگاه های قطار سراسر کشور شده است.

اختلال در سیستمهای کامپیوتری معطل شدن هزاران مسافر، آنهم بدون هیچ گونه پاسخگویی از طرف مقامات مسئول و یا هیچ گونه پیش بینی در تجدید کار خطوط را با خود به همراه آورد. در این لحظات مسافرینی که در این ایستگاهها حضور دارند پستهای فراوانی را در صفحات اجتماعیشان به اشتراک میگذارند.

طبق گزارش بدست رسیده، صفحات اعلان ساعات ورود و خروج قطار، لغو فعالیت تمامی خطوط قطار را اعلان کرده و پیام «تاخیر زیاد بدنبال حملات سایبری» بر روی آنها قید شده است. در این پیام مسافرین جهت اطلاعات بیشتر به شماره ۶۴۴۱۱ رجوع داده شدند، که بعد از بررسی خبرگزاری فارس، مشخص گردید این شماره مربوط به دفتر مقام معظم رهبری میباشد.  شایان ذکر است پیام قید شده بر روی این صفحات احتمال یک حمله سایبری را در بین مسافرین و مقامات مسئول دو چندان مینماید.

نیاز به زمان است تا مقامات مسئول بتوانند صحت وسقم این حمله سایبری احتمالی را بررسی کنند، با این وجود تصور نمیشود مقامات ذیربط حاضر به انتشار پیام رسمی در این مورد باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.