×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 3 - یاس وب ارائه دهنده ی خدمات طراحی، سئو و پشتیبانی سایت - پشتیبانی سایت

دیده شدن…! یک ترکیب واژه ی فوق العاده  پیچیده که در بطن آن دنیایی از تکنیک های منحصر به فرد نهفته شده است. بله تمام اهداف و تمرکز طراحان سایت فقط و فقط روی همین دو کلمه خلاصه می شود. اگر در حال راه اندازی یک بیزینس و یا فعالیت اقتصادی، که در آن تجربه و تبحر دارید، هستید قطعاً به دنبال دیده شدن می باشید. شما زمانی می توانید فعالیت خود را گسترش دهید که در میان عموم به عنوان یک فرد کار آفرین شناخته شوید.

خوشبختانه یا متأسفانه در عصر حاضر زنجیره ی رقابت به قدری وسیع و منبسط شده است که حتی تلاش شبانه روزی شما هم برای رسیدن به یک سطح ایده آل کافی نیست. پس باید چه کرد؟ چگونه می توان در این مجموعه ی عظیم که مملو از افراد موفق و مطرح است سر علم کرد؟ شاید این سوال را بارها از خود پرسیده باشید که با شروع یک فعالیت آیا کسی هست که ما را ببیند؟ آیا می توانیم روز به روز به مشتریان خود اضافه کنیم؟ و هزاران اما و اگرهای دیگر که هرکدام مانند یک تخته سنگ بزرگ سد راه شماست.

شرکت یاس وب از بدو تأسیس خود برای شکستن این بت ها و چنین طرز تفکرهای ویران کننده شکل گرفت. در دنیای امروز آنچه که منجر به پیشرفت شما خواهد شد طراحی یک سایت می باشد که مانند یک پرچم برافراشته حضور شما را به همگان اعلام می کند. برای تحقق موارد مذکور لازم است که با قدرت پیگیر سه رکن اصلی خدمات طراحی، سئو و پشتیبانی سایت باشید که در ادامه به طور کلی شرح داده خواهند شد.

2 3 - یاس وب ارائه دهنده ی خدمات طراحی، سئو و پشتیبانی سایت - پشتیبانی سایت

معرفی خدمات طراحی سایت در شرکت یاس وب

خدمات طراحی سایت در شرکت یاس وب یک روند و پروسه ی کاملاً خاص و بی نظیری را طی می کند بطوریکه در ساخت هر یک از سایت ها سعی می شود وجه تشابهات کاملاً از بین برود. به بیان دیگر ساختار و چارچوب یک سایت کاملا یکتا است و هیچگونه مورد مشابه ای را برای آن نمی توان یافت.

از آنجایی که خدمات طراحی سایت از جهاتی نیازمند جلوه های بصری زیبا می باشد بنابراین کلیه ی تکنیک های بکار رفته در مسیر طراحی منطبق با اصول روانشناختی و جذب مشتری می باشد. بنابراین تنها کافی است که پس از اتمام کار سایت شما توسط موتورهای جستجو شناسایی شود، خواهید دید که تحول شگرفی در فعالیت شما رخ خواهد داد.

قالب های مورد استفاده همگی تحت یک عملیات نسبتاً طولانی توسط برنامه نویسان مجرب بازنویسی شده اند که باعث می شود سایت شما مجهز به افزونه های فوق العاده کاربردی و جذابی شوند. نحوه ی چینش عناصر نوشتاری در سایت اعم از محتوا و همچنین معرفی محصولات بگونه ای انجام می شود که با اولین ورود توجه و نظر مخاطب جلب شود که این یک امتیاز بزرگ برای یک سایت محسوب می شود و منوