×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

فرهنگی و هنری لاهیجان - دریافت بودجه قابل توجه برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ با پیگیری های مکرر رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و حومه 110 میلیارد ریال از بودجه ملی و استانی برای تکیمل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری دریافت گردید که در صورت تخصیص و تامین اعتبارات فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان با زیربنای پنج هزار و ۱۶۵ متر مربع، به دو فاز تقسیم بندی شده ؛ این مجتمع از سال ۱۳۸2 توسط راه و شهرسازی استان عملیات خود را آغاز کرد و با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی در مرحله اسکلت و به صورت ناقص و با مشکلات عدیده فنی و به علت کمبود اعتبارات عمرانی رها شد. در سال ۱۳۹۳ با پیگیری های به عمل آمده تغییر مجری از دستگاه اجرایی راه و شهرسازی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

این پروژه در فاز یک تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد رسیده و کل پروژه نیز ۴۱ درصد پیشرفت داشته است.

فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری سالن 503 نفره و فاز دو شامل دو سالن 250 و 120 نفره ؛ دو پلاتو ، گالری و سالن سینمایی 80 نفره می باشد. مجتمع فرهنگی و هنری از مطالبات هنرمندان شهرستان لاهیجان بوده که به همت دکتر رسول فرخی و اعتبار دریافتی توسط ایشان امید به بهره برداری فاز یک و ادامه فاز دو مجتمع بسیار زیاد شده است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.