پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رشد ۲۲۰ درصدی اعتبارات مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان
    25 تیر 1400 - 20:46
    شناسه : 185843
    0

    « یونس محمودی » در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که امروز (سه شنبه، ۲۲ تیر) در سالن اجتماعات خواجه نصیر دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، گفت: بیش از ۷۵ درصد از اعتبارات شهرستان ها در وزارتخانه هاست.

    پ
    پ
    IMG 20210715 194908 832 - رشد ۲۲۰ درصدی اعتبارات مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان لاهیجان -

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، « یونس محمودی » در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که امروز (سه شنبه، ۲۲ تیر) در سالن اجتماعات خواجه نصیر دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، گفت: بیش از ۷۵ درصد از اعتبارات شهرستان ها در وزارتخانه هاست.

    فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه امسال سهم القدر دستگاه های اجرایی شهرستان بر اساس کد عمرانی بوده و برای پروژه های عمرانی اعتبارات لازم اختصاص می یابد، تصریح کرد: همه مولفه های چگونگی توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌های ابلاغی سازمان برنامه و بودجه، ابلاغ استاندار گیلان و تاکید ریاست مدیریت و برنامه ریزی استان بر حول دو محور است که ابتدا سیر پیشنهادات و طرح های اجرایی مورد بررسی و با حضور مدیران مورد مطالعه طرفینی قرار گرفته و در نهایت شفاف سازی می شود.

    محمودی با تاکید بر اینکه اعتبارات در راستای پروژه ها اجرایی شود، خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات، پروژه های نیمه تمام و مطالبات معوقه دستگاه های اجرایی از قبل پیمانکاران در اولویت کاری دبیرخانه شهرستان قرار گرفته و شاخص ها مورد توجه قرار می گیرد.

    وی با بیان اینکه امسال ۲۳ فصل برای توزیع اعتبارات پروژه های عمرانی ابلاغ شد، اظهار کرد: اعتبارات استانی در سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۵۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که همین اعتبار در سال ۱۴۰۰به ۱۴ میلیارد ۳۳۰ میلیون تومان ( ۱۳۵ درصد) ارتقا یافت.

    فرماندار شهرستان لاهیجان ادامه داد: از محل سه درصد از ۹۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال گذشته به سه میلیارد و ۳۲ میلیون تومان و جز ۱۳، ۲۴ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان و در حوزه تکمیل راه های روستایی نیز به ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ارتقا یافت.

    وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی با پیگیری مجددانه، اعتبارات شهرستان را در لاهیجان هزینه و در مبادله پروژه ها از هیچ کوششی فروگذار نکنند، اذعان کرد: مجموع اعتبار مصوب سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۲۴۳میلیون تومان بوده که در سال جاری به ۶۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان با ۲۲۰ درصد رشد ارتقا یافته است.

    محمودی سرجمع اعتبارات مبادله شده را ۴۸ میلیون و ۳۱۶ میلیون تومان و اعتبار تخصیصی را ۲۲ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان اعلام کرد.

    وی تصریح کرد: برای اولین بار در طول تاریخ برنامه ریزی کشور اعتبار خوبی برای زندان شهرستان لاهیجان تامین می شود.

    محمودی با بیان اینکه شهرستان به لحاظ عملکردی دارای رویکرد کشاورزی، اقتصادی، چایکاری، زراعت برنج است، خاطرنشان کرد: امسال اگر نزولات آسمانی و اهتمام اعضای شورای تامین در رصد و پایش نارضایتی اجتماعی ناشی از فقدان آب زراعی نبود این حجم از تعامل بخشداران با مسئولان محقق نمی شد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.