شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنما کامل انتخاب بهترین پارچه مبلی در زمان تعمیرات مبل در منزل
    17 شهریور 1400 - 12:06
    شناسه : 187741
    1

    در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین پارچه مبلی را در زمان تعمیرات مبل استیل یا چرم یا راحتی یا سلطنتی انتخاب نمایید این توضیحات برای استفاده از پارچه در زمان تعمیر صندلی گردان، کامپیوتر و اداری هم هست. با ما همراه شوید تا اطلاعات دسته اولی از مزایا و معایب انواع پارچه مبلی بدست آورید.

    پ
    پ

    11 2 - راهنما کامل انتخاب بهترین پارچه مبلی در زمان تعمیرات مبل در منزل - تعمیر مبل استیل

    تعویض روکش مبل یا تعویض روکش صندلی یکی از اقتصادی ترین راه ها برای تغییر رنگ دکوراسیون منزل شما خواهد بود و به دلیل این پارچه مبلمان، به مرور زمان مسهتلک می شود و از رنگ و رو می افتد و برای شما خسته کننده می شود؛ می توانید با تعویض رنگ پارچه از این روزمرگی خلاص شوید و با قیمتی بسیار ارزان تنوع و انرژی جدید را به دکوراسیون خانه هدیه دهید.

    با توجه به گران شدن مبلمان، یکی از بهترین راه حل ها تعمیرات مبل در منزل با تعویض پارچه مبلی می باشد، چرا که باعث می شود شما یک مبل کهنه را به نمایندگی تعمیرات مبل بسپارید و یک دست مبلمان جدید با پارچه مبلی نو همراه با رنگ دلخواه تحویل بگیرید. از پارچه مبلی در زمان تعمیر صندلی اداری هم می‌توان استفاده کرد. ولی، هزینه بسیار زیادی برای تعمیرات صندلی شما خواهد داشت.

    در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین پارچه مبلی را در زمان تعمیرات مبل استیل یا چرم یا راحتی یا سلطنتی انتخاب نمایید این توضیحات برای استفاده از پارچه در زمان تعمیر صندلی گردان، کامپیوتر و اداری هم هست. با ما همراه شوید تا اطلاعات دسته اولی از مزایا و معایب انواع پارچه مبلی بدست آورید.

    آیا می توان از هر نوع پارچه ی برای تعویض پارچه مبل بهره مند شویم؟

    22 4 - راهنما کامل انتخاب بهترین پارچه مبلی در زمان تعمیرات مبل در منزل - تعمیر مبل استیل

    جواب سوال مثبت می باشد و شما می توانید از هر نوع پارچه ی برای تعویض پارچه مبل خود بهره مند شوید، اما ابتدا باید در قدم اول مبلمان شما از نظر فنی سالم باشد یعنی کلاف آن و مابقی قسمت های آن نشکسته باشد.

    اگر مبلمان شما به هر دلیلی آسیب دیده است قبل از تعویض پارچه، تعمیرات مبل را انجام دهید و سپس پارچه رومبلی را تعویض نمایید تا از انجام هزینه های بیشتر صرفه جویی نمایید.

    محبوب ترین و بهترین جنس پارچه کدام است؟

    33 3 - راهنما کامل انتخاب بهترین پارچه مبلی در زمان تعمیرات مبل در منزل - تعمیر مبل استیل

    برای روکش صندلی اداری، پارچه با برند پارس از محبوب‌ترین پارچه های ایرانی است که در زمان تعمیرات صندلی اداری استفاده می‌شود. بهترین و محبوب ترین پارچه مبل، باید فاکتورهای زیادی داشته باشد: از جمله طرح و مدل ( مبل استیل، راحتی، چرمی) ، قیمت، رنگ، متراژ آن در هنگام انتخاب بهترین پارچه حائز اهمیت می باشند به همین خاطر، انواع پارچه را با توجه به مدل های موجود در بازار را با هم در ادامه بررسی می نماییم.

