جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روزانه حدود ۷۰۰۰ گیلانی به کرونا آلوده می شوند
    10 شهریور 1400 - 8:31
    شناسه : 187477
    0

    معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

    پ
    پ

    کرونا - روزانه حدود ۷۰۰۰ گیلانی به کرونا آلوده می شوند -

    دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ابتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴۷ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۲۰ بیمار کرونایی بستری در سطح بیمارستان های گیلان داریم، افزود: از این تعداد ۲۵۰ بیمار بدحال و ۸۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند و تحت حمایت دستگاه تنفسی قرار دارند.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

    دهنادی مقدم، از هم استانی ها خواست کماکان با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است، زیرا انواع جهش یافته کرونا در کشورهای همسایه مناطق هم مرز با کشور گزارش شده و لذا باید مجدانه خودمراقبتی را دنبال کنیم.

    وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک به عنوان مهمترین و اصلی ترین راهکار پیشگیری از ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در مکان های پر تردد و تجمع حضور پیدا نکنید و در صورت حضور حتما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

    معاون علوم پزشکی گیلان یادآور شد: در شرایط حاد کرونایی قرار داریم و برای حفظ سلامتی خود و خانواده مان باید از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.