جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صحت انتخابات شورای شهرهای گیلان تایید شد/ ردصلاحیت برخی منتخبین شوراها
    11 مرداد 1400 - 7:00
    شناسه : 186391
    0

    در فاصله چند روز تا آغاز رسمی شورای ششم، صحت انتخابات شورای شهرها و روستاهای گیلان از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تایید شد.

    پ
    پ

    انتخابات - صحت انتخابات شورای شهرهای گیلان تایید شد/ ردصلاحیت برخی منتخبین شوراها -

    براساس شنیده‌های گیل خبر، در فاصله چند روز تا آغاز رسمی شورای ششم، صحت انتخابات شورای شهرها و روستاهای گیلان از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تایید شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این خبر فردا به صورت رسمی اعلام می‌شود.

    شورای شهر و روستای ششم از ۱۴ مرداد شروع به کار خواهد کرد و در اولین جلسه خودشان در بازه زمانی یک ماهه باید شهردار را انتخاب کنند.

    خبرها حاکی از آن است که در بازشماری اولیه آرا در لاهیجان، لوندویل و… تغییراتی ایجاد شده و همچنین برخی منتخبین انتخابات شورا در لاهیجان، ماکلوان و پیربازار از لیست نهایی حذف شدند.

    حذف منتخبین شوراها بدعتی نو در این انتخابات به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد باید دقت بیشتری پیش از تایید صلاحیت‌ها در استعلامات مراجع چهارگانه صورت گیرد تا از تکرار این اتفاقات جلوگیری به عمل آید.

    گفتنی است از جبار کوچکی نژاد، سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات استان گیلان، در روزهای گذشته واکنشی درباره روند تایید صحت انتخابات شاهد نبودیم، در حالی که انتظار می رفت بر اساس سمت خود در این هیات، نسبت به شفاف‌سازی درباره روند بررسی‌ها اقدام نماید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.