شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کجاست؟
    22 تیر 1400 - 0:18
    شناسه : 185683
    0

    تعمیرات موبایل رشته پرطرفدار و پردرآمدی است و طبیعی است طرفداران این رشته به دنبال بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باشند. در این مقاله بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران  را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. خوشبختانه امکان شرکت در دوره های تعمیرات موبایل این آموزشگاه برای ساکنین شهرستان ها هم وجود دارد.

    پ
    پ

    1 5 - بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کجاست؟ - آموزش تعمیرات موبایل در تهران

    تعمیرات موبایل رشته پرطرفدار و پردرآمدی است و طبیعی است طرفداران این رشته به دنبال بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باشند. در این مقاله بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران  را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم. خوشبختانه امکان شرکت در دوره های تعمیرات موبایل این آموزشگاه برای ساکنین شهرستان ها هم وجود دارد.

    رشته تعمیرات موبایل رشته گسترده ای است و امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، از هر زمان دیگری تخصصی تر شده است. این روزها اگر بخواهید یک تعمیرکار موبایل کاربلد و حرفه ای شوید، باید بتوانید با جریان سریع معرفی گوشی ها و تکنولوژی های جدید همراه بمانید. حوزه گسترده تعمیرات موبایل به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیر نرم افزاری موبایل  تقسیم می شود. ما در این مقاله هر جا که به تعمیرات موبایل اشاره داریم، در حقیقت هم تعمیرات نرم افزاری گوشی و هم تعمیرات سخت افزاری را مد نظر داریم.

    کدام آموزشگاه تعمیرات موبایل بهتر است؟

    2 7 - بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کجاست؟ - آموزش تعمیرات موبایل در تهران

    یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد یادگیری تعمیرات موبایل و ورود به بازارکار این رشته پولساز را دارند این است که از کجا شروع کنند؟ در چه کلاسی شرکت کنند؟ و چطور بهترین کلاس تعمیرات گوشی موبایل را پیدا کنند؟

    برای این که بتوانیم بهترین آموزشگاه تعمیراتی را پیدا کنیم باید به عوامل متعددی توجه داشته باشیم. پیشنهاد می کنیم صرفا بر اساس تبلیغات یا اسم هایی که می شنوید تصمیم گیری نکنید چرا که با شرکت در یک کلاس تعمیر موبایل بی کیفیت هم پول خود را هدر می دهید هم زمانتان را.

    ما بارها با افراد زیادی برخورد کرده ایم که در دوره های آموزشی چند آموزشگاه مطرح در زمینه آموزش تعمیرات موبایل شرکت کرده بودند ، اما به هیچ وجه از دوره راضی نبودند، چرا که به جز مباحث مبتدی و تئوری مطلبی یاد نگرفته بودند. یکی از مهم ترین عواملی که شما در انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باید به آن توجه داشته باشید، کامل و جامع بودن دوره و صداقت در مورد سبک برگزاری و طبقه بندی دوره و هم چنین پشتیبانی فنی واقعی و ضمانت اجرا بعد از دوره است. معمولا اکثر آموزشگاه ها فهرست سرفصل های دوره را به شما می دهند. مواردی که باید به آن دقت کنید این است که: آیا آموزش ها از سطح پایه و مقدماتی شروع می شود یا باید قبلا در دوره های پیش نیاز شرکت کرده باشم؟

    تعمیر چه دستگاه هایی را در این دوره یاد می گیریم؟ برای مثال ممکن است یک دوره تعمیرات موبایل به عنوان دوره ای کامل به شما معرفی شود اما در آن تعمیرات بعضی از مدل های جدید یا برندهای مطرح را به شما آموزش ندهند.

    آیا همه مباحث تخصصی در این دوره آموزش داده می شود یا باید بعدا در دوره های مکمل شرکت کنم؟ آیا پس از گذراندن دوره مدرک معتبر دریافت می کنم؟

    مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید نحوه برگزاری کلاس ها و آموزش مباحث است. کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شوند یا آنلاین؟ آیا مباحث به صورت عملی در کلاس آموزش داده می شوند؟ طبیعتا کلاس هایی که در آن امکان مشاهده عملی تعمیر انواع مدل ها و برندهای گوشی وجود داشته باشد بهتر هستند.

    مسئله مهم دیگری که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند، پشتیبانی ارائه شده از سوی آموزشگاه است. برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و در ایران، باید به این توجه داشته باشید که آموزشگاه علاوه بر برگزاری کلاس چه امکانات دیگری در اختیار شما قرار می دهد؟ پشتیبانی آموزشگاه تا چه اندازه پاسخگوی نیاز های شما است؟ آیا آموزشگاه پس از اتمام دوره هنرجو را رها می کند؟ آیا آموزشگاه خدمات و تسهیلاتی را جهت ورود به بازار کار به هنرجویان خود ارائه می دهد؟

    ما بر اساس مجموع این عوامل و نیز بازخورد هنرجویان و افرادی که در دوره های آموزش تعمیرات موبایل شرکت کرده بودند، یک ارزیابی کلی انجام دادیم و یکی از آموزشگاه های تعمیر گوشی های موبایل را به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران برگزیدیم.

    دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه زانکو

    آموزشگاه تعمیرات زانکو یکی از آموزشگاه های مبتکر و نوین در حوزه تعمیرات موبایل است که موفق شده در طول مدت فعالیتش متخصصین تعمیرات موبایل زیادی را پرورش دهد. این آموزشگاه دوره های آموزشی جامع تعمیرات موبایل و سایر رشته های پرطرفدار تعمیراتی را با همکاری اساتید برجسته و پرسابقه برگزار می کند. یکی از برجسته ترین اهداف آموزشگاه زانکو این است که بستر لازم را برای ورود هنرجویان به بازار کار و کسب درآمد فراهم کند. در همین راستا اگر سرفصل های آموزشی دوره های این آموزشگاه را بررسی کنید می بینید که کلیه دوره ها از سطح پایه شروع می شوند و همه مباحث ضروری را پوشش می دهند.

