×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

62050003 - بخش بهداشت و درمان فومن توسعه یافت - ارتش

با حضور امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری طرح محرومیت‌زدایی ارتش بخش آی.سی.یوی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن با ۹ تخت به بهره برداری رسید.

نیروی زمینی ارتش برای ساخت و تجهیز این بخش درمانی ۹ تخته، ۱۳ میلیارد تومان هزینه کرده است.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه این مراسم، با اشاره به نقش آفرینی ارتش در خدمت رسانی به مردم گرفتار همه گیری کرونا، اظهار کرد: رفع محرومیت ها و کمبودهای بهداشتی و درمانی استان گیلان در دستور کار نیروی زمینی ارتش قرار گرفت.

تخت بیمارستان 2 - بخش بهداشت و درمان فومن توسعه یافت - ارتش

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت نظام هستند و ارتش سرباز وطن و ملت است، تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون اقدامات خوبی در استان گیلان به ویژه شهرستان رشت انجام شد که یکی از آنان بیمارستان تنفسی رشت و آی.سی.یوی بیمارستان فومن است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛ با اشاره به اینکه ارتش برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: علاوه بر آی.سی.یوی بیمارستان فومن، دو پروژه استقرار دستگاه سی.تی اسکن و دستگاه ام.آر.آی نیز در حال اقدام است.

همچنین امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از ۱۰ واحد مسکن محرومان که به همت سپاه پاسداران ساخته شده بود بهره برداری و به صورت نمادین به سه خانواده این منطقه واگذار شد.

برای ساخت هر یک از این واحدها به مساحت ۵۰ مترمربع، ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

تخت بیمارستان 1 - بخش بهداشت و درمان فومن توسعه یافت - ارتش

مردم روستای دورافتاده و کوهستانی آبرود فومن نیز از خدمات ارتش بی بهره نمانده و یک مسجد و یک خانه بهداشت در این روستا با هزینه ۲۰ میلیارد تومانی ارتش جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.