جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با حواشی برگزار شد!
    13 مهر 1400 - 11:47
    شناسه : 188700
    0

    روز گذشته شورای شهر لاهیجان جلسه‌ای تحت عنوان نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با اصحاب رسانه برگزار کرد و جالب‌توجه آنکه در این نشست نه خبری از حضور شهردار و ریاست شورای شهر بود و نه جمع کثیری از اصحاب رسانه!

    پ
    پ

    نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان 1 - اولین نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با حواشی برگزار شد! - با مردم

    به گزارش اخصاصی «بامردم» ؛ روز گذشته شورای اسلامی شهر لاهیجان جلسه‌ای تحت عنوان “نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با اصحاب رسانه” برگزار کرد و جالب‌توجه آنکه در این نشست نه خبری از حضور شهردار و ریاست شورای شهر بود و نه جمع کثیری از خبرنگاران!

    بنا بر اخبار منتشر شده در سایت‌های خبری، تنها هشت رسانه که بخش زیادی از آن را کانال‌ها و پیج‌های تلگرامی و اینستاگرامی تشکیل می‌دادند به این نشست دعوت شده که در نهایت تنها چهار رسانه در این نشست حضور یافتند که جای تأمل دارد.

    نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان 2 - اولین نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با حواشی برگزار شد! - با مردم

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان به‌نوعی “کرونا” را دلیل دعوت گزینشی خود از خبرنگاران عنوان کرد، این در حالی است که تقریباً تمامی خبرنگاران دوز اول یا هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و در هفته‌های گذشته و این روزها نشست‌های خبری و مراسم‌های تجلیل بسیاری در سطح استان و شهرستان با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه و البته با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزارشده است.

    جالب‌توجه آنکه در چند قدمی محل جلسه، سالن جلسات شورای شهر وجود داشت که در آن سالن بزرگ به‌راحتی امکان برگزاری نشست با رعایت فاصله اجتماعی وجود داشته و همین اواخر نیز پذیرای مراسم معارفه شهردار جدید آن هم با جمعیت نسبتاً زیادی بوده است.

    از همه اینها که بگذریم، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دو عضو محترم شورا در تصاویر منتشرشده کانال رسمی شورای شهر لاهیجان و فاصله کمتر از یک متری اعضا آن‌هم در جلسه‌ای که دعوت گزینشی افراد به بهانه “کرونا” انجام‌شده بسیار قابل تأمل است.

    نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان 4 - اولین نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با حواشی برگزار شد! - با مردم

    در تصاویر منتشرشده در کانال حتی در اطراف یا بر روی میز این دو عضو شورا نیز ماسکی دیده نمی‌شود، در جلسه‌ای که بحران کرونا دلیل عدم دعوت بخش بزرگی از جامعه خبری لاهیجان عنوان‌شده حتی اگر اعضای شورا تنها در هنگام ثبت تصاویر ماسک خود را برداشته باشند نیز جای بسی تأمل دارد و کار اشتباهی است.

    نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان 3 - اولین نشست خبری مدیریت شهری لاهیجان با حواشی برگزار شد! - با مردم

    مدیریت شهری جدید لاهیجان که آغاز به کارش نیز بسیار دیرهنگام و با حواشی فراوان همراه بوده، با وجود مشکلات فراوان شهری بهتر است تمرکز خود را برای حل این مشکلات و توسعه شهری صرف کرده و کمتر به دنبال ایجاد حواشی و برخی رفتارهای شتابزده باشد، قطعا در این راه رسانه‌ها و شهروندان نیز همراه خواهند بود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.