جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چک لیست سئو 2022
    03 مهر 1400 - 10:09
    شناسه : 188381
    1

    کریس هومر تحلیلگر سئو در میل چیمپ می گوید: “SEO برای کسب و کار شما تبلیغات رایگان است. اگر با سئو سایت برای رشد کسب و کار خود تلاش کنید، می توانید مشتریان هدف را به سادگی پبدا کنید.

    پ
    پ

    روزانه بیش از 5 میلیون جستجوی گوگل انجام می شود که به معنی نیاز به بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. سئو یعنی تنظیم وب سایت شما برای افزایش میزان ترافیک با کیفیت است که برای این کار نیاز به چک لیست سئو تخصصی است. چک لیست سئو پیش رو بر اساس روند تغییرات گوگل در سال 2021 پیش بینی دقیقی برای آنچه در سال 2022 در سئو نیاز دارید ارائه داده است.

    کریس هومر  تحلیلگر سئو در میل چیمپ می گوید: “SEO برای کسب و کار شما تبلیغات رایگان است. اگر با سئو سایت برای رشد کسب و کار خود تلاش کنید، می توانید مشتریان هدف را به سادگی پبدا کنید.

    هنگامی که می دانید چه چیزی رتبه شما را در نتیجه جستجو بالا می برد و چه چیزی رتبه شما را پایین می آورد به سادگی می توانید برای رشد سئو سایت خود برنامه ریزی کنید.

    برای این که در این راه هیچ کاری را فراموش نکنید لازم است چک لیست سئو کاملی داشته باشید. این محتوا خلاصه ای از مقاله منتشر شده در سایت zanimco.com است. پیشنهاد می کنیم برای دریافت چک لیست کامل به این سایت مراجعه کنید.

    1 13 - چک لیست سئو 2022 - چک لیست سئو

    موتورهای جستجو را بشناسید

    موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ و … از فرمول هایی به نام الگوریتم برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کنند. در حالی که موتورهای جستجو به طور مرتب الگوریتم های خود را به روز می کنند، روش های قابل پیش بینی زیادی برای ارزیابی سایت شما وجود دارد.

    تخصص، اعتبار و قابلیت اطمینان (EAT) از جمله مواردی است که گوگل در رتبه بندی خود در نظر می گیرد. چندین روش برای ساخت EAT وجود دارد. علاوه بر این الگوریتم، آپدیت های زیادی توسط گوگل معرفی شده که قدم اول در چک لیست سئو شناخت این ها است.

    طبیعی باشید

    راه های زیادی برای تبلیغات و افزایش رتبه خوب وجود دارد. کانتنت خوب تولید کنید. این کار باعث می شود طبیعی باشید و سایت های معتبر به صورت طبیعی به شما لینک بدهند. از خرید لینک و روش های کلاه سیاه جدا خود داری کنید. این روش ها قطعا اگر الان شناسایی نشوند، در آپدیت های بعدی توسط گوگل تشخیص داده می شوند و باعث پنالتی شدن سایت شما می شود.

    پروفایل خود را به روز نمایید

    با اطمینان از اینکه Google اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را دارد ، EAT  خود را ایجاد کنید. شناخت کافی از کسب و کار خود در  Google ایجاد کنید. آدرس، اطلاعات هویتی، کسب و کار و اعضا را به موتور جستجو معرفی کنید.

    2 1 - چک لیست سئو 2022 - چک لیست سئو

    رابط کاربری

    یکی از نکاتی که در بسیاری از چک لیست های سئو به آن اشاره نمی شود رابط کاربری است. مطمئن شوید سایت شما برای موبایل بهینه شده است. با ارائه تجربه کاربری مثبت (UX) برای افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند سئو سایت شما نیز بهبود می یابد. این فاکتور در آپدیت های گوگل در سال های 2020 و 2021  اهمیت بیشتری پیدا کرده و پیش بینی می شود در آپدیت های بعدی ارزش آن بالا تر نیز برود.

