جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار آلودگی جدید کرونا در گیلان شناسایی می شود
    20 مرداد 1400 - 16:36
    شناسه : 186668
    1

    معاون درمانی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه بی توجهی ها می تواند فعالیت موج پنجم در استان را طولانی تر کند، گفت: روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار آلودگی جدید کرونا در گیلان شناسایی می شود.

    پ
    پ

    ۱۰ تا ۱۲ هزار آلودگی جدید کرونا در گیلان شناسایی می شود - روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار آلودگی جدید کرونا در گیلان شناسایی می شود -

    به گزارش «بامردم» به نقل از مهر؛ انوش دهنادی مقدم با اشاره به بستری هزار و ۹۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان گیلان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۶۰ بیمار طی شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

    وی به وخامت حال ۲۶۰ بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی استان گیلان اشاره کرد و گفت: روند ابتلاء و بستری و فوتی‌های کرونایی در استان گیلان همچنان صعودی و نگران کننده است.

    معاون درمانی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه بی توجهی شهروندان به توصیه‌های بهداشتی، رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک مهم‌ترین دلایل افزایش بیماران است، افزود: روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار آلودگی جدید به ویروس کرونا در استان گیلان رخ می‌دهد.

    وی با بیان اینکه در صورت ادامه بی توجهی‌ها به رعایت دستور العمل های بهداشتی کنترل خیز پنجم سخت و مدت آن نیز افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: در کشورهای دیگر مشاهده شد که پیک دلتا کرونا حتی تا سه ماه نیز طول بکشد.

    دهنادی مقدم ادامه داد: اگر شهروندان رعایت نکنند این پیک در استان گیلان نیز طولانی خواهد شد.

    وی از همه شهروندان گیلانی خواست با دقت و بدون سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به کرونا دستور العمل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری را نیز رعایت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.