جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مقایسه قیمت پرده زبرا آشپزخانه با پرده پارچه ای
    04 مرداد 1400 - 0:10
    شناسه : 186113
    0

    پرده ها دارای انواع متفاوتی هستند که دو مدل از پرکاربرد ترین آنها را می توان به پرده های پارچه ای که از بالا آویزان شده و به طرفین جمع می شود و پرده های افقی که با زنجیر بالا و پایین می شود مانند پرده های زبرا اشاره نمود.

    پ
    پ

    1 10 - مقایسه قیمت پرده زبرا آشپزخانه با پرده پارچه ای - پرده زبرا آشپزخانه

    پرده زبرا آشپزخانه یکی از انوع پرده های فانتزی است که به دلیل قیمت مناسب به جای پرده های فانتزی می تواند استفاده شود و اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

    پرده یکی از مهم ترین اجزا در منازل و دیگر اماکن خصوصی است که در وهله اول باعث حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از دید افراد به داخل منزل می گردد و از طرفی تنطیم نور محیط و جلوگیری از تبادل حرارت را نیز بر عهده دارد .

    اما این ها تنها تعریف و کاربرد اولیه برای پرده است و این روزها این محصول زیبایی بخش هر مکانی است که دارای نورگیر و پنجره می باشد و یکی از اجزای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی است که انتخاب درست و یا غلط آن می تواند تاثیر بسیاری در دکوراسیون و زیبایی محیط داشته باشد.

    پرده زبرا نوع جدیدی از پرده می باشد که از ترکیب پارچه و تور با اشکال مختلف به صورت یک در میان تشکیل شده و عملکرد آن تقریبا مانند پرده کرکره های قدیمی می باشد، یعنی علاوه بر حرکت کامل به سمت بالا و پایین و باز و بسته شدن کامل، می توان با تنظیم آن در حالت بسته نیز تا 50 درصد نور را از آن عبور داد.

    البته باید به این موضوع اشاره کرد که پرده زبرا آشپزخانه از ظاهر بسیار زیبا تری نسبت به پرده کرکره ای برخوردار است و از نظر ظاهر اصلا قابل قیاس با یکدیگر نیستند.

    پرده زبرا چیست؟

    یکی از مدل های پرده فانتزی پرده زبرا می باشد. جدید ترین مدل های آن در همه جای دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا این محصول رقیب جدید و سرسخت پرده های پارچه ای شود. این محصول علاوه بر نوآوری، زیبا هم هست و همین مسئله موجب داشتن طرفداران بسیاری شده است.

    پرده زبرا آشپزخانه از تور و پارچه تشکیل شده که به شکل راه راه های افقی می باشد و از دو لایه ساخته شده است. برای ایجاد روشنایی از خارج مکان می توان آن را طوری تنظیم نمود که نور از آن عبور کند. به دلیل مناسب بودن قیمت زبرا شب و روز می توان از آن در مکان های اداری هم استفاده نمود.

    این پرده از ترکیب دو لایه پارچه توری و پارچه معمولی ساخته شده که به صورت غلتکی و کرکره‌ ای عمل می ‌کند، به طوری که کاربر می ‌تواند با تغییر زاویه، نور عبوری از پرده را تغییر دهد. مکانیزم عملکرد آن به دو صورت است:

    • دستی: با استفاده از زنجیر کنار پرده می ‌توان مقدار نور را تنظیم کرد.
    • موتوری: با استفاده از موتور الکترونیکی و ریموت کنترل کار می ‌کند.

    جدید ترین مدل پرده های فانتزی زبرا

    امروزه مدل های زیادی از پرده زبرا آشپزخانه موجود است که شما می توانید با توجه به محیطی که می خواهید آن را نصب کنید، انتخاب کنید. دکوراسیون هر مکان نقش مهمی در تاثیر گذاری آن دارد مثلا برای مکان های اداری از پرده شب و روز ساده که مدل رسمی تری دارد استفاده می کنند، همچنین پایین بودن قیمت زبرا شب و روز هم در این انتخاب تاثیر گذار است.

    2 13 - مقایسه قیمت پرده زبرا آشپزخانه با پرده پارچه ای - پرده زبرا آشپزخانه

    جدید ترین مدل پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا طرح های خاص و متنوعی دارد که می توان از آن برای انواع سبک های دکوراسیون استفاده کرد همچنین پرده زبرا اتاق کودک هم با طرح های کودکانه و زیبا در بازار موجود است که طرح های رنگارنگ و کارتونی دارد و به زیبایی اتاق کودکان می افزاید.

    برخی از مدل های آن که به صورت گل دار هستند مانند پرده زبرا گلدار ، مناسب سالن پذیرایی، اتاق نشیمن و همچنین انواع اتاق خواب می باشند. حضور این نوع پرده به خانه رنگ زیبایی می دهد و می توان برای هر یک از پنجره ها یک مدل خاص انتخاب کرد.

