×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

برندینک 1 - 7 نکته برای تقویت نام تجاری(برندینگ) - آژانس تبلیغاتی

در این مقاله، تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ هفت نکته در مورد نام برند تجاری ارائه می دهیم که به شما کمک می کند برنامه ای بسازید که سرنخ ها و تبدیلات ارزشمندی را برای کسب و کار شما جذب کند. اگر به مشاوره برندینگ نیاز دارید، همین امروز با شماره ۳۸۵۱۰۲۰۹-۰۵۱ تماس بگیرید تا با یک مشاور حرفه ای کسب و کار صحبت کنید. آسابرندینگ یک شرکت تبلیغاتی و یک مرکز مشاوره کسب و کار در مشهد است که صفر تا ۱۰۰ تبلیغات کسب و کارهای کوچک را برعهده می گیرد.

  1. بر  روی طراحی کاربر محور تمرکز کنید

وقتی برنامه خود را توسعه می دهید، به مخاطبان خود فکر کنید. مخاطبان شما روزانه از این برنامه استفاده خواهند کرد. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که متناسب با نیازهای خود است و تجربه ای مثبت ارائه می دهد.

برنامه شما باید انتظارات کاربر را برآورده کند. وقتی از برنامه شما استفاده می کنند، امیدوارند چه چیزی را ببینند؟ آنها انتظار دارند چگونه این نرم افزار برایشان کار کند؟

این موارد مهمی هستند که هنگام توسعه برنامه خود باید در نظر بگیرید. به مخاطبان خود و خواسته های آنها در یک برنامه فکر کنید. این شامل طراحی، طرح، عملکرد و موارد دیگر است.

در نهایت، برنامه شما توسط مخاطبان شما قضاوت می شود. مهم نیست که شما در مورد برنامه خود یا نحوه عملکرد آن چه احساسی دارید. مخاطبان شما از برنامه استفاده می کنند، بنابراین باید به گونه ای عمل کند که برای آنها بهترین کار را انجام دهد.

هنگام ساختن برنامه خود، بر سه نکته مهم باید تمرکز کنید: عملکرد، قابلیت استفاده و کارایی. اینها مواردی هستند که مخاطبان شما بیشتر به آن اهمیت می دهند. بنابراین هنگام ساختن برنامه خود بایستی روی آنها تمرکز کنید. به این فکر کنید که مخاطبان شما چگونه قصد دارند از برنامه شما استفاده کنند و چگونه می توانید برنامه خود را برای برآوردن این انتظارات ایجاد کنید.

  1. نام مناسب را انتخاب کنید

نام برنامه و نام برند شما بخش مهمی از توسعه برنامه نام تجاری است. این بر نحوه پیدا کردن برنامه شما و نحوه به خاطر سپردن آن بر افراد تأثیر می گذارد. اگر می خواهید افراد برنامه را شناسایی کرده و به خاطر بسپارند، باید نامی خلاقانه انتخاب کنید که نشان دهنده نام تجاری شما باشد.

نام مناسب برنامه شما مرتبط است. تصور کنید اگر برنامه شما “کوکی های مادربزرگ” نامیده می شد و کاربران آن را باز می کردند و متوجه می شدند که برنامه همه چیز درباره کیک و شیرینی است. این یک تجربه گمراه کننده برای مخاطبان شما خواهد بود و آنها برنامه شما را حذف می کنند زیرا بی ربط است.

به نامی نیاز دارید که با برنامه شما مرتبط باشد. به  Snapchat نگاه کنید – اساس این برنامه این است که می توانید عکس ها را بکشید و ارسال کنید و همچنین در مورد عکس هایی که ارسال می کنید با دوستان خود چت کنید. نام برنامه متناسب با کاری است که برنامه برای کاربران انجام می دهد.

مخاطبان برنامه شما را از طریق نام آن شناسایی می کنند ، بنابراین باید تلفظ آن را آسان کنید. اگر مخاطبان شما برنامه شما را دوست دارند ، می خواهند در مورد آن به دیگران بگویند. وقتی نام برنامه ای دارید که تلفظ یا به خاطر سپردن آن دشوار است ، برای مخاطبان شما چالشی ایجاد می کند و استفاده از دهان به دهان برای صحبت در مورد برنامه شما را دشوار می کند.

