×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

روبیکا از گوگل پلی حذف شد - اپلیکیشن روبیکا از گوگل پلی حذف شد - اپلیکیشن روبیکا

پس از گزارش‌ دادن اپلیکیشن روبیکا توسط کاربران ایرانی، به نظر می‌رسد این برنامه از فروشگاه اپلیکیشن گوگل حذف شده است. جنجال کپی شدن حساب‌های کاربری اینستاگرام در روبینو از آنجا آغاز شد که چند بازیکن تیم پرسپولیس و اینفلوئنسرها با انتشار تصاویری از روبیکا اعلام کردند حسابی در این پلتفرم داخلی ندارند.

پس از آن مشخص شد که تعداد این حساب‌های کاربری جعلی که بدون اطلاع اشخاص ساخته شده، بیشتر از تصور اولیه است و حتی به افراد کمتر شناخته‌شده هم تسری پیدا کرده. روبیکا دو روز پس از انتشار این اخبار اعلام کرد در حال پیگیری اقداماتی برای فراهم‌ کردن امکان گزارش‌ دادن این اکانت‌ها است؛ اما هنوز نمی‌داند این حساب‌ها چگونه و توسط چه کسانی ساخته شده‌اند.

در پی این اقدام، کاربران زیادی در شبکه‎ های اجتماعی، دیگران را برای گزارش تخلف حریم خصوصی یا به اصطلاح Report کردن این اپ به فروشگاه گوگل پلی استور ترغیب کردند.

به نظر گزارش‌های کاربران به ثمر رسیده و به دلیل کثرت آنها، گوگل اقدام به حذف این نرم‌افزار از فروشگاه نرم‎ افزاری خود نموده است.

با اینکه صفحه اپ روبیکا در کافه‌بازار، بزرگ‌ترین اپ استور ایرانی هم با پیغامی مبنی بر حذف این برنامه به درخواست توسعه‌دهنده‌اش نمایش داده می‌شود؛ این اتفاق تازگی ندارد و ظاهرا روبیکا از تاریخ فروردین ۹۹ از کافه‌بازار حذف شده است. حساب توییتری فروشگاه اپلیکیشن اناردونی هم طی روزهای گذشته اعلام کرد به‌ دلیل ایجاد حساب‌های کاربری فیک در روبیکا، انتشار این برنامه را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.