×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سوسک ها جانداران موذی هستند که به زتدگی ما راه پیدا می کنند و بیماری هایی را برای ما به همراه می آورند. سوسک ها عامل ایجاد ترس و فوبیا و بیماری های جسمی می شوند. در این مقاله شما را بیشتر با فوبیا سوسک و روش های جلوگیری از آن ( از درمان روانی تا حذف عامل ترس با سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی ) می پردازیم و شما را با یکی از بهترین های شرکت سمپاشی سوسک اشنا می کنیم.

فوبیا چیست؟

فوبیا یا هراس، نوعی واکنش ترس ‌شدید، بیمار گونه و غیر منطقی است. افرادی که دچار فوبیا هستند در زمان رو به رو شدن با چیزی که از آن می ترسند به شدت با حمله های روانی مواجه شده و دچار هراس شدید می شوند. اختلال هراس یا فوبیا تنها در زمان تماس با منبع ترس، بروز پیدا می‌کند.

فوبیا انواع مختلفی دارد. برای مثال:

  • گلوسوفوبیا یا ترس از سخنرانی عمومی
  • آکروفوبیا یا ترس از ارتفاع
  • کلاستروفوبیا یا ترس از محیط بسته
  • آویاتوفوبیا
  • دنتوفوبیا یا هراس از دندان‌پزشکی
  • هموفوبیا یا خون هراسی
  • آراکنوفوبیا یا عنکبوت و سوسک هراسی
  • سینوفوبیا یا سگ هراسی
  • اوفیدیوفوبیا یا مار هراسی
  • نیکتوفوبیا یا هراس از تاریکی
  • و …

ما امروز قصد داریم تا به طور دقیق آراکنوفوبیا یا عنکبوت و سوسک هراسی را مورد بررسی قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

11 3 - آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی را چگونه درمان کنیم؟ - سمپاشی سوسک

آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی

مبتلایان به این فوبیا به‌ شدت از ‌عنکبوت‌ ها یا سوسک ها وحشت دارند. برخی از افراد مبتلا به این بیماری در هنگام مواجه با سوسک ها، ممکن است هوشیاری خود را از دست بدهد و به‌ اصطلاح غش کند. تحقیقات نشان می دهد که بانوان بیشتر از آقایان در معترض این بیماری قرار دارند. البته اشتباه نکنید. احساس چندش و تنفر از سوسک را با سوسک هراسی اشتباه نگیرید. معمولا افراد مبتلا به آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی در زمان هایی که سوسکی را می بینند، علائمی هم چون موارد زیر را تجربه می کند.

  • ناتوانی در صحبت کردن یا گرفتار لکنت زبان شدن
  • خشکی دهان
  • ناراحتی معده
  • حالت تهوع که می تواند با استفراغ همراه باشد
  • افزایش و یا افت فشار خون
  • لرز و رعشه
  • درد قفسه سینه یا احساس تنگی در قفسه سینه
  • احساس خفگی
  • سرگیجه و سبکی سر
  • عرق کردن زیاد
  • دلهره
  • کوبش یا تپش قلب شدید
  • تنگی نفس
  • و …

حتی ما شاهد این هستیم این عائم در برخی از افراد به قدری شدید می شود که شخص مجبور می شود تا در بیمارستان بستری شود تا وضعیت جسمانی اش بهبود یابد.

علت ابتلا به آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی

دلایل مختلفی می تواند سبب ابتلا افراد به آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی شود. ژنتیک و عوامل محیطی می‌توانند باعث ایجاد فوبیا و ترس های غیر معقول شوند. تحقیقات نشان می دهند که درصد اندکی ازافراد بعد از تجربه ضربه مغزی، سوء مصرف مواد و افسردگی ممکن است به فوبیا دچار شوند.