    دوره های آموزش تعمیرات موبایل این آموزشگاه طوری طراحی شده اند که هنرجو نیازی به شرکت در هیچ دوره دیگری ندارد. تاکید آموزشگاه زانکو روی ارائه خدمات پشتیبانی جامع و کامل نیز در راستای همین هدف است. برای مثال هنرجویان در صورتی که پس از تمام دوره نیاز به رفع اشکال داشته باشند یا مبحثی را به خوبی یاد نگرفته باشند می توانند تا سقف دو جلسه به صورت رایگان در کلاس های رفع اشکال همان مدرس شرکت کنند.

    پس از اتمام دوره های آموزشی و کارآموزی تعمیرات موبایل، آموزشگاه زانکو برای تسهیل ورود هنرجو به بازارکار خدماتی از جمله مشاوره های کاربردی و معرفی کسب و کار هنرجو در وبسایت و شبکه های اجتماعی رسمی آموزشگاه را ارائه می دهد.

    هزینه آموزش تعمیرات موبایل

    3 4 - بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران کجاست؟ - آموزش تعمیرات موبایل در تهران

    عامل دیگری که هنگام انتخاب یک دوره آموزشی مناسب باید به آن توجه داشته باشید، هزینه دوره است. معمولا هزینه آموزش تعمیرات موبایل در برابر درآمدی که بعدا از این شغل به دست خواهید آورد بسیار ناچیز است. به طور کلی تعمیرات موبایل یکی از مشاغلی است که در آن می توانید با سرمایه اولیه اندک، درآمد بالایی کسب کنید. با این وجود در صورتی که در انتخاب کلاس های آموزشی دقت لازم را نداشته باشید، ممکن است مجبور شوید به جای یک دوره، در چندین دوره شرکت کنید و طبیعتا مبلغ زیادی هزینه کنید.

    آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل تهران

    در صورتی که ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران می گردید، ما آموزشگاه تعمیرات زانکو را به شما پیشنهاد می کنیم. خوشبختانه این آموزشگاه دوره های آنلاین و مجازی را هم برای هنرجویانی که ساکن شهر تهران نیستند برگزار می کند. این کلاس ها با متدهای روز دنیا در پلتفرم های تخصصی آموزش آنلاین برگزار می شوند. کلیه مباحثی که در دوره های حضوری آموزش داده می شود، در این دوره ها هم ارائه خواهد شد. چون آموزش به صورت آنلاین است هنرجو می تواند همانند کلاس های حضوری، با مدرس ارتباط مستقیم داشته باشد، او را ببیند و سوالاتش را از او بپرسد. هنرجویان شهرستانی می توانند در صورت نیاز در چند جلسه رفع اشکال حضوری هم شرکت کنند تا آموزش آن ها کامل شود. کلیه تسهیلاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم شامل دوره های آنلاین هم می شود. با توجه به شرایط کنونی ویروس کرونا در کشور، پیشنهاد آموزشگاه به کلیه هنرجویان چه ساکنین شهر تهران چه ساکنین شهرستان ها، این است که در دوره های آموزش آنلاین شرکت کنند.

    آموزش خصوصی تعمیرات موبایل زانکو

    بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای شرکت در کلاس های عمومی تعمیرات موبایل، در کلاس های خصوصی شرکت کنند. آموزشگاه زانکو امکان شرکت در کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین را برای کلیه هنرجویان متقاضی فراهم کرده است. با وجودی که هزینه کلاس های خصوصی نسبت به کلاس های عمومی بیشتر است، بسیاری از افراد ترجیح می دهند این هزینه را بپردازند اما بتوانند در کلاس خصوصی شرکت کنند. طبیعتا در کلاس های خصوصی شما ارتباط مستقیم تری با مدرس دارید و مدرس دقت و توجه بیشتری به کار شما دارد. اگر احساس می کنید کلاس خصوصی تعمیرات موبایل برای شما مفیدتر است، می توانید هنگام ثبت نام در کلاس های تعمیرات موبایل آموزشگاه زانکو، گزینه کلاس خصوصی را انتخاب کنید.

    آموزش تعمیرات موبایل رایگان

    در صورتی که به تعمیرات موبایل علاقه دارید اما هنوز تصمیم قطعی را برای شرکت در کلاس های تخصصی نگرفتید، یا تعمیرکار موبایل هستید و قصد دارید دانش خود را به روز نگه دارید، می توانید از آموزش های رایگان تعمیرات موبایل زانکو بیشترین بهره را ببرید.

    جمع بندی

    در این مقاله تلاش ما در وهله اول این بود که مجموعه ای از معیارهای ضروری برای انتخاب بهترین کلاس های تعمیر گوشی موبایل را معرفی کنیم. سپس بر اساس همین معیارها یکی از آموزشگاه های مطرح تهران را به عنوان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران انتخاب کردیم. امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و شما را در مسیر ورود به شغل پولساز تعمیرات موبایل همراهی کرده باشیم.

    با عضویت در شبکه های اجتماعی زانکو مثل تلگرام (@zanckoir) و اینستاگرام (@zancko.ir) می توانید آموزش های رایگان تعمیرات موبایل را در قالب ویدئوی آموزشی، وبینارهای آموزشی رایگان و متون و پی دی اف های آموزشی دریافت کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های تخصصی تعمیرات موبایل زانکو و ثبت نام در این دوره ها می توانید به وبسایت زانکو با آدرس zancko.ir مراجعه کنید یا با شماره 09399432340تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.