×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

زبان انگلیسی، زبان اول در علوم مختلف از جمله دانش کامپیوتر، سیاست، جهانگردی و اقتصاد درسراسر دنیا است.

یادگیری زبان انگلیسی و تسلط بر آن شانس شما را برای یافتن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می دهد. این نوع مشاغل به حتم از لحاظ درامدی برای شما بسیار مفید تر خواهند بود.

این زبان همچنین زبان ارتباطات بین المللی، رسانه ها و اینترنت است. پس با تسلط بر آن میتوانید از اخبار روز دنیا مطلع شوید، منابع آموزشی ارزشمند را در وبسایت های خارجی دنبال نمائید و از تماشای فیلم های زبان اصلی لذت ببرید.

همچنین به هنگام یک مسافرت خارجی به هر جای دنیا، دیگر نگران نحوه ارتباط با دیگران نخواهید بود! از همه اینها که بگذریم، اعتماد به نفسی که با تسلط بر زبان انگلیسی به شما تزریق می‌شود را نباید نادیده گرفت!

11 11 - بهترین کلاس زبان آنلاین با انگلیشدان! ما به جای شما پیدا کردیم! - آموزش زبان

این روزها خوشمان بیاید یا نه، تمام دنیا و خدمات آن به سمت آنلاین شدن پیش رفته است. واقعا نیز منطقی و کارآمد به نظر می‌رسد! نکته مهم، هوشمندانه انتخاب کردن است تا از ضرر های مالی و اتلاف وقت جلوگیری شود.

آموزش زبان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این روزها بازار کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در قالب کلاس خصوصی زبان و کلاس های عمومی بسیار داغ شده است.

به سه نکته‌ی مهمی که در پایین اشاره شده توجه کنید تا بهترین انتخاب را برای یادگیری آنلاین داشته باشید. بعد از آن نیز به معرفی یکی از بهترین کلاس های آنلاین میپردازیم.

برای شرکت در یک کلاس زبان آنلاین، به دنبال یک ضمانت‌نامه واقعی باشید، حرف زدن را همه بلدند!

افرادی که آموزش زبان انگلیسی آنلاین را انتخاب می کنند به طور طبیعی به یک محیط خاص مانند یک کلاس زبان نمی‌روند و از طریق تماس تصویری و آموزش در خانه یا محل کار، کلاس خود را دنبال می کنند.

بنابراین، بدیهی است که آنها حتی بیش از زبان آموزان در کلاس های رو در رو با استاد، نگران کیفیت و نحوه برگزاری کلاس ها بوده و به دنبال تضمینی برای آموزش هستند.

یکی از مهمترین مواردی که باید در انتخاب کلاس زبان آنلاین در نظر گرفت این است که آیا تضمینی وجود دارد که من آموزش با کیفیتی را دریافت کنم و سریعا به نتایج دلخواه دست پیدا کنم؟! آیا بعد از اتمام دوره و قبول هزینه ها، نتیجه مطلوب به دست می‌آید؟

مهم‌ترین شاخص مورد نیاز برای اطمینان از کارآمد بودن یک کلاس آنلاین زبان انگلیسی، در دسترس بودن پشتیبانان آموزشی و مشاوره های مداوم در طول دوره و راهنمایی جامع برای زبان آموزان است.

تنها گذاشتن زبان آموز با یک دبیر نه چندان مجرب بدون هیچ گونه نظارت و پشتیبانی از یک طرف، و دادن وعده هایی مبنی بر تضمینی بودن آموزش از طرف دیگر، به شدت با هم در تناقض است!

22 14 - بهترین کلاس زبان آنلاین با انگلیشدان! ما به جای شما پیدا کردیم! - آموزش زبان

به طور خلاصه، اطمینان حاصل کنید که آموزش تضمین شده است. اگر چنین است، بپرسید چگونه؟ به همین سادگی! حسابی سوال پیچشان کنید و ته توی ماجرا را درآورید! اول مطمئن شوید و سپس انتخاب کنید. این یک مسئله بسیار مهم است.

حساسیت آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان را، 10 برابر در نظر بگیرید!

آموزش خصوصی زبان برای کودکان بالاخص اگر در قالب یک کلاس زبان آنلاین باشد، میتواند بسیار موثر باشد، اگر شرایط مناسب آن مهیا گردد.

در اصل کودک شما به دلیل نا آشنایی با زبان انگلیسی و محیط یادگیری آن، ممکن است به علت استرس های وارده، نتواند زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد و با آن ارتباط برقرار کند.

در اینجا کلاس های تدریس خصوصی زبان که کودک را تنها با معلم روبرو می‌کند می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی به نظر برسد. از طرفی، اگر آنرا در قالب تدریس آنلاین زبان انگلیسی قرار دهیم، شرایط بهتر نیز می‌شود! چرا که استرس حضور در محیط جدید نیز به طور کامل برطرف می‌گردد.