البته می توان با دور کردن منبع ترس از بیماران، برای تشدید نشدن بیماری آن ها اقدام نمود. سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی را به شدت جدی بگیرید. این سوسک ها می توانند روان و جسم این بیماران را متلاشی کنند. توصیه می کنیم چنان چه افراد مبتلا به آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی در خانه شما زندگی می کنند، سالی دو بار با کمک یک شرکت سمپاشی سوسک معتبر، سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی را انجام دهید.

درمان آراکنوفوبیا با سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی

چنان چه قصد دارید افراد مبتلا به سوسک هراسی را درمان کنید، باید در گام اول از یک روانشناس حاذق کمک بگیرید. به هیچ عنوان تلاش نکنید افراد مبتلا به این بیماری را با ترس شان رو به رو کنید. پیش از درمان کامل افراد بیمار سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی را به طور منظم انجام دهید. نگذارید حتی یک سوسک هم در خانه شما رژه برود.

22 5 - آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی را چگونه درمان کنیم؟ - سمپاشی سوسک

بیماری های جسمی که از طریق سوسک ها به انسان ها انتقال می یابد

سوسک ها علاوه بر آن که بیماری های روانی هم چون فوبیا برای ما به ارمغان می آورند، بیماری های جسمانی زیادی را نیز به ما منتقل می کنند. در ادامه شما را با چند بیماری کشنده که جانداران موذی هم چون سوسک عامل آن هستند آشنا می کنیم.

اسهال خونی

یکی از رایج ترین بیماری های منتقله از موش اسهال خونی می باشد. اسهال خونی نوعی از التهاب معده و روده است که باعث دیده شدن خون در مدفوع می شود. اسهال خونی چند نوع دارد که در هر دو این دو، سوسک ها به عنوان اولین عامل به وجود آمدن آن شناخته می شوند. اسهال خونی سبب بروز علائمی هم چون موارد زیر در بدن بیمار می شود.

  • اسهال همراه با خروج خون و موکوس یا مخاط
  • گرفتگی عضلات معده همراه با درد
  • تهوع و استفراغ
  • افزایش دمای بدن
  • و …

پیشگیری از ابتلا به این بیماری فقط در صورتی امکان پذیر است که محیط زندگی خود را از سوسک‌ ها پاکسازی کنید. سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی را به طور منظم انجام دهید و در صورتی که خودتان قادر به انجام این عمل نیستید از یک شرکت سمپاشی سوسک معتبر کمک بگیرید. ایمن ترین و سریعترین روش برای نابودی سوسک ها و دور کردن آن ها از محل زندگی ما، سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی است.

سوسک و آسم؛ خطری قطعی برای سلامتی انسان

مشاهدات حاکی از آن است که تعداد زیادی ار افراد پس از اینکه سوسک‌ روی پوست بدن آن ها حرکت کرده، جوش زدند. سوسک‌ ها باعث بروز آسم می شوند چرا که این جانداران موذی حاوی پروتئین های خاصی در بدن خود هستند که برای برخی افراد می تواند آلرژن باشد. زمانی که ذرات کوچک بدن سوسک‌ ها از طریق هوا در ساختمان پخش می شود، افراد این ذرات پروتئینی را استنشاق می کنند و این عاملی برای حمله آسمی در افراد مستعد است.

متاسفانه در حال حاضر یعنی در سال ۲۰۲۱ میلادی، بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر دنیا از بیماری آسم رنج می برند. البته این رقم مختص افرادی است که به این بیماری مبتلا و تحت درمان پزشک هستند و قطعا این رقم بسیار بالاتری از ۳۰۰ میلیون خواهد بود. ممکن است ما از اینکه یک فرد مستعد به آسم هستیم، بی خبر باشیم. اما سوسک ها باعث می شوند که این حساسیت در ما بروز پیدا کرده و ما شاهد علائم بروز آسم در خود باشیم.

با کمک یک شرکت سمپاشی سوسک معتبر اقدام به سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی کنید. فراموش نکنید که پیشگیری بهترین راه درمان است.