    اما هنوز هم کیفیت مخاطب و اطمینان کاربر وزن بیشتری برای رتبه بندی دارد. به همین دلیل سایت هایی مانند ورزش 3 با این که از رابط کاربری قدیمی استفاده می کند به دلیل اقبال کاربران رتبه بهتری نسبت به سایر سایت ها دریافت کرده است.

    کلمات کلیدی مرتبط

    کلمات کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنند تا چیزی را پیدا کنند. همه بخش های وب سایت شما از جمله نام صفحات، عنوان ها، محتوای سایت، alt تصویر، توضیحات صفحات و آدرس صفحات باید شامل کلمات کلیدی به شیوه ای طبیعی باشد که خیلی اجباری به نظر نرسد.

    از آنجا که افراد با توجه به نیازهای خاص جستجو می کنند، کلمات کلیدی شما باید “طولانی” باشند ، به این معنی که توصیفی هستند و تمرکز کمی روی واژه دارند. به عنوان مثال ، “عکاسی عروسی ” بهتر از “عکاسی حرفه ای” عمل می کند. کلمات کلیدی خاص به طور کلی ترافیک کمتری را به همراه خواهد داشت ، اما رتبه بندی برای جستجوهای دقیق تر ، نرخ تبدیل بالاتری را در پی خواهد داشت.

    ساختار سایت سئو شده

    ساختار سایت درست یکی از بخش های مهم چک لیست های سال های اخیر است. مطمئن شوید که وب سایت شما به گونه ای سازماندهی شده است که کاربران و موتورهای جستجو بتوانند در سایت شما حرکت کرده و آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. پیوندهای داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر در سایت شما باید محتوایی را ارائه دهد که بازدیدکنندگان شما به آن نیاز دارد.

    لینک های داخلی به گوگل سرنخ های بیشتری در مورد محتوای وب سایت شما می دهد. بنابراین گوگل می تواند بازدیدکنندگان را به درستی به صفحات سایت شما هدایت کند.

    محتوای مفید، جامع، پاسخگو و ارزشمند برای وب سایت خود تولید کنید در حالی که محتوای فشرده و قابل دستیابی عالی است، به خاطر داشته باشید که گوگل محتوایی را می خواهد که نیاز جستجو را برطرف کند. بنابراین صفحات با کمتر از 200 کلمه رتبه بالایی نخواهند داشت.

    3 1 1 - چک لیست سئو 2022 - چک لیست سئو

    تگ های alt

    اولین آیتم در چک لیست سئو تصاویر اضافه کردن تگ های alt .است. تگ alt توصیف متنی یک تصویر هستند. موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را تفسیر کنند ، بنابراین تگ های alt به آنها کمک می کند تا این تصاویر را شناسایی کرده و رتبه بندی کنند و SEO شما را بهبود بخشد. آنها همچنین هنگامی که تصویری به درستی روی صفحه نمایش داده نمی شود یا به سرعت بارگذاری نمی شود، به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند، که به سرنخی در مورد تصویری که باید ببینند دست پیدا کنند.

    وب سایت خود را برای موبایل بهینه سازی

     گوگل وب سایت های سازگار با تلفن همراه را در اولویت قرار می دهد، بنابراین اطمینان از اینکه وب سایت شما با موبایل سازگار است بسیار مهم است. این به معنای ارائه یک تجربه بصری دلپذیر و آسان برای استفاده است ، صرف نظر از اینکه کاربر از چه دستگاهی استفاده می کند. در وبسایت های سازگار با موبایل عناصر سایت باید دارای فاصله مناسب باشند که کاربران بتوانند به راحتی روی آنها کلیک کند. همچنین محتوایی می بایست بدون نیاز به حرکت به چپ یا راست کاملاً قابل مشاهده باشد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “چک لیست سئو 2022”
    1. مرسی کامل و جامع

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.