سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخاب شهردار غیربومی برای لاهیجان/ شورای شهر زحمت رایزنی و دعوت از گزینه‌هایی درخور لاهیجان را به خود نداد؟
    01 شهریور 1400 - 15:44
    شناسه : 187105
    0

    رضا زنده دل در جلسه بعد از ظهر یکشنبه شورای شهر لاهیجان با ۶ رای موافق به عنوان شهردار جدید لاهیجان انتخاب شد.

    پ
    پ

    زنده دل شهردار لاهیجان - انتخاب شهردار غیربومی برای لاهیجان/ شورای شهر زحمت رایزنی و دعوت از گزینه‌هایی درخور لاهیجان را به خود نداد؟ - رضا زنده دل

    پایگاه خبری خزرنگار نوشت: رضا زنده دل در جلسه بعد از ظهر یکشنبه شورای شهر لاهیجان با ۶ رای موافق به عنوان شهردار جدید لاهیجان انتخاب شد.

    وی که اصالتی اردبیلی دارد، پیش از این سابقه شهرداری در سرعین اردبیل و رودسر را داشت و مدتی نیز مشاور سازمان همیاری شهرداری های کشور بود.

    در سال های اخیر انتخاب شهردار لاهیجان همواره با حاشیه همراه شده و زمزمه هایی از لابی گری گروه های مختلف برای گرفتن سکان هدایت یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور به گوش رسیده است. هرچند نمیتوان غیربومی بودن را یک عیب برشمرد، اما سوال اینجاست که چرا در استانی همانند گیلان که در زمینه نیروی انسانی متخصص بسیار غنی است، همواره ظرفیت های داخلی و نخبگان بومی نادیده گرفته می شوند؟!

    با فرض اینکه هیچ شخصیت نخبه و برجسته ای برای تصدی این پست داوطلب نشده باشد نیز باید از اعضای شورای اسلامی لاهیجان پرسید که چرا بعنوان نمایندگان مردم و خدمتگزاران شهری که به نام عروس گیلان شناخته می شود، زحمت رایزنی و دعوت از گزینه هایی درخور لاهیجان را به خود نداده اند؟

    متاسفانه سال هاست که مطالبه مردم گیلان برای استفاده از ظرفیت متخصصین داخلی نادیده گرفته می شود و این دیار سرسبز هر بار قربانی سیاسی کاری و آزمون و خطا می شود. اینجا همیشه مرغ همسایه غاز است!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.