    تفاوت قیمت پرده زبرا با پرده های پارچه ای

    در نظر گرفتن قیمت هر محصول یکی از اولویت های انتخاب هر مشتری برای خرید است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پرده زبرا آشپزخانه ایده آل و به صرفه بودن قیمت آن نسبت به پرده های پارچه ای است که این موضوع برای خریداران و مشتریان آن بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا تمامی افراد می توانند با خرید مدل های متنوع آن، ظرافت و زیبایی را برای دکوراسیون نقاط مختلف منزل خود انتخاب نمایند.

    فروشگاه اینترنتی رونیا جدید ترین و به روز ترین مدل پرده های زبرا را با قیمت های عالی و باب سلیقه مشتریان خود در انواع طرح های مدرن و کلاسیک به بازار عرضه کرده است که تمامی طرح های آن متناسب با دکوراسیون های متفاوت نیز می باشد.

    پیشنهاد می کنیم برای خرید اینترنتی پرده زبرا کمی از وقتتان را برای دیدن این محصول در سایت صرف کنید و بهترین قیمت را بر اساس سبک دکوراسیون خانه خود را خریداری نمایید. برای خرید پرده، فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید و مدل و جنس پارچه ی پرده زبرا را از قبل تعیین کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

    پرده زبرا آشپزخانه با طرح های مدرن و شیک

    پرده زبرا می تواند به عنوان پرده آشپزخانه هم استفاده شود. برای زیبا سازی دکوراسیون آشپزخانه پرده زبرا آشپزخانه نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر رنگ پرده با رنگ کابینت ها همخوانی داشته باشد فضایی متفاوت در درون آشپزخانه شما شکل می گیرد.

    هم چنین می توانید با نصب کردن پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا و تنظیم آن نور بیشتری را در درون فضای آشپزخانه خود دریافت کنید و از روشنایی آشپزخانه در هنگام پخت و سرو غذا و انجام کار های مختلف نهایت لذت را ببرید.

    این محصول در طول روز به شما گزینه‌ های حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌ دهند. تفاوت اصلی این است که در طول روز، نوع پارچه ‌ها می ‌توانند تاریکی کامل اتاق را فراهم کنند، در حالی که، پارچه‌های فیلتر شده نور باعث می ‌شوند که در طول روز مقداری از نور طبیعی وارد محیط شود.

    این محصول به طور کلی برای آشپزخانه مناسب است، چرا که در محیط آشپزخانه نور صبحگاهی ممکن است مسئله ‌ای مهم باشد.

    کارآیی پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا باعث شده است که مورد استقبال بیشتر افراد قرار بگیرند. پرده زبرا در انواع رنگ های متنوع موجود است که باید با توجه به رنگ هایی که در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید مدل مناسب دکوراسیون خودتان را برای خرید انتخاب نمایید.

    فواید پرده زبرا آشپزخانه

    در این قسمت قصد داریم تا برای شما در مورد مزایای پرده زبرا صحبت کنیم. در ادامه برای شما تک به تک مزایای این محصول را بیان خواهیم کرد.

    • کنترل نور

    بهترین ویژگی در مورد پرده زبرا ساده این است که می ‌توانید میزان کنترل نور طبیعی را در اختیار خود داشته باشید. شما می‌ توانید نور فضا را طوری تنطیم کنید که نورانی، نیمه تاریک و یا کاملا تاریک باشد.

    • حریم خصوصی

    این پرده ها دو سطح از حریم خصوصی را فراهم می‌ کنند، سطح یک که کاملاً شفاف است و اجازه می ‌دهد حداکثر میزان نور طبیعی وارد محیط شود. سطح دو که خصوصی است و نمای بیرون را به طور کامل مسدود می ‌کند.

    • سهولت در نگهداری

    پرده‌ زبرا احتیاج به مراقبت خاصی ندارد، می‌ توانید آن‌ را با یک پارچه مرطوب به ‌راحتی تمیز کنید. این امر باعث می ‌شود مواد شیمیایی به آن آسیب نرسانند و مدت زمان بیشتری سالم بمانند.

    • استفاده آسان

    پرده زبرا آشپزخانه شرایط استفاده آسانی دارند. برخی از پرده های زبرا با دست باز و بسته می ‌شوند و برخی دیگر با ریموت از راه دور قابل کنترل هستند. پرده‌ هایی که دارای ریموت کنترل هستند، برای مناطق دور دست که امکان حرکت مداوم فرد را می‌ طلبد، مناسب ‌تر است. همچنین پرده ریموت ‌دار، قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی آن دارد.

    دیگر مزایای استفاده از این محصول

    • عالی برای تابستان

    این محصول برای خنک نگه داشتن اتاق ‌ها در طول تابستان بسیار مناسب است، همچنین از ورود پرتو های مضر UV به داخل خانه جلوگیری می ‌کند.