    پیشنهاد: قیمت پارچه مبلی

    پارچه مبلی مازراتی

    یکی از پر طرفدار ترین پارچه های رومبلی مازراتی می باشد، چرا که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار می باشد و در برابر نور آفتاب و ساییدگی مقاوم می باشد و از رنگ بندی بسیار متنوعی برخوردار می باشد و می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون خود، هر نوع رنگ و طرحی را انتخاب نمایید، تنها ایرادی که دارد در برابر مایعات بسیار ضعیف عمل می نماید و مایعات از داخل بافت آن نفوذ می نماید و شستشوی این نوع پارچه کمی سخت می باشد.

    • پارچه مبل میکروفایبر

    این نوع پارچه با توجه به بافت محکمی که دارا می باشد، یکی از گزینه های مناسب برای تعمیرات مبل به خصوص تعویض پارچه مبلی می باشد و بر خلاف پارچه مازراتی در برابر لکه و مایعات بسیار مقاوم می باشد، چرا که در ساخت آن از ترکیب نایلون و پلی استر استفاده شده است، به همین دلیل هم شستشوی آن راحت می باشد هم استحکام خوبی در برابر ساییدگی دارد.

    • پارچه مبلی چرمی

    پارچه رومبلی چرمی بسیار پارچه اعیانی و شیک می باشد و طرفداران خاص خود را دارد، از مزایای پارچه چرمی می توان به شستشوی آسان و لکه نگرفتن آن می توان اشاره نمود و با لمسه کاری مبلمان چرمی شما بسیار مدرن و زیبا جلوه می دهد، اما برای خانوارهایی که فرزند خردسال و از حیوانات خانگی نگهداری می نمایند مناسب نمی باشد، چرا که در برابر اشیا نوک تیز مثلا پنجه حیوانات بسیار آسیب پذیر می باشد که در هنگام خرید پارچه این نکات را به خاطر داشته باشید.

    • پارچه مبلی مخمل

    با توجه به اینکه پارچه مخمل به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی صنعت نساجی از کیفیت و طرح های بسیار متنوعی برخوردار می باشد و طیف انتخاب رنگ بسیار زیاد شده است، یکی از پر طرفدارترین پارچه های صنعت مبلمان به شمار می آید، چرا که از دیر باز مورد توجه علاقمندان قرار گرفته و هیچگاه از مد نخواهد افتاد، کیفیت و مقاومت این نوع پارچه در برابر ساییدگی و تغییر رنگ بسیار بالا می باشد، همچنین از نظر قیمت پارچه ی با قیمت مناسب می باشد و تنها ایرادی که دارند در مقابل نور آفتا بسیار آسیب پذیر هستند.

    • پارچه مبلی کتان

    پارچه های کتان با توجه به مقاومت و استحکام بالایی که در برابر اشیا نوک تیز و ساییدگی دارند، برای خانوارهایی که بچه خردسال و حیوانات خانگی نگهداری می نمایند بسیار مناسب می باشد و با توجه به بافت شل تری که نسبت به بقیه پارچه ها دارند، هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری به افراد ارائه می دهند به همین خاطر از محبوبیت خاصی در بین افراد برخوردار می باشند و تنوع رنگ و قیمت مناسب این نوع پارچه یکی از فاکتورهای مهم، در انتخاب این نوع پارچه مبلی محسوب می شود از این نوع پارچه معمولا برای مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

    جمع بندی مقاله و کلام پایانی

    در این مقاله به بررسی انواع پارچه مبلی از نظر مزایا و معایب آنها پرداختیم، شما می توانید با توجه شرایطی که در بالا توضیح دادیم پارچه دلخواهتان را انتخاب نمایید، در پایان خوشحال می شویم نظرات و تجارب خود را درباره انتخاب پارچه رومبلی برای ما و دیگر دوستانتان در قسمت نظرات درج نمایید شاد و پیروز باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.