جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چی؟ موزیک خوب گوش نمی‌کنی؟؟؟؟
    21 تیر 1400 - 7:20
    شناسه : 185658
    0

    یکی از اصول مفید و ماندگار به جای مانده از فرهنگ شرق، مدیتیشن یا مراقبه هست که در آن فرد با تمرکز ذهن و آزاد کردن نیروی چاکراها به آرامش ذهنی و روحی به خصوصی می‌رسد.

    پ
    پ

    ریتم - چی؟ موزیک خوب گوش نمی‌کنی؟؟؟؟ - آهنگ شاد

    به نظر من یکی از بهترین اختراعات بشر ترکیب متن و موسیقی با یکدیگر بوده است که نتیجه آن باعث به وجود آمدن موزیک‌های مختلف می‌شود.

    اگه نظر منو بخای می تونم به‌جرئت بگم که بعد از آب و غذا و اکسیژن، موزیک مهمترین عنصر لازم برای ادامه زندگی می باشد!

    اما چرا من انقدر اسرار دارم که باید سبک های مختلف موزیک ازجمله آهنگ شاد در زندگی ما جریان داشته باشد؟ برای رسیدن به جواب این پرسش در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به اهمیت گوش دادن به یک موزیک خوب بیشتر پی ببریم.

    درمان افسردگی، ایجاد حال خوب و انگیزه بالا، تنها با گوش دادن به موزیک مناسب

    اصولاً، هدف اصلی زندگی هر انسانی رسیدن به یک حال خوب و آرامش روحی و روانی هست که این حال خوب در اثر به دست آوردن موفقیت‌های مختلف حاصل می‌شود.

    مسیر رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها، برای هیچ فردی کاملاً هموار و بدون موانع و مشکلات نبوده است؛ این مسیر گاهی به‌قدری ناهموار و نامید کننده می‌شود که ممکن است مانع رسیدن بسیاری از آدم‌ها به خواسته‌های خود شود.

    یکی از دلایل مهم ایستادگی در برابر ناملایمات زندگی، داشتن حال خوب و روحیه بالا برای رویارویی با موانع و مشکلات هست؛ به‌طوری که اگر روح انسان سرزنده و شاداب باشد تقریباً هیچ مانعی وجود ندارد که بتواند در برابر انسان و سقف آرزوهایش صد بزرگی به وجود آورد.

    چگونه روحی سرزنده و شاداب داشته باشیم؟

    روح انسان کاملاً تحت تأثیر سبک زندگی او قرار دارد و بسته به نوع زندگی و لایف استایل هر شخص، بُعد روحانی هر انسانی خود را شکل می‌دهد. برای داشتن یک زندگی شاد، خارج از موقعیت زمانی و جغرافیایی فعلی، کافی است با انجام تمرین‌های روزانه، روح خود را ارتقا دهید تا احساس شادی واقعی در شما ایجاد شود.

    در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی تمریناتی که در افزایش شادابی و به وجود آمدن روحی مقاوم و شکست‌ناپذیر در ما مؤثرند بپردازیم.

    مدیتیشن

    یکی از اصول مفید و ماندگار به جای مانده از فرهنگ شرق، مدیتیشن یا مراقبه هست که در آن فرد با تمرکز ذهن و آزاد کردن نیروی چاکراها به آرامش ذهنی و روحی به خصوصی می‌رسد.

    در هنگام مدیتیشن گوش دادن به یک موزیک آرامش‌بخش تمرکز ذهنی را افزایش می‌دهد و در بهبود عمل مراقبه بسیار مؤثر است. موزیک آرامش‌بخش و مناسب شرایط مدیتیشن، کمک می‌کند تا تمرکز انسان افزایش یابد و هورمون‌های آرامش‌بخش بیشتری در بدن ترشح شود.

    - چی؟ موزیک خوب گوش نمی‌کنی؟؟؟؟ - آهنگ شاد

    Figure 2 دانلود آهنگ های جدید- تاپ ریتم

    ورزش

    یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای ساختن روحی شکست‌ناپذیر و شاداب، داشتن جسمی قوی و سالم هست که یکی از بهترین روش‌ها برای دست‌یابی به این اهداف انجام تمرینات ورزشی به‌صورت منظم و روزانه است.

    در هنگام ورزش کردن هورمونی تحت عنوان آندروفین در مغز ترشح می‌شود که به هورمون حس خوب معروف است، دلیل نام‌گذاری این هورمون به این نام این است که با ترشح هورمون آندروفین در مغز، فرد احساس سرزندگی و شادابی می‌کند و انجام سایر فرایندهای روزمره برای او به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

    یکی از راه‌های آسان‌تر کردن تمرینات سخت ورزشی گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی هست. آهنگ‌های شاد و پرانرژی سبب افزایش تولید هورمون آدرنالین در بدن می‌شود که انرژی در دسترس بدن را افزایش می‌دهد و با مصرف این انرژی افراد برای مدت بیشتری می‌توانند به انجام تمرینات ورزشی خود بپردازند.

    چگونه آهنگ خوب دانلود کنیم؟

    امروزه برای دانلود انواع مختلف آهنگ‌ها، وب‌سایت‌های بی‌شماری در موتور جست‌وجو گوگل ساخته‌شده است اما بسیاری از این وب‌سایت‌ها مشکلات فراوانی نظیر تبلیغات و پاپاپ های فراوان، در دسترس نبودن لینک‌های دانلود، کیفیت نامناسب آهنگ، فیلترینگ و یا دریافت مبلغی به‌عنوان حق عضویت ماهانه دارند که این مشکلات موجب آزار کاربران شده است و لذت دانلود آهنگ‌ها موردعلاقه‌ی آنان را کم‌رنگ می‌کند.

    وب سایت تاپ ریتم با طراحی کاربرپسند خود، جلب رضایت کاربران را هدف اصلی خود قرار داده است. تمام فعالیت‌های صورت گرفته در این وب‌سایت به‌منظور دست‌یابی به این هدف مهم انجام می‌پذیرد؛ ازاین‌رو کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت تاپ ریتم هم از فضای کاربری مناسب این سایت استفاده کنند و هم آهنگ جدید موردعلاقه خود را بدون پرداخت هزینه و به‌صورت کاملاً رایگان با بهترین کیفیت دانلود کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند.

    وجود تنوع بسیار زیاد اثرهای هنرمندان مختلف و همچنین وجود هزاران آهنگ شاد و غمگین موجب شده است تا کاربران به‌راحتی با استفاده از موتور جست‌وجو تعبیه‌شده در سایت به آهنگ موردنظر خود در کمترین زمان دسترسی پیدا کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.