جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سقوط بالگرد اورژانس در استان فارس/ 9 سرنشین جان باختند
    06 فروردین 1395 - 21:26
    شناسه : 1856
    1

    دقایقی پیش یک فروند بالگرد در نزدیکی دریاچه مهارلو در اطراف شهرستان کوار سقوط کرد که دو تیم امداد و نجات به محل اعزام شده اند. به گزارش خبرگزاری «با مردم»،دقایقی پیش یک فروند بالگرد با 7 سرنشین در نزدیکی دریاچه مهارلو در اطراف شهرستان کوار استان فارس سقوط کرد که دو تیم امداد و […]

    پ
    پ

    4306855_478دقایقی پیش یک فروند بالگرد در نزدیکی دریاچه مهارلو در اطراف شهرستان کوار سقوط کرد که دو تیم امداد و نجات به محل اعزام شده اند.

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»،دقایقی پیش یک فروند بالگرد با 7 سرنشین در نزدیکی دریاچه مهارلو در اطراف شهرستان کوار استان فارس سقوط کرد که دو تیم امداد و نجات به محل اعزام شده اند.

    چرخساز ، رییس سازمان امداد و نجات  با اشاره به اعزام تیم های ارزیاب به محل حادثه گفت: این بالگرد متعلق به اورژانس هوایی بوده که دارای هفت الی هشت سرنشین بوده است و حدود ساعت 8:30 دچار این سانحه شده است.

    وی افزود: احتمالا تمامی سرنشینان این بالگرد فوت کرده اند و در حال حاضر 2 تیم ارزیاب امداد و نجات در محل حضور دارند که اطلاعات تکمیلی پس از ارزیابی های لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

    **خالدی:بالگرد در حال انتقال بیمار از شهرستان خنج به شیراز بود

    سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: این بالگرد در حال انتقال بیمار از شهرستان خنج به شیراز بود  که در نزدیکی دریاچه مهارلو در اطراف شهرستان کوار استان فارس سقوط کرد.

    وی افزود: دو تکنسین اورژانس در داخل این بالگرد حضور داشته اند.

    * 9 سرنشین بالگرد جان باختند

    رییس مرکز فوریت های پزشکی استان فارس گفت: متاسفانه 9 سرنشین بالگرد اورژانس هوایی که نزدیک دریاچه مهارلو در اطراف شهرستان کوار استان فارس سقوط کرده بود، جان باختند.

    در حال تکمیل …

    باشگاه خبرنگاران جوان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.