×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

لپ تاپ سئو اینترنت - آغاز ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویی/ ۳۰گیگ اینترنت برای استادان و دانشجویان کفایت نمی کند - اینترنت

به گزارش «بامردم» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر صفوی، مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره ثبت نام اینترنت دانشجویی اظهار کرد: اخیرا وزارت ارتباط اعلام کرده که همانند سال گذشته در راستای رایگان کردن اینترنت اساتید و دانشجویان و طلاب اقدام خواهد کرد که بسیار کار خوبی است و امیدواریم هر چه زودتر عملی شود، زیرا هم هزینه‌ها افزایش یافته و هم نیاز‌ها بیشتر شده است.

او افزود: ۳۰ گیگ اینترت استادان و دانشجویان برای ۶ ماه بسیار کم است، اما می‌توان برای مدت یک الی دو ماه روی آن حساب باز کرد.

گفتنی است؛ بسته هدیه با حجم ۳۰ گیگابایت و برای بازه زمانی شش ماهه پیش‌بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می­‌شود.

امکان فعال­‌سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد. درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی است.

از امروز سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویی فعال شده و فقط یک بار امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی وجود دارد. مهلت ثبت‌نام حداکثر ۷ روز و بر اساس رقم آخر کد‌های ملی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۷ مهر: فقط کد‌های ملی با رقم آخر ۰،۱،۲

پنج‌شنبه ۸ مهر: فقط کد‌های ملی با رقم آخر ۳،۴،۵

جمعه ۹ مهر: فقط کد‌های ملی با رقم آخر ۶،۷،۸،۹

از ۱۰ مهر تا ۱۴ مهر: امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشجویان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.