×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرامرز مصتفویاختصاصی با مردم/ فرامرزمصطفوی معاون برنامه ریزی شهرستان لنگرود در گزارشی صبح امروز با خبرگزاری بامردم گفت: از ۲۷ اسفند ماه تا روز گذشته ۱۳۸ هزار و ۲۶۸ نفر در شهرستان لنگرود اسکان یافته اند.

وی  افزود : این تعداد گردشگر، در ۱۰ هتل مهمان پذیر ۱۷۶ واحد آموزشی، خانه و کاشانه و کمپ ها اسکان یافته اند.

 معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه چشم انداز بکر گردشگری منطقه چمخاله و چاف از ویژگی های توریستی می باشد گفت: با توجه به این چشم انداز ها این شهرستان پذیرش گردشگران زیادی را در خود جای می دهد.

مصطفوی در ادامه با بیان اینکه با توجه به احداث ۱۱/۵ کیلومتر از کنارگذر جدید لنگرود ۱۰۰ درصد حجم ترافیک چندین ساله شهرستان لنگرود کاهش یافته است تصدی نمود امیدواریم در سال ۹۵ لاین بعدی آن در دستور کار قرار گیرد و عملیاتی شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان لنگرود در پایان گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی اقدام به عمل با حمایتهای همه جانبه مهندس لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود و پیگیری ایشان در تلاش هستیم که فرامین رهبری انقلاب در این شهرستان بیش از پیش محقق یابد و مسئولان این شهرستان اقدام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.