به طور کلی، برنامه شما باید با استفاده از نامی که مربوط به برنامه و کسب و کار شما است، در برند باقی بماند. این به شما در جذب سرنخ های مناسب که به برنامه شما علاقه مند هستند کمک می کند.

برندینک 2 - 7 نکته برای تقویت نام تجاری(برندینگ) - آژانس تبلیغاتی

  1. نماد مناسب را انتخاب کنید

همراه با نام آن، نماد برنامه یکی از مهمترین قطعات برند تجاری برنامه شما است. وقتی افراد برنامه شما را می بینند، نام و نماد اولین چیزی است که آنها می بینند. مهم است که نماد مربوطه را انتخاب کنید که برنامه شما را ارتقا دهد و برند برنامه شما را نشان دهد.

مردم نمادها را با برند های خود مرتبط می کنند. نماد شبح با Snapchat و نماد پرنده کوچک با توییتر مرتبط است. مهم این است که نماد مناسب را انتخاب کنید زیرا به ایجاد ارتباط برند با برنامه شما کمک می کند.

نماد خود را منحصر به فرد و برجسته کنید. مخاطبان شما باید نماد را ببینند و بلافاصله آن نماد را با برنامه شما مرتبط کنند. همچنین مهم است که رنگ نمادها با طرح رنگ درون برنامه شما مطابقت داشته باشد تا شناخت برند بیشتر تقویت شود.

  1. انجام آزمایش A/B

بخش مهمی از نام تجاری برنامه تست A/B است . آزمایش به شما کمک می کند بفهمید کدام عناصر برای مخاطبان شما کار می کند. بنابراین می توانید تجربه برنامه بهتری را برای آنها ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا درک کنید که مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.

آزمایش A/B مستلزم تغییر عناصر کمی در یک زمان است. بر عناصری مانند نماد برنامه، عنوان برنامه و عملکرد تمرکز کنید. اینها به شما کمک می کند تا برنامه خود را بیشتر بهبود بخشید و نتایج بهتری از مخاطبان خود دریافت کنید.

به سختی می توان همه چیزهایی را که مخاطبان شما در یک برنامه دوست دارند یا دوست ندارند، دانست. با انجام آزمایش A/B، از نزدیک خواهید دید که مخاطبان شما چگونه برنامه شما را تجربه می کنند. این به بهبود نام تجاری برنامه شما کمک می کند.

  1. رقابت خود را بررسی کنید

رقبای شما نیز به احتمال زیاد برنامه دارند. این مهم است که برنامه های رقبای خود را بررسی کنید تا بفهمید با چه چیزی روبرو هستید و رقابت شما چگونه تلاش می کند ترافیک کسب کند. این یک فرصت عالی برای کمک به بهبود برند تجاری برنامه شما است.

به برنامه های رقیب خود نگاه کنید و در مورد آن یادداشت کنید. همانطور که به برنامه آنها نگاه می کنید، به سوالات زیر فکر کنید:

  • برنامه آنها را دوست دارید؟
  • از برنامه آنها چه چیزی را دوست ندارید؟
  • چگونه کار می کند؟ آیا استفاده از آن آسان است یا چالش برانگیز است؟
  • آیا عناصری وجود دارند که تجربه منحصر به فردی را برای مخاطبان خود ایجاد کنند؟
  • چگونه برند خود را در سراسر برنامه نمایش می دهند؟

این سوالات به شما کمک می کند برنامه رقیب خود را بهتر بشناسید. می توانید بفهمید که برنامه آنها چه چیزی موفق است و در کجا کوتاهی می کند. این به شما کمک می کند تا بفهمید چه کاری را می توانید بهتر انجام دهید تا از رقبا جلو باشید.

وقتی رقابت خود را تجزیه و تحلیل می کنید، به کسب و کار خود کمک می کنید تا برنامه ای با نام تجاری منحصر به فرد بسازد. این به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید و برنامه خود را برای دسترسی بیشتر به مشتریان بهبود بخشید.

