شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه نرخ تعامل پیج اینستاگرامم رو بالا ببرم ؟
    02 مهر 1400 - 0:24
    شناسه : 188353
    0

     اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب بین ایرانی ها تبدیل شده . از این رو این پلتفرم، فضای مناسبی رو برای در آمدزایی ایجاد کرده. از اون جایی که خیلی ها به سمت اینستاگرام اومدن ، اینستاگرام یه سری قوانین رو تعریف کرده که بر اساس اون ها افراد پیج های برتر رو شناسایی کنن. در این مطلب قصد داریم در مورد نرخ تعامل یا اینگیجمنت و راه های افزایش نرخ تعامل با شما صحبت کنیم .

    پ
    پ

    1 12 - چگونه نرخ تعامل پیج اینستاگرامم رو بالا ببرم ؟ -

    نرخ تعامل یا اینگیجمنت چیه ؟

    نرخ تعامل یا اینگیجمنت از میزان تعامل کاربران با پیج شما به دست میاد. این تعامل شامل لایک پست ها ، میزان اشتراک گذاری پست های شما ، ذخیره کردن پست های شما ، مدت زمان تماشای پست های ویدئو یی ، اسکرین شات گرفتن از پست های پیج شما ، تماشای استوری و لایو و همچنین ری اکشن نشون دادن به استوری و پست شما و دایرکت های دریافتی شما میشه.

    روش های افزایش نرخ تعامل ؟

    روش های متنوع و زیادی برای افزایش نرخ تعامل وجود داره که ما در اینجا به برخی از اون ها می پردازیم

    2 10 - چگونه نرخ تعامل پیج اینستاگرامم رو بالا ببرم ؟ -

    محتوای یونیک بساز

    اولین و مهم ترین نکته ای که باید بهش توجه کنید اینه که باید محتوایی رو به کاربر ارائه بدید که کاربری که به صفحه شما اومده رو اقناع کنه. امروزه محتواهای متنوعی به کاربرا اینستاگرام ارائه میشه و یه جورایی همه ما در معرض بمباران اطلاعاتی هستیم. بنابراین محتوای شما باید طوری باشه که به مخاطب این اطمینان رو بده که محتوای ارزشمندی رو داره دریافت میکنه و همچنین شیوه های ارائه محتوا رو هم جذاب کنید.
    نرم افزارهای متنوعی وجود داره که میتونه در جذاب شدن محتوای تولیدی شما بهتون کمک کنه.

    از کاربران درخواست کن

    همیشه از کاربراتون درخواست کنید که پست شما رو حمایت کنن . حتی اگه ده درصد افراد هم از پست شما حمایت کنن تاثیر خیلی مثبتی روی نرخ تعامل پیج شما خواهند گذاشت.

    • از مخاطبت بخواه که پستت رو لایک کنه.
    • از مخاطبت بخواه که اگه این پست براش مفید یا جذاب بوده اون رو به افراد دیگه ارسال کنه.
    • اگه محتوای آموزشی داری ازش بخواه سیوت کنه چون بعدا به کارش میاد و راحت میتونه پیدات کنه.
    • در استوری ها از مخاطباتون درخواست کنید که اگه پیج شما رو دوست دارن به افراد دیگه هم معرفی کنن. ( اگه با خوندن جک های پیج من شاد میشی ممنون میشم این شادی رو به دیگران هم هدیه کنی )
    • از کاربراتون بخواید که زنگوله بالای پیج رو فعال کنن تا به محض اینکه استوری و پست گذاشتید در جریان قرار بگیرن و با محتوای پیج تعامل داشته باشن.
    • از کاربراتون بخواید که دوستاشون رو تگ کنن.

    نرخ تعامل استوری رو افزایش بده

    زمانی ما می تونیم نرخ تعامل رو افزایش بدیم که افراد رو ترغیب کنیم که به استوری ما بازخورد بدن . گذاشتن باکس های نظرسنجی ، باکس سوال ، باکس های بله و خیر و پرسیدن سوال میتونه تا حد زیادی نرخ تعامل استوری رو افزایش بده.

