جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهمی که در خرید بدلیجات باید به آن ها توجه کنید!
    09 مرداد 1400 - 7:19
    شناسه : 186284
    0

    استفاده از زیورآلات از مواردی است که مورد توجه اکثر خانوم ها و همینطور بعضی از آقایون بوده است. این روزها با توجه به بالا بودن قیمت زیورآلات طلا، استفاده از بدلیجات گزینه بسیار مناسبی است. چرا که با صرف هزینه کمتر،  گزینه های متنوع تر و بیشتری پیش روی شما است و با دقت در خرید بدلیجات می توانید همان جلوه را داشته باشید.

    پ
    پ

    بدلیجات - نکات مهمی که در خرید بدلیجات باید به آن ها توجه کنید! - بدلیجات

    استفاده از زیورآلات از مواردی است که مورد توجه اکثر خانوم ها و همینطور بعضی از آقایون بوده است. این روزها با توجه به بالا بودن قیمت زیورآلات طلا، استفاده از بدلیجات گزینه بسیار مناسبی است. چرا که با صرف هزینه کمتر،  گزینه های متنوع تر و بیشتری پیش روی شما است و با دقت در خرید بدلیجات می توانید همان جلوه را داشته باشید.

    بدلیجات مرغوب بخرید

    بدلیجات مورد نظرتان را از مکان های معتبر و مطمئن بخرید و از خرید بدلیجات بدون گارانتی خودداری کنید. استفاده از بدلیجات ارزان قیمت یا بی کیفیت می تواند به سلامتی شما آسیب بزند، البته این موضوع نشان دهنده این نیست که هر بدلیجاتی با قیمت پایین بی کیفیت است . همچنین اگر جزء افرادی هستید که به بدلیجات حساسیت دارید، خرید بدلیجات کم حساسیت زا برای شما گزینه بهتری است.

    بدلیجات مناسب رنگ پوست خود را بخرید

    یکی از چیزهایی که کمتر به آن توجه میشود، یا اصلا به آن توجه نمیشود خرید بدلیجات متناسب بارنگ پوست شما است. این نکته کوچکی است که توجه به آن میتواند تاثیرات مثبت بسیاری در انتخاب شما داشته باشد. استفاده از این روش بسیار آسان است، کافیست به دست خود نگاه کنید و با توجه به رنگ پوستتان بدلیجات مناسب را انتخاب کنید، در صورتی که در مورد تعیین رنگ پوستتان مطمئن نیستید می توانید از رگ های مچ دستتان کمک بگیرید. اگر پوست شما سفید است یا رگ های مچ دستتان آبی یا بنفش است، بدلیجات نقره ای رنگ و طیف رنگ های نزدیک به نقره ای بیشتر به پوستتان می آید. اگر پوستتان گندمی و تیره تر است یا رگ های مچ دستتان به رنگ های سبز کم رنگ و زیتونی است، بدلیجات طلایی رنگ و طیف های شبیه به این رنگ روی پوستتان بیشتر خودنمایی می کند. و اگر پوستتان سبزه است یا رگ های مچ دستتان آبی/سبز است، هر دو طیف های نقره ای و طلایی به پوستتان می آید!

    قرار است کجا استفاده کنید؟

    از مهم ترین عواملی که باید به آن توجه کنید مکان و موقعیتی است که قرار است در آن بدلیجاتتان را استفاده کنید. هنگام خرید بدلیجات با توجه به این نکته و سلیقه خودتان، بدلیجات مناسب جشن یا محلی که می خواهید بروید بخرید. برای مثال در یک دور همی دوستانه استفاده از بدلیجات ساده گزینه بهتری است.

    به نوع لباس هایی که میپوشید توجه کنید

    زیورآلاتی که استفاده می کنید با لباس های که می پوشید و استایل شما رابطه خاصی دارند، به وجور آوردن هماهنگی بین استایل و بدلیجاتی که استفاده می کنید می تواند یک ترکیب خیره کننده و جذاب ایجاد کند. بدلیجاتتان را باید با توجه به سبک پوششتان انتخاب کنید. اگر طرفدار لباس های طرح دار هستید استفاده از بدلیجات ساده پیشنهاد خوبی است و اگر طرفدار لباس های و استایل های ساده و شیک هستید خرید بدلیجات با طرح های پیچیده تر انتخاب بهتری است.

    به جنس بدلیجاتی که می خرید توجه کنید

    قبل از خرید بدلیجات بهتر است در مورد انواع  بدلیجات از نظر نوع جنس اطلاعاتی داشته باشید و با اطلاع از این موضوع بدلیجات مناسب نیاز خودتان را تهیه کنید. بدلیجات جنس های مختلفی دارند مثل تیتان، رادیوم، استیل، و… . برای مثال بدلیجات استیل حساسیت زایی کمتری نسبت به بقیه بدلیجات دارند و امکان اینکه باعث بروز حساسیت در شما شوند بسیار کم است، بدلیجات تیتانیومی درخشندگی بالایی دارند، بدلیجات مس می توانند روی جریان خون شما تاثیر بگزارند و باعث آرامش اعصاب شما بشوند و بدلیجات برنج درخشندگی و انعطاف پذیری بالایی دارند و اگر از آن ها خوب مراقبت کنید دوام بالایی هم دارند. همچنین برا ی جلوگیری از حساسیت به بدلیجات از بدلیجاتی با جنس های کمتر حساسیت زا استفاده نمایید.

    به اندام و قدتان توجه کنید

    برای خرید هر یک از بدلیجات به اندام تان توجه کنید، توجه به این نکات می تواند تاثیرات مثبت بسیاری در استایل شما داشته باشد:

    • انگشتر: انگشتر های کوچک و ظریف به انگشتان کوتاه بیشتر می آیند و انگشتر های پهن تر و درشت تر در انگشتان کشیده نمای بیشتر و بهتری دارند.
    • دستبند: اگر مچ دست های شما چاق است استفاده از دستبندهای تنگ و چسبان گزینه مناسبی نیست چرا که دست های شما را چاق تر از آن که هست نشان می دهد؛ و اگر دست های ظریفی دارید دستبند های کوچک تر بهتر است.
    • گوشواره: گوشواره های بلند و بزرگ بیشتر مناسب کسانی هستند که موهای کوتاه دارند و یا قد بلند دارند و گوشواره ها چسبان مناسب کسانی هستند که گوش های کوچکی دارند، همین طور اگر اندام ریزی دارید گوشواره هایی با طرح های هندسی بیشتر به شما می آیند.
    • گردنبند: اگر درشت اندام هستید گردن بند های بلند، و اگر ریز اندام هستید گردنبند های کوچکتر مناسب تر است؛ همینطور اگر شکم دارید بهتر است از گردن بند های بلند استفاده نکنید زیرا توجه را روی شکم شما متمرکز می کند و شکم تان بیشتر به چشم می آید.

    چگونه بدلیجات را براق کنیم

    برای براق کردن بدلیجات می توانید از خمیر دندان و مسواک نرم استفاده نمایید. به این صورت که سطح بدلیجات را با مسواک نرم و خمیر دندان تمیز کرده تا خوردگی ها و اکسید فلزات حذف شوند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.