شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی بر سئو سایت
    10 مهر 1400 - 9:01
    شناسه : 188598
    1

    هدف از فعالیت در شبکه های اجتماعی افزایش قدرت برند است که در ادامه به آن می پردازیم.

    پ
    پ

    1 - تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی بر سئو سایت - توتو وب

    پس از یافتن این سوال پر تکرار ،بدون تردید بیشتر از قبل در شبکه های اجتماعی حضور خواهید داشت .تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت را می توان بیشتر غیر مستقیم دانست تا مستقیم ،چرا که بر خلاف باور عامه مردم که می گویند هر چه تعداد لایک ها و اشتراک گذاری پست های یک برند در پروفایل صفحه اجتماعی بیشتر باشد ،جایگاه بهتری در موتور های جستجو دارد ، اصلا این گونه نیست . بلکه هدف از فعالیت در شبکه های اجتماعی افزایش قدرت برند است که در ادامه به آن می پردازیم.

    2 - تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی بر سئو سایت - توتو وب

    در مباحث گفته شده قبلا دریافتیم که ورودی مستقیم و همچنین بازگشت مجدد کاربران به سایت چه تاثیر مثبتی بر سئو سایت دارد ، اما سوال اصلی این است که ورودی مستقیم به چه شکل ایجاد می شود ؟

    قطعا پاسخ این سوال برندینگ است .

    برندینگ یعنی برند سازی با قدرت تمامی رسانه های الکترونیکی و غیر الکترونیکی و ایجاد شهرت  برای سایت که در حال حاضر  شبکه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزار موجود برای برندینگ محسوب می شوند. زمانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارید ، علاوه بر ایجاد لینک های ورودی  قادر خواهید بود  به سرعت شهرت وب سایت  خود را در بین کاربران شبکه اجتماعی  که در آن فعالیت دارید  افزایش دهید وبا مطرح شدن نام سایت ، به مرور مخاطبانی  که با آن ها در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده اید ، ترغیب می شوند  تا از آن بازدیدی داشته باشند و شاید پس از انتشار یک پست  ، از آن لذت برده  و به سرعت مخاطب دائمی سایتتان شوند. همچنین در شبکه های اجتماعی  ، زیر هر پست  گزینه ای به نام اشتراک گذاری وجود دارد که خوراک  محتوای ویروسی است ! کافی است محتوای جذابی  که برای سایتتان تولید کرده اید در شبکه های اجتماعی نیر منتشر کنید تا مخاطبان از آن لذت برده و نسبت به اشتراک گذاری  و ازایش قدرت برند شما  اقدام کنند. همچنین ثابت شده است زمانی که یک کاربر شبکه  اجتماعی برند و سایتی را در صفحه خود به سایر دوستانش معرفی کند , احتمال اعتماد و بازدید دوستان  بسیار بیشتر  از زمانی خواهد بود  که کاربران از طریق  موتور های جستجو وارد  آن سایت می شوند . این را می توان یکی از رموز موفقیت محتوای ویروسی در شبکه های اجتماعی دانست. در این شبکه ها ، هر چه تعامل و ارتباطتان با مخاطبان بیشتر باشد، طبعا زودتر به مشتریان وفادار و دائمی شما تبدیل خواهند شد.

    3 - تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی بر سئو سایت - توتو وب

    از دیگر مزیت شبکه های اجتماعی این است  که به خودی خود  صفحات آنها سئو شده است ! به عنوان مثال  در صورتی که یک صفحه فعال در این شبکه ها داشته باشید، خیلی زودتر مشاهده خواهید کرد  که در لینک های اولیه  صفحه نتایج جستجو  گوگل نمایش داده می شود که با ورود کاربران  به این صفحات  به صورت غیر مستقیم  به سایت شما ارتباط داده خواهند شد به عنوان مثال واژه : طراحی سایت در قزوین و یا توتو وب را در گوگل جستجو کنید ، در همان صفحه اول  گوگل پروفایل  سایت توتو وب  در اینستاگرام  و .. نمایش داده می شود. همچنین جالب است  بدانید که بخش زیادی از ورودی های سایت توتو وب  به اینستاگرام  که یک شبکه اشتراک ویدیو  و تصویر است بر می گردد.

    تعداد بسیار زیادی از کاربران  سایت ها در شبکه های  مختلف مانند اینستاگرام ،تلگرام ،فیسبوک ، یوتیوب و توییتر  حضور دارند که با بهره گیری از پتانسیل  موجود در این رسانه ها خواهید توانست  بصورت مستقیم قدرت برند خود را افزایش داده و بصورت غیر مستقیم بر سئوی سایت اثر بگذارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.