    • گذاشتن معما در استوری ؛ هم مدت زمان مکث کاربر رو افزایش میده و هم باعث ریپلای شدن استوری های شما میشه . البته از این تکنیک برای گرفتن کامنت در پست ها هم می تونید استفاده کنید.
    • استوری های بزارید که مفید باشه و افراد اون رو با دوستاشون به اشتراک بزارن .
    • گاهی وقت ها پیش از پست کردن یک کالا ، اون رو استوری کنید تا افراد استوری رو ریپلای کنن و در مورد قیمت و ویژگی های محصول سوال بپرسن

    مسابقه برگزار کن!

    برگزاری مسابقه میتونه هم فالور زیادی برای شما بیاره و هم اینکه نرخ تعامل شما رو افزایش بده . مثلا اگه یک بلاگر آشپزی هستید یا لوازم خانگی می فروشید می تونید مسابقه آشپزی بزارید و به بهترین غذا از نظر کاربرا جایزه بدید . برگزاری مسابقه چند تا آورده اساسی داره .

    • یه تعداد از افرادی که در مسابقه شرکت کردن مدام استوری ها رو چک می کنن و نرخ تعامل شما رو بالا می برن.
    • افرادی که در مسابقه شرکت کردن از دوست ها و آشناهاشون میخوان که بیان و در نظرسنجی شرکت کنن تا برنده بشن . بنابراین افراد جدیدی با پیج شما آشنا میشن و شما رو فالو می کنن.
    • فالورای خودتونم در نظرسنجی شرکت می کنن و نرخ تعامل استوری رو افزایش میدن.
    • نگران جایزه هم نباشیدمیتونید با جای هزینه تبلیغ از یه کسب و کار مرتبط بخواید که اسپانسری مسابقه رو به عهده بگیره

    3 6 - چگونه نرخ تعامل پیج اینستاگرامم رو بالا ببرم ؟ -

    با رقبات تعامل داشته باش

    یکی از راه هایی که به رشد شما در اینستاگرام کمک میکنه ، تعامل داشتن با رقباست. اینستاگرام برای اینکه زمینه کاری شما رو تشخیص بده و پیجتون رو به علاقه مندان معرفی کنه یه سری قاعده و قانون داره. شما با کارهای زیر می تونید زمینه کاری تون رو به اینستاگرام بفهمونید.

    • پیج رقبا و یا پیج هایی که محتوای مرتبطی با پیج شما دارند رو فالو کنید.
    • یک لیستی از هشتک های مرتبط با کسب و کارتون تهیه کنید و همه اون هشتک ها رو فالو کنید.
    • روزانه یه زمانی بزارید و پست های همکار یا رقیباتون رو لایک و سیو کنید و تعامل نشون بدید .
    • استوری های رقیبتون رو مشاهده کنید و بهشون عکس العمل نشون بدید.

    انجام دادن موارد بالا علاوه بر بالا بردن تعامل پیج شما ، باعث میشه که در جریان فعالیت های رقبا قرار بگیرید و از اخبار و پیشرفت های کسب و کارهای مشابهتون مطلع بشید.

    لایو رو فراموش نکنید!

    یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام ، امکان گفتگوی زنده از طریق لایو اینستاگرام هست . افرادی که در لایو حضور دارن میتونن نرخ تعامل پیج شما رو به شدت افزایش بدن.
    از طرفی لایو هایی که به صورت مشترک انجام میشن باعث تبادل فالور هم میشن . یعنی فالور های دو طرفی که در لایو حضور دارن ممکنه پیج مقابل رو دنبال کنن. حداقل 2 تا لایو در ماه رو داشته باشید . حتی می تونید مطالب مهم رو به صورت زنده اجرا کنید . چون لایو ها این قابلیت رو دارن که به عنوان IGTV ذخیره بشن.

    ادنل چیست ؟

    این محتوا توسط تیم محتوایی ادنل نگارش شده . ادنل یه کسب و کار نوظهور با یه ایده خلاقانه است. ادنل یک سامانه رزرواسیون آنلاین تبلیغات محیطی هستش. افرادی که خواهان اجاره بیلبورد ، استرابورد و انواع ابزار هی تبلیغاتی هستن می تونن به راحتی رسانه تبلیغاتی مورد نظرشون رو از سایت ادنل اجاره کنن.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.