شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۹۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های لاهیجان بستری هستند/در ۲۴ ساعت اخیر، ۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان فوت کردند/بیش از ۹۶ هزار دوز واکسن در لاهیجان تزریق شده است
    16 شهریور 1400 - 14:53
    شناسه : 187701
    0

    فرماندار لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کووید بستری در سه مرکز درمانی این شهرستان را ۹۱ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد بیمار ۱۹ بیمار در شرایط بدحال قرار دارند.

    پ
    پ

     

    فرماندار لاهیجان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کووید بستری در سه مرکز درمانی این شهرستان را ۹۱ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد بیمار ۱۹ بیمار در شرایط بدحال قرار دارند.

    یونس محمودی در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان فوت کرده اند.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۶ هزار و ۲۷۳ دُز واکسن به شهرستان لاهیجان اختصاص داده شده است، گفت: از این مقدار، ۵۸ هزار و ۷۰۸ دُز مربوط به مرحله اول و ۳۷ هزار و ۵۹۷ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون کرونا بر اساس اولویت های اعلامی به مردم شهرستان لاهیجان تزریق شده است.

    محمودی با بیان اینکه غفلت و سهل انگاری عامل افزایش ابتلا به کرونا است، گفت: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

    وی با تاکید بر اینکه اتاق اصناف شهرستان باید نظارت بیشتری بر روی صنوف، کسبه و بازاریان داشته باشد، افزود: رعایت ویژه ی دستورالعمل ها، وظیفه هر مسئول و شهروندی می باشد.

    فرماندار لاهیجان با ابراز نگرانی از شکننده بودن وضعیت ابتلا به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: چنانچه پیشگیری و مراقبت ها با جدیت دنبال نشود، مجددا شاهد بروز و شیوع این ویروس با شدت و فراگیری گسترده تری نسبت به گذشته خواهیم بود.

    شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از دو بخش “مرکزی و رودبنه” است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.