از طرف دیگر، کودکان به سبب ویژگی های روانشناختی خود، نمی توانند تحمل کلاسی را داشته باشند که فقط جنبه آموزشی دارد؛ در نتیجه، باید تلاش زیادی شود تا سیستم یادگیری زبان برای کودکان جذاب شود و آنها را برای حضور در کلاس مشتاق کند.

همچنین، به دلیل عدم حضور فیزیکی معلم در یک کلاس زبان آنلاین، لازم است اطمینان حاصل شود که کودکان در کلاس های غیر حضوری با استفاده از روش های مناسب، حواسشان جمع درس و یادگیری است.

راه حل اصلی فقط یک چیز است؛ ایجاد علاقه کردن! کودکی که به یادگیری زبان علاقه مند شود از کلاس خسته نمی شود و حواسش پرت نمی‌شود!

لازمه همه‌ی اینها حضور یک معلم کودک توانمند، با تجربه، خلاق، با حوصله و مسلط به روش های به روز تدریس کودکان است.

باید قبل از ثبت نام کودک خود در یک کلاس خصوصی زبان یا گروهی، چه آنلاین و چه حضوری، اطمینان حاصل کنید که موسسه مورد نظر شما از کارآمدی و امکانات کافی در این زمینه برخوردار است و از منابع آموزشی به روز استفاده می کند.

برای این منظور، می توانید سوابق آن مرکز آموزشی را از طریق وبسایت آن بررسی کنید یا میزان رضایت دانش پذیران قبلی را پرس و جو کنید. روش دوم بسیار کارآمد است.

انتخاب کلاس آنلاین برای کودکان، انتخابی بسیار هوشمندانه است اگر به درستی انجام شود.

معلم معمولی کافی نیست؛ در کلاس زبان آنلاین، به دنبال بهترین اساتید باشید!

واضح است که توان معلم زبان در کیفیت کلاس بسیار تاثیرگذار است؛ مسئله این است که اهمیت این موضوع در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی چند برابر می‌شود!

تدریس آنلاین زبان انگلیسی می‌تواند از همان کیفیت تدریس حضوری برخوردار باشد، اگر مهم‌ترین شرط لازم آن وجود داشته باشد؛ یعنی اساتید توانمند.

این‌موضوع علاوه‌ بر سطح دانش استاد، به این نکته هم بستگی دارد که آیا مدرس، توانایی اداره‌ کردن کلاس زبان آنلاین و زبان‌آموزان را از راه دور دارد یا خیر؟ آیا او می تواند به روشی تدریس کند که ذهن دانش پذیران را در یادگیری زبان از طریق آموزش غیر حضوری درگیر کند؟

علاوه بر فراهم کردن امکانات، آشنایی با این روش تدریس و پلتفرم های آموزش از راه دور، معلم زبان آنلاین باید دانش کافی جهت ایجاد تعامل در سطوح بالا میان خود و زبان آموزان را در یک کلاس آنلاین داشته باشد؛ حتی تعاملی فراتر از کلاس های حضوری!

از شروط لازم آن این است که قبل از برگزاری هر جلسه، ذهن زبان آموز برای حضور در کلاس و با استفاده از روش های خلاقانه و استاندارد، آماده گردد.

به طور کلی در انتخاب استاد آموزش زبان خود وسواس زیادی به خرج دهید به خصوص در آموزش آنلاین.

آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان همواره خود را پیشرو در زمینه تدریس خصوصی زبان به خصوص در قالب کلاس های آنلاین دانسته و معرفی کرده است.

تحقیقاتی وسیعی که توسط تیم ما بر روی کیفیت و شرایط کلاس زبان آنلاین انگلیشدان صورت گرفت، ادعای آنها را تا حد بسیار مطلوبی اثبات کرده و نشان از برتری محسوس آنها در مقایسه با سایر مراکز آموزشی داشته است.

از مهم ترین نکاتی که می‌تواند باعث تمایز انگلیشدان شود، پشتیبانی های بسیار دقیق، اصولی و مستمر آن است که امکان عدم یادگیری را برای زبان آموزان تقریبا به صفر می‌رساند.

به خصوص در آموزش خصوصی زبان انگلیشدان ، این موضوع از بالاترین سطح کیفی خود برخوردار می‌شود؛ چرا که در این کلاس ها، تمامی انرژی استاد و مشاورین، به یک نفر اختصاص داده می‌شود.

از سایر مزایای مجموعه‌ی آموزشی انگلیشدان می‌توان به به کارگیری متد های به روز، اساتید مجرب و منابع ارزشمند آموزشی اشاره نمود.

همچنین بنا بر اعلام انگلیشدان به آدرس اینترنتیenglishdon.ir ، این مجموعه در اقدامی خلاقانه، کلاس های خود را بی نیاز از کتاب کرده و تدریس بدون اتکا به کتاب را، با نهایت کیفیت ارائه می‌دهد.

این سبک از تدریس که علاوه بر انگلیشدان، در British Council و Fluentu نیر جهت افزایش سرعت یادگیری به آن اشاره شده، به نظر یکی از عوامل مهم موفقیت انگلیشدان در تدریس انگلیسی واقعی و روزمره بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.