×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

1 13 - کدام یک از هتل های غرب تهران را رزرو کنیم؟ - اجاره تهران

تهران آنقدر بزرگ شده که اگر بخواهید از شرق تا غرب را در ساعات شلوغی طی کنید، ممکن است چند ساعت در راه باشید. بنابراین اگر هدفتان از سفر به تهران مشخص است و می‌دانید در پایتخت به دنبال چه هستید، بهتر است برای رزرو هتل تهران، به دنبال هتلی در نزدیکی مکان‌های موردنظرتان باشید. در این مقاله سعی می‌کنیم هتل های غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران؛ ۵ ستاره لوکس دوست‌داشتنی

2 10 - کدام یک از هتل های غرب تهران را رزرو کنیم؟ - اجاره تهران

شاید بتوان هتل اسپیناس پالاس را یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره ایران دانست. این هتل آن قدر امتیاز و محبوبیت داشته که بارها میزبان سران کشورهای خارجی و شخصیت‌های مهم بوده است. هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد تهران، انتهای بزرگراه یادگار امام واقع شده است. اگر می‌دانید که در تهران قرارهای کاری، دوستانه یا خانوادگی‌تان عمدتا در شمال غرب و غرب تهران برگزار می‌شود، هتل اسپیناس پالاس گزینه‌ای بسیار خوب برای شماست. البته ممکن است هزینه بالای اقامت در این هتل، شما را در این انتخاب مردد سازد.

جذاب‌ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای است. شما با اقامت در این سوئیت، در بالاترین ارتفاع شهر مستقر می‌شوید و از منظره تهران لذت می‌برید. علاوه بر این، امکانات فوق‌العاده، این سوئیت را به اقامتگاهی بسیار لوکس تبدیل کرده است.

هتل اسپیناس پالاس به غیر از این سوئیت، سویئت‌های لوکس دیگری هم دارد. رویال سوئیت و سوئیت پرزیدنت از این جمله‌اند. از دیگر سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس می‌توان به سوئیت‌های جونیور و رویال فمیلی اشاره کرد. اتاق‌های هتل هم با فضاهایی کمتر و البته امکاناتی عالی آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

هتل اسپیناس پالاس خدمات بسیار ویژه‌ای برای مهمانان خود تدارک دیده است. استخر، سونا، جکوزی و سالن اسپا و ماساژ از جمله این خدمات است. ضمنا در هتل اسپیناس پالاس چند رستوران شیک با غذاهایی متنوع و لذیذ از مهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران لاتون با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران دیبا با غذاهای سنتی ایرانی و رستوران اسکای لانژ با ترکیبی جذاب از غذاهای ایرانی و فرنگی، پذیرای مهمانانی از داخل و بیرون هتل هستند. بنابراین حتی اگر نمی‌خواهید در هتل اقامت کنید می‌توانید به رستوران‌های خاصش سر بزنید.

هتل نووتل تهران؛ ۵ ستاره نزدیک فرودگاه

یکی دیگر از هتل‌های غرب تهران، هتل نووتل است. این هتل در منطقه جنوب غرب تهران ساخته شده است. در واقع هتل نووتل یک هتل فرودگاهی است و برای رسیدن به آن باید چند کیلومتر از مرکز شهر فاصله بگیرید. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده و ایده‌آل کسانی است که  عازم سفر خارجی هستند. مثلا اگر شما ساکن شهری غیر از تهران هستید و می‌خواهید به سفر خارجی بروید، می‌توانید این هتل را رزرو کنید.

در هتل نووتل به غیر از رزرو روزانه، اقامت ۶ ساعته هم برای مهمانان درنظرگرفته شده است. مثلا مهمانان می‌توانند از شهر خود به هتل نووتل بیایند، چند ساعتی استراحت کنند و سپس راهی فرودگاه امام خمینی شوند. با این کار دیگر مجبور نیستید برای چند ساعت استراحت به مرکز تهران بروید و خود را درگیر شلوغی و ترافیک کنید.

امکانات این هتل ۵ ستاره، به شما کمک می‌کند تا کمبودی را احساس نکنید. مثلا تصور کنید پس از رسیدن به هتل لباستان چروک شده باشد و شما می‌خواهید با ظاهری آراسته سفر خارجی‌تان را شروع کنید. در این شرایط می‌توانید لباس‌هایتان را به لاندری هتل تحویل بدهید و پس از مدتی آنها را اتوشده پس بگیرید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن ماساژ، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر و… اشاره کرد.

دو رستوران گالکسی و وادی هتل نووتل نیز با انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه و لذیذ، از مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند تا خاطره‌ای خوشایند در ذهن مهمانان باقی بماند. با این شرایط طبیعی است که هتل نووتل را نیز یکی از هتل های لوکس تهران بدانیم. البته هتل‌های دیگری در تهران وجود دارند که در منطقه غرب واقع نشده‌اند، اما خدمات متنوع و باکیفیتی را به مهمانان خود عرضه می‌کنند.

هتل ایبیس تهران؛ ۴ ستاره نزدیک فرودگاه

هتل ایبیس، دیگر هتل فرودگاهی تهران است. این هتل هم در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده و فاصله مهمانان را با این فرودگاه کم کرده است. البته هتل ایبیس تفاوت‌هایی با هتل نووتل دارد.

