×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرشید فلاح مجد - از منع حضور اصحاب رسانه در مراسم معارفه شهردار لاهیجان تا دعوت گزینشی خبرنگاران در نشست خبری سخنگوی شورای شهر - شهردار لاهیجان

گیل و دیلم نوشت: پس از برگزاری مراسم معارفه ی رضا زنده دل به عنوان شهردار جدید لاهیجان در هفته گذشته که با ابراز گلایه ی خبرنگاران این شهرستان بدلیل ممانعت از حضورشان در این مراسم همراه شده بود ، سخنگوی شورای شهر لاهیجان در مصاحبه ای عنوان نمود که : “در هفته آتی به عنوان سخنگو در خدمت اصحاب رسانه خواهم بود” و امروز فرشید فلاح مجد سخنگوی شورای شهر لاهیجان با دعوت گزینشی از خبرنگاران محلی ، نشست خبری اش را برگزار کرد .

سخنگوی جدید شورای شهر لاهیجان که از ابتدای دوران حضورش در شورا مانورهای بسیار زیادی در حمایت از رسانه ها صورت داده بود، بدون در نظر گرفتن شانیت جایگاه شورای اسلامی شهر و نام برنامه ای به نام ” نشست خبری ” به بهانه ی کرونا و به صورت گزینشی اقدام به دعوت ۸خبرنگار می کند که ۴ تن از آنان نیز به علل مختلف حضور نمی یابند .

فرشید فلاح مجد ضمن ابراز علاقمندی به عدد ۸ با بهانه کردن شرایط خاص کرونایی ، در این جلسه وعده داد که ماه آینده نیز چنین نشستی با همین تعداد نفرات برگزار خواهد گردید اما ایشان آگاهی ندارند که همه ی خبرنگاران لاهیجانی به همت فرمانداری لاهیجان و در راس آن ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده و از این بابت بهانه ای برای عدم دعوت شان در مراسمات مدیریت شهری وجود نداشته و ندارد .

ضمن اینکه وقتی در فاصله ی ۲۰ متری با ساختمان شورا ، سالن همایشی برای برگزاری مراسمات شورا و شهرداری وجود دارد بهانه ی این دعوت گزینشی نمی تواند ویروس کرونا باشد !

در هر صورت اگرچه حضور ۴ تن از سروران خبرنگار و عدم حضور باقی دعوت شدگان پاسخ مناسبی به روند اتخاذ شده از سوی برگزار کنندگان این نشست خبری تلقی شده اما شاید لازم باشد اصحاب رسانه بار دیگر ضمن اتحاد در برابر این برخورد های تبعیض آمیز و گزینشی در قبال رفتارهایی که می تواند سهوا یا عمدا ! موجب ایجاد اختلاف در میان آنان گردد قاطعانه تر عمل نمایند .

البته جلسه ای که صرفا با حضور چند عضو شورا و بدون حضور دیگر اعضاء و رییس شورا برگزار گردد صرفا نشست خبری همان عضو شورا نام دارد و نمی توان به کلیت مجموعه ی شورای شهر لاهیجان تعمیمش داد .

در پایان حتما لازم است اعضاء شورای اسلامی شهر لاهیجان و در راس آن ریاست محترم آن ، ضمن تذکر به سخنگوی برگزیده ی خود ، از تکرار چنین اشتباهات و یا نواقصی در برنامه های آتی شان جلوگیری بعمل آورند .

بنظر می رسد با توجه به تمایل زایدالوصف فرشید فلاح مجد به انجام امور روابط عمومی شورا ، به جهت آشنایی با موقعیت فعلی خود در عنوان ” سخنگویی ” به قید فوریت نیازمند چند جلسه ی توجیهی با حضور همه ی رسانه های مکتوب و مجازی در این شهرستان باشد !

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.