  1. به کاربران حس تعلق خاطر ببخشید

تعامل مداوم کاربران با برنامه شما یکی از چالش برانگیزترین بخشهای توسعه برنامه است. چگونه می توانید برنامه ای بسازید که مخاطبان شما را ترغیب به بازگشت مجدد و به طور مداوم به رسمیت شناختن برند کند؟

همانطور که برنامه نام تجاری خود را توسعه می دهید، باید در نظر بگیرید که چگونه مخاطبان خود را مجبور به استفاده مکرر از برنامه خود می کنید. شما باید یک حس تعلق ایجاد کنید که آنها را ترغیب می کند برنامه شما را باز کنند.

Fitbit کاربران را ترغیب می کند تا برنامه خود را با ردیابی تمام آمار و اطلاعات خود باز کنند. آنها می توانند وارد شوند و حرکت کنند. غذا و آب مصرف کنند. برای جذابیت بیشتر، Fitbit به افراد اجازه می دهد تا با دوستان خود ارتباط برقرار کنند تا آمارها را مقایسه کرده و در چالش ها رقابت کنند.

این باعث می شود کاربران Fitbit فعال تر شوند و احتمال بیشتری وجود دارد که برنامه را باز کنند. آنها احساس تعلق به برنامه دارند و آنها را تشویق می کند تا آن را باز کنند. وقتی برنامه خود را می سازید، باید به عناصری فکر کنید که مخاطبان شما را مجبور به بازکردن برنامه کند.

برندینک 3 - 7 نکته برای تقویت نام تجاری(برندینگ) - آژانس تبلیغاتی

  1. ثابت قدم باشید

با توسعه و پیشرفت کسب و کار شما، تغییراتی در نام تجاری خود ایجاد خواهید کرد. برند برنامه شما با آن تغییر می کند. مهم است که وقتی نام تجاری خود را تغییر می دهید آن را برای مخاطبان خود آشنا نگه دارید.

مخاطبان شما برند شما را با رنگ ها، تایپوگرافی و سایر عناصر مرتبط می دانند. اگر این عناصر را به طور کامل تغییر دهید، مخاطبان شما گیج می شوند. آنها ممکن است برنامه شما را نشناسند یا حتی بدانند که تجارت شما است.

به طور کلی، شما می خواهید به همان رنگ و تایپوگرافی پایبند باشید. شما همیشه می توانید طرح بندی و تنظیم را برای ارائه تجربه بهتر به مخاطبان خود تغییر دهید. اگر می خواهید افراد را درگیر برنامه خود کنید، باید از تغییر کامل ۳۶۰ درجه با برنامه خود اجتناب کنید.

استارباکس نمونه بارز این امر است. افرادی که به برنامه خود مراجعه می کنند با رنگ بندی قهوه ای، سفید و سبز و نوع فونت مورد استفاده آنها آشنا هستند. Starbucks با این عناصر قابل توجه سازگار است، اما برنامه خود را نیز به روز می کند تا برای مخاطبین خود کاربردی تر شود.

آسابرندینگ به شما کمک می کند تا یک نام تجاری منحصر به فرد برای برنامه خود ایجاد کنید

نام تجاری برنامه بخش مهمی از کمک به موفقیت برنامه شما است. اگر تجربه ایجاد یک برنامه را ندارید، دانستن چگونگی موفقیت در آن دشوار است. در آسابرندینگ، ما می دانیم چگونه برنامه هایی را نامگذاری کنیم که به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.

ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که می داند چگونه برنامه های تلفن همراه را علامت گذاری کند.

اگر به دنبال شرکتی هستید که نتایج را هدایت کند، به مکان مناسب آمده اید. تا به امروز، آسابرندینگ فعالیت های زیادی را انجام داده است و خدمات بسیاری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. هنگامی که با ما همکاری می کنید، تیمی را در اختیار خواهید داشت که برای کسب نتایج در کسب و کار شما تلاش می کند.

همین امروز نام تجاری برنامه خود را برای پیشرفت نتایج شروع کنید

اگر آمادگی دارید که برنامه خود را بهتر معرفی کنید تا به مشتریان بیشتری علاقه مند شوید، با ما با شماره ۰۵۱۳۸۵۱۰۲۰۹ در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ تماس بگیرید. یا به سایت آسابرندینگ مراجعه نمایید.

ما مشتاقانه منتظر کمک به کسب و کار شما برای رسیدن به ارتفاعات جدید هستیم!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.