نخست اینکه هتل ایبیس هتلی ۴ ستاره است. و دیگر اینکه هتل ایبیس به غیر از اقامت‌های روزانه و ۶ ساعته، اقامت ۳ ساعته را نیز در برنامه خود دارد. بنابراین اگر زمان توقفتان در تهران کمتر از ۶ ساعت است، می‌توانید اقامت ۳ ساعته هتل ایبیس را انتخاب کنید.

سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت، رستوران و کافی‌شاپی شیک از جمله امکاناتی است که اقامت در هتل ایبیس تهران را خوشایند و دلپذیر ساخته است.

هتل المپیک تهران؛ هتلی با حال و هوای ورزشی

هتل المپیک، یکی دیگر از هتل های غرب تهران است. این هتل ۴ ستاره با امکانات و خدمات عالی، پذیرای همه اقشار جامعه به خصوص ورزشکاران است. اتاق‌ دوتخته، سوئیت دوبلکس و سوئیت رویال، اقامتگاه‌هایی است که با امکانات کامل و عالی برای مهمانان آماده شده‌اند.

اگرچه در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل تلویزیون در دسترس است اما در هتل اتاق تلویزیون نیز وجود دارد که امکان تماشای دسته‌جمعی فیلم و رویدادهای ورزشی را فراهم کرده است.

رستوران یاس هتل المپیک در کنار یک کافی‌شاپ و یک چایخانه سنتی، مکان‌های مناسبی برای خوردن غذا یا میان‌وعده در کنار دوستان و عزیزان‌تان خواهند بود. همان طور که اشاره شد هتل المپیک تهران به طور خاص به ورزشکاران خدمت ارائه می‌دهد. بنابراین از لحاظ امکانات ورزشی در سطح بسیار بالایی است. سالن بدنسازی با دستگاه‌های متعدد، استخر، سونا، جکوزی و زمین چمن مصنوعی برخی از این امکانات است. بنابراین هنگام رزرو هتل تهران، این موضوع را در نظر داشته باشید. ضمنا ممکن است در مدت اقامتتان ورزشکاران محبوبتان را هم در هتل ملاقات کنید.

هتل آکادمی فوتبال تهران؛ مناسب فوتبال‌دوست‌ها

هتل آکادمی فوتبال تهران هم در غرب پایتخت، جنب درب غربی مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکانات و تجهیزات کاملی برای پذیرایی از مهمانان درنظر گرفته است. علاوه بر این هتل در مکانی سرسبز و باصفا ساخته شده است و مهمانان از چشم‌انداز دلپذیر اتاق‌ها لذت می‌برند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به دسترسی آسان به زمین چمن مصنوعی اشاره کرد؛ موضوعی که برای تیم‌های ورزشی و ورزشکاران اهمیت ویژه‌ای دارد.

رستوران هتل با طراحی دلپذیر و چشم‌اندازی جذاب از محیط سرسبز اطراف، پذیرای مهمانان است. کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه و رفع خستگی شما خواهد بود. هتل آکادمی فوتبال هم از هتلهای تهران در منطقه غرب است که می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای اقامت شما در این محدوده باشد.

هتل پژوهش تهران؛ جایی برای استراحت و کار

یکی دیگر از هتل های غرب تهران، هتل پژوهش است. این هتل در کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران کرج واقع شده و دسترسی به فرودگاه‌ مهرآباد و فرودگاه امام خمینی را بسیار آسان ساخته است.

هتل پژوهش فضایی سرسبز و باصفا دارد؛ آب و هوایی دلپذیر و چشم‌اندازی زیبا از ویژگی‌های این هتل است. اقامتگاه‌های هتل در انواع دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و سوئیت سه‌نفره هستند. این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به امکاناتی نظیر تختخواب، مبلمان، تلویزیون، کمد، یخچال و… مجهز شده‌اند. یک سالن کنفرانس بزرگ با امکانات مناسب برای برگزاری جلسات و نشست‌های کاری، دیگر مزیتی است که در این هتل ۳ ستاره در دسترس است.

هتل دانش تهران؛ یک هتل ارزان برای اقامت در غرب تهران

3 6 - کدام یک از هتل های غرب تهران را رزرو کنیم؟ - اجاره تهران

هتل دانش نیز از آن دست هتل های تهران است که در منطقه غرب و در ضلع شمالی آزادراه تهران شمال واقع شده است. اگر به دنبال هتل ارزان تهران می‌گردید، هتل دانش می‌تواند گزینه مطلوب شما باشد.

این هتل ۲ ستاره با قیمتی بسیار منطقی و مقرون‌به‌صرفه، هزینه‌های سفر شما به تهران را کاهش می‌دهد. اتاق‌های هتل دانش یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته هستند. در صورتی که برای تفریح یا کار به تهران می‌آیید و می‌دانید که بیشتر مقاصد کاری یا تفریحی‌تان در غرب تهران واقع شده، بهتر است رزرو هتل در تهران را در مناطق غربی پایتخت انجام دهید. با توجه به تنوع در میان هتل‌ های تهران، شما می‌توانید انتخاب‌تان را با توجه به شرایط و بودجه‌تان محدود کنید. اگر بیشتر فعالیت‌های شما در غرب تهران می‌گذرد، اقامت در هتلی در غرب تهران بهترین گزینه برای شماست، به خصوص اگر مدت اقامت شما محدود است. در غیر این صورت مدت زیادی از زمان شما به رفت و آمد سپری می‌شود. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای برای رزرو هتل به صفحه بروید. مهم نیست به کدام شهر ایران سفر می‌کنید،‌ جاباما در هر نقطه‌ای گزینه‌های متنوعی برای اقامت شما در نظر دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.