×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خرید فرش جهیزیه نوعروس یکی از جذابترین خرید ها می باشد. چون فرش زینت بخش جهاز عروس است و در چیدمان خانه بسیار به چشم می آید. فرش ماشینی با توجه به نقش و نگار و طرح گل های زیبا و رنگ های شاد و متنوع که دارد می تواند دکوراسیون خانه را چشم نواز کند.

معمولا زوج های جوان دوست دارند، فضای خانه شان با طراوت و شادابی باشد. به همین دلیل بیشتر به دنبال رنگ های خاص و ملایم هستند.

1 - برای جهیزیه عروس فرش مدرن یا کلاسیک؟ - فرش

سایت فرش کروش

فرش جهیزیه عروس کلاسیک، به فرش هایی گفته می شود که نقش و نگار آن دارای محراب و حاشیه و ترنج باشد. اما فرش عروس مدرن، این نقوش را نداشته و معمولا طرح های ساده تر و رنگ های خنثی دارد.

فرش های ماشینی کلاسیک شامل فرش های ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه می باشد. و در فرش های ماشینی مدرن نیز می توان به فرش های وینتیج و فرش چهل تکه ماشینی اشاره نمود.

شانه و تراکم فرش جهیزیه عروس

 

 

اصطلاح شانه در فرش به معنی تعداد گره های در عرض فرش می باشد. و تراکم فرش نیز تعداد گره های فرش ماشینی در طول آن است. با توضیح می توان گفت که هر چقدر تراکم فرش بیشتر باشد، کیفیت و عمر فرش ماشینی نیز بیشتر خواهد بود. توصیه ما برای فرش های عروس با تراکم ۲۵۵۰ گزینه مناسبی می باشد.

از جمله محبوب و پر فروش دارای قیمت مناسب در بین عروس ها، فرش  ماشینی ۷۰۰ شانه می باشند. فرش های ۷۰۰ شانه دارای کیفیت بافت خوب و نخ خاب بلند و نرمی هستند که باعث می شود تا دوام و عمر بالایی داشته باشد. و از نظر قیمت نیز قیمت مناسب تری از دیگر مدل ها می باشد.

فرش ها ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه نیز از جمله فرش های ماشینی با تراکم بالا می باشند که به دلیل ریزبافت بودن، زیبایی خاصی دارند. این فرش برای اتاق پذیرایی مناسب می باشند و گزینه خوبی برای فرش جهیزیه عروس هستند. فرش های گل برجسته نیز به دلیل طرح زیبا و ظریف و برجسته ای که دارد، برای خرید عروس بسیار مناسب می باشد، و جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه می بخشد.

فرش ماشینی کاشان ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل ریزبافت بودن، شباهت زیادی به فرش های دستباف دارند. این فرش ها ظاهری فوق العاده زیبا دارند گزینه خوبی برای کسانی است که به فرش دستباف علاقمند می باشند.

قمیت فرش جهیزیه عروس

قیمت فرش کاشان به تعداد شانه و تراکم، جنس نخ، دستگاه بافت فرش، طرح و نقش و… بستگی دارد. اگر شانه و تراکم افزایش یابد، قیمت فرش نیز بیشتر خواهد شد. در بافت فرش ها از الیاف اکریلیک، ورجین، پلی استر و بی سی اف استفاده می شود. فرش های جهیزیه اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که در مقایسه با دیگر الیاف دارند، گران تر می باشند.

2 - برای جهیزیه عروس فرش مدرن یا کلاسیک؟ - فرش

اما کارخانه فرش کاشان، تمامی فرش های تولید خود را به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت ارزان عرضه می کند. فرش های ماشینی تولیدی این مجموعه کیفیت بی نظیری داشته و با قیمت تولیدی و کارخانه به فروش می رسند. قیمت فرش های تولید کارخانه کاشان در حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشد.

خرید فرش عروس

در بافت فرش های ماشینی کاشان از بهترین متریال استفاده شده و به علت کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد، جزو بهترین گزینه ها برای خرید فرش جهیزیه عروس هستند. کارخانه فرش کاشان، از جمله تولید کنندگان معتبر انواع فرش باکیفیت می باشد و به دلیل امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه، همه فرش های این مجموعه با قیمت ارزان عرضه می شود. مجموعه فرش کاشان، انواع فرش کلاسیک، مدرن و فانتزی، فرش آشپزخانه، فرش وینتیج، انواع گلیم فرش و… را با قیمت ارزان و ضمانت ۵ ساله تولید و عرضه می نماید.

3 - برای جهیزیه عروس فرش مدرن یا کلاسیک؟ - فرش

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم مربوط به خرید فرش جهیزیه عروس را برای شما بیان کنیم. و شما را با مجموعه ای جهت خرید فرش ارزان قیمت اشنا کنیم امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین فرش ماشینی کاشان را برای جهیزیه عروس خریداری کنید. برای خرید فرش مورد دلخواه خود می توانید، محصولات موجود در سایت فرش کاشان را بررسی و بهترین مدل و نقش را برای جهیزیه خریداری نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.