پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خط فقر به ۱۱ میلیون تومان رسیده است
    12 مهر 1400 - 23:34
    شناسه : 188686
    0

    نماینده سراب در مجلس گفت: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.

    پ
    پ

    خط فقر 2 - خط فقر به ۱۱ میلیون تومان رسیده است - خط فقر

    به گزارش «بامردم» به نقل از شرق: یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: کشور‌های همسایه شمال غرب ایران باید توجه کنند و مراقب باشند که در دام رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی نیفتند.

    وی افزود: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.

    نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حقوق کمی می‌گیرند و در برخی ماه‌ها اصلا حقوقی به آن‌ها داده نمی‌شود و زندگی آن‌ها به سختی می‌گذارد، لذا ضروری است که همسان سازی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد با کارکنان و اساتید دانشگاه‌های دولتی صورت گیرد و پایانی بر تبعیض‌ها باشد.

    داوودی گفت: تصویب و اجرای رتبه بندی معلمان و پذیرش آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان و همچنین همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان از ضروریات جامعه امروز ما است.وی در پایان گفت: صادرات سیب زمینی مازاد کشاورزان کمک موثری به کشاورزان آذربایجان شرقی و اردبیلی است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.