وبا

وبا یکی از خطرناک ترین بیماری های ناشی از سوسک است. زمانی که افراد به وبا مبتلا می شوند، یک عفونت حاد اسهالی را تجربه می کنند. خوردن و نوشیدن غذا ها و مایعات آلوده به باکتری هایی که سبب بیماری وبا می شوند، فرد را مبتلا به یک عفونت شدید می کند. سوسک ها می توانند از طریق فضولات و بزاقشان، تمام سطوحی که روی آن حرکت می کنند و تمام مواد غذایی که از آن ها تغذیه می کنند را به آسانی آلوده کنند و شما را در معرض این باکتری های خطرناک قرار دهند.

متاسفانه آمار گواه بر آن است که سالانه حدود ۱.۴ تا ۴.۳ میلیون نفر انسان در کل جهان به بیماری خانمان سوز وبا دچار می شوند و در این بین ۲۸۰۰۰ تا ۱۴۲۰۰۰ شخص، جان خود را از دست می دهند. تا به الان راه های زیادی برای درمان این بیماری کشف شده است اما هیچ یک از آن ها نتیجه صد در صدی ندارند. پزشکات توصیه می کنند با انجام موارد زیر از ابتلا خود و عزیزان تان به بیماری وبا جلگیری کنید.

  1. شستن دست ها و صورت قبل از خوردن و آشامیدن
  2. زدن واکسن های وبا
  3. سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی
  4. ضد عفونی کردن میوه ها و سبزیجان پیش از مصرف آن ها
  5. عدم خرید مواد غذایی از مکان های نا معتبر
  6. عدم خوردن غذا در رستوران های کثیف و بین راهی
  7. و …

شما می توانید سالی دو بار با کمک یک شرکت سمپاشی سوسک معتبر، سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی را انجام دهید. برای درخواست خدمات با شماره های درج شده در مقاله تماس بگیرید.

111 2 - آراکنوفوبیا یا سوسک هراسی را چگونه درمان کنیم؟ - سمپاشی سوسک

تعرفه شرکت سمپاشی سوسک

در حال حاضر در شهر بزرگ تهران، ده ها شرکت سمپاشی سوسک مشغول به کار و ارائه خدمات به مردم عزیز تهران هستند. هر یک از این شرکت ها نیز تعرفه متفاوتی برای خدمات شان در نظر گرفته اند. اما چرا این اختلاف در تعرفه شرکت سمپاشی سوسک وجود دارد؟

  1. فاصله شرکت سمپاشی
  2. نوع سم مصرفی به طور مستقیم بر روی قیمت سمپاشی تاثیر می گذارد.
  3. سابقه و اعتبار شرکت سمپاشی سوسک
  4. فصل دریافت خدمات سمپاشی سوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی
  5. مساحت مکان
  6. شیوه انجام سمپاشی
  7. و …

سخن نهایی

ما شرکت کیان سم تهران را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که علاوه بر آن که بهترین و نازل ترین قیمت ها را برای شما در نظر می گیرد، تخفیف های ماهانه، سالانه و فصلی هم در اختیار شما می گذارد. شرکت سمپاشی سوسک کیان سم تهران علاوه بر تعرفه مناسب ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد. هم چون:

  1. دارای چند دهه تجربه در زمینه سمپاشیسوسک آلمانی و سمپاشی سوسک ریز کابینتی
  2. از بهترین پرسنل برای ارائه خدمات استفاده می کند.
  3. وقت شناس است و دقیقا در همان زمانی که قول داده در محل حاضر می شود.
  4. حاذق ترین افراد را استخدام می کند.
  5. دارای مجوز رسمی می باشد.
  6. ۰ تا ۱۰۰ کار دقیقا طبق خواسته شما انجام می شود.
  7. در صورت عدم رضایت، وجه شما را به طور کامل بر می گرداند.
  8. و …

شما می توانید برای درخواست مشاوره آنلاین، با شماره های درج شده در همین مقاله تماس بگیرید و درخواست خود را برای شرکت سمپاشی سوسک ما ثبت کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.