شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعتراف سارقان به 21 فقره سرقت در رودسر
    04 مرداد 1400 - 0:49
    شناسه : 186120
    0

    فرمانده انتظامی رودسر گفت: 2 سارق اماکن خصوصی و کابل برق در این شهرستان دستگیر و به 21 فقره سرقت اعتراف کردند.

    پ
    پ

    - اعتراف سارقان به 21 فقره سرقت در رودسر - اعتراف

    سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

    وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل برق در سطح شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی، 2 متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 28 و 42 ساله در تحقیقات پلیس به 18 فقره سرقت اماکن خصوصی و 3 فقره سرقت کابل برق اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

    سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه وقوع سرقت باعث بروز ناامنی و ایجاد تشویش و دلهره در بین شهروندان می‌شود به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اذعان داشت: مبارزه با سرقت یکی از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است.

    وی در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.