×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

خانم های خانه دار بیشتر با لوازم خانگی آشپرخانه سروکار دارند و خوب می دانند که خراب شدن یک وسیله همانند ماشین لباسشویی یا ظرفشویی چه مصیبتی است!

تعمیر و نگهداری و بازسازی لوازم خانگی در صورت خراب شدن یکی از دغدغه های همیشگی مردم است. چون در تمام خانه های چندتا لوازم خانگی دائم در حال کار هستند و خراب شدن یکی خلل بزرگی در زندگی نرمال ایجاد می کند. از جمله این وسایل یخچال و فریزر ، گاز ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، جاروبرقی و قهوه ساز و مایکروویو و آبمیوه گیری و غیره می باشد.

با توجه به تنیدگی زندگی مردم با این لوازم برقی, در صورت خراب شدن یکی از این وسایل یا تمام شدن وسایل مصرفی آنها باید بلافاصله به تعمیر آن وسیله در همان روز یا فراهم کردن لوازم مصرفی آنها اقدام کرد.

11 10 - تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی - ماشین ظرفشویی

روبراه سرویس یک شرکت بزرگ خدماتی و تعمیرات انواع لوازم خانگی در ایران است که قطعات لوازم خانگی را به سراسر ایران ارسال می کند و تعمیرات انواع دستگاه ها را در تهران انجام می دهد.

انواع قطعات ریز و درشت اورجینال برای دستگاه های کوچک همانند قهوه ساز و آبمیوه گیری و بزرگ همانند یخچال و ماشین لباسشویی و ظرفشویی با قیمت کف بازار و تضمین کیفیت قطعه از خدمات شرکت روبراه سرویس است.

تعمیر ماشین لباسشویی

هرچند در شرکت روبراه سرویس ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش بصورت تخصصی انجام می شود اما تمامی برندهای ایرانی و خارجی هم جزو خدمات این شرکت قرار میگیرند. کسی باید ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند که از همه بخش ها و کارکردهای آن مطلع باشد و دوره این کار را دیده باشد. با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی خود به روبراه سرویس مطمئن می شوید که اولا قطعات مصرفی برای تعمیرات اورجینال هستند. ثانیا تعمیرکار ما با دیدن ارورها مستقیما به حل مشکل پیش آمده اقدام می کند و به جاهای دیگر دست نمی زند چون متخصص است.

22 13 - تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی - ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی بسیار تخصصی و ویژه است و حتما باید بدست تکنسین متخصص انجام شود. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش و سامسونگ و ال جی و اسنوا و غیره در روبراه سرویس با ارزان ترین قیمت بازار انجام می پذیرد. قطعات با کیفیت ماشین لباسشویی برای تعمیر باعث می شوند دستگاه همانند روز اولش کار کند و استفاده از لوازم مصرفی ماشین ظرفشویی اورجینال همانند پودر و قرص و رسوب گیر در بازده و طول عمر ماشین ظرفشویی موثر است.

پس از تماس با شماره ۴۴٢١٩۶١٩-٠٢١ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت روبراه سرویس تعمیرکار متخصص در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما در تهران و حومه خواهد رساند. اگر مشکل تعمیری شما کوچک باشد همانجا در منزل انجام می شود و اگر مشکل حاد باشد دستگاه برای انتقال به کارگاه یا قطعه مورد نظر آماده می شود. ارسال انواع قطعات برای همکاران در شهرستان نیز بصورت پستی انجام می پذیرد.

33 8 - تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی - ماشین ظرفشویی

 برای گرفتن خدمات تجهیز، بازدید و تعمیر انواع ماشین لباسشویی در خانه ،باید ابتدا درخواست خود را به صورت آنلاین در فرم مربوطه ثبت کنید و یا با تلفن ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان و نزدیک‌ترین مکان ممکن، تکنسین باتجربه متخصص جهت ارائه سرویس با ارزان‌ترین نرخ قیمت به آدرس شما اعزام گردد. نوسازی و احیا مجدد ماشین لباسشویی فقط با روبراه سرویس.

تکنسین‌های ما آموزش دیده‌اند که ابتدا بصورت رایگان و تلفنی مشکل شما را رفع کنند و اگر نشد، حضورا در محل ابتدا سعی در تعمیر وسایل فنی قطعه بخصوص می‌کنند و در مرحله بعد به تعویض آن قطعه خاص با ارزان‌ترین قیمت مبادرت می‌کنند.

 هر کسی به ما تلفن بزند یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات آنرا ارسال کند همکاران ما در پایگاه در اسرع وقت تکنسین متخصص را از نزدیک‌ترین محله به سمت وی رهسپار می‌سازند.

44 2 - تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی - ماشین ظرفشویی

روبراه سرویس دارای برترین متخصصان سرویس‌کار محترم برای ارسال به شهرستان‌های سراسر ایران و تهران است. تجربه ما هدف نهایی شما برای تعمیر دستگاه‌هایتان در منزل است.

مهم‌ترین ویژگی روبراه سرویس ارزان بودن قطعات فنی و لوازم یدکی برای تعمیرات لوازم خانگی به علت تامین‌کنندگی ما و خرید مستقیم از کارخانه خارجی است.

خدمات پس از فروش ما زبانزد خاص و عام است و هیچوقت شما را تنها نمی‌گذاریم. ما ضمانت تعمیرات خود را در عمل نشان می‌دهیم. پس از انجام تعمیرات نیز با شما می‌مانیم.

چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ایران خصوصاً شهر تهران است . در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بوش و سایر برندهای جهانی و ایرانی انجام می گردد. تعمیرات لوازم آشپزخانه توسط متخصص های متبحر و با تجربه انجام می گردد. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می دهیم. روبه راه سرویس مکانی است که شما بهترین و مناسب ترین خدمات و سرویس تعمیرات کامل را دریافت می کنید. مهارت تعمیرکاران روبراه سرویس به حدی است که آنها تنها با گرفتن یک فیلم از دستگاه خراب شما می تواند مشکل آن را حدس بزنند و حتی تلفنی آن را برطرف کنند. خبرگی و چیره دستی در روبه راه سرویس حرف اول را می‌زند سال های سال کارکردن این مهارت را به تعمیرکاران متخصص ما داده است. تعمیر انواع لوازم خانگی حرفه ما برای راه اندازی کار مشتری است. همچنین ما مرکزی داریم که در آن صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش می دهیم. لیست آدرس و تلفن بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در دفتر ما محفوظ است. با ما تماس بگیرید تا به منزل شما بیاییم و در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع کنیم . تمام آشپزخانه های ایرانی با ما رو به راه می شود. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می‌دهیم.

55 - تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی - ماشین ظرفشویی

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی روبراه سرویس در محل شما :

 ۴۴٢١٩۶١٩٠٢١

آدرس اینترنتی وب سایت روبراه سرویس برای درخواست تعمیرات یا خرید قطعات و لوازم مصرفی :

 WWW.ROBERAHSERVICE.COM

66 - تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی - ماشین ظرفشویی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.