    • طول عمر بالا

    ویژگی ‌های متعدد این پرده ‌ها باعث می‌ شود تا از فرسودگی اثاثیه خانه اعم از مبلمان جلوگیری کند. همچنین، پرده زبرا دوام و طول عمر بالایی دارد.

    • جذاب و متنوع

    پرده ‌های زبرا در شکل‌ ها، رنگ ‌ها و اندازه ‌های مختلف مانند پرده زبرا کودک و پرده زبرا آشپزخانه برای فروش در فروشگاه رونیا موجود هستند، بنابراین، مشتریان گزینه ‌های زیادی برای انتخاب دارند. همچنین این پرده‌ ها با هر نوع طراحی داخلی و سبک دکوراسیون قابل ست شدن است.

    3 8 - مقایسه قیمت پرده زبرا آشپزخانه با پرده پارچه ای - پرده زبرا آشپزخانه

    تفاوت پرده زبرا و پارچه ای

    پرده ها همواره مزیت های زیادی برای انسان ها داشته اند، آنها نه تنها باعث کنترل نور و حفظ حریم خصوصی شما می شوند بلکه به راحتی می توانند ظاهر دکوراسیون اتاق شما را بهبود ببخشند. اگر به منزل جدیدی نقل مکان می کنید و یا در همان منزل قبلی قصد بازسازی و نونوار کردن دکوراسیون خود را دارید، تغییر پرده یکی از بهترین و ارزان ترین گزینه ها برای این کار می باشد.

    پرده ها دارای انواع متفاوتی هستند که دو مدل از پرکاربرد ترین آنها را می توان به پرده های پارچه ای که از بالا آویزان شده و به طرفین جمع می شود و پرده های افقی که با زنجیر بالا و پایین می شود مانند پرده های زبرا اشاره نمود.

    اما سوالی که پیش می آید این است که کدام یک از این دو برای خانه شما مناسب تر است؟ با مقایسه و نگاه اجمالی به خصوصیات و فواید هر دو می توانید جواب این سوال را پیدا کنید:

    • رنگ ها و طرح های متنوع در پرده های پارچه ای

    از نظر طرح و رنگ می توان پرده های پارچه ای مناسب سبک کلاسیک است، اما پرده های زبرا تنوع کمتری دارد و بیشتر برای منازل مدرن و دکور های مینیمالیستی استفاده می شود.

    • کنترل روشنایی و نور ورودی با پرده زبرا

    نقش اصلی پرده پوشش پنجره، کنترل و تنظیم نور ورودی می باشد. پرده های پارچه ای در کنترل و کم و زیاد کردن نور ورودی توانایی بالایی ندارند، از طرف دیگر پرده های زبرا نظیر پرده زبرا آشپزخانه می توانند علاوه بر مسدود کردن نور، امکان سایه روشن شدن و تنظیم نور ورودی را داشته باشند.

    دیگر تفاوت های پرده زبرا آشپزخانه و پارچه ای

    • دوام و ماندگاری بالاتر پرده های زبرا در مقایسه با پرده های پارچه ای

    وقتی صحبت از دوام و ماندگاری می شود پرده های زبرا پیشتازند. این پرده ها تا چندین سال می توانند دست نخورده باقی بمانند و طول عمر بیشتری داشته باشند. پرده های پارچه ای نظیر مخمل و پنبه و حریر ممکن است به دلیل در معرض نور قرار گرفتن و امکان ساییدگی با دست و سایر لوازم، طول عمر کمتری داشته باشد.

    • اشغال کردن کمترین فضای ممکن با پرده زبرا آشپزخانه

    پرده های افقی مثل زبرا گزینه مناسبی برای فضا های محدود و کوچک و حتی انتخاب پرده پشت کاناپه ها هستند، آنها می توانند به راحتی در داخل فرو رفتگی پنجره ها قرار بگیرند و همین امر باعث بزرگ نشان داده شدن اتاق ها می شود.

    خرید پرده زبرا

    خرید پرده زبرا با توجه به سلیقه ی مشتریان می تواند در طرح ها و رنگ های متنوعی باشد. خوشبختانه در فروشگاه رونیا پرده زبرا آشپزخانه دارای تنوع زیادی است. در خرید پرده باید به اندازه و طول آن دقت کنید.

    بهتر است در هنگام خرید از سایت فروشگاه دیدن کنید چون علاوه بر کیفیت ، مدل های زیادی را برای انتخاب خواهید داشت. برای خرید به پارچه ی آن توجه کنید زیرا بعضی از مدل ها به صورت توری بوده که روشنایی بیشتری را به داخل منتقل می کند و بعضی به صورت پوشیده تر یا ترکیبی از این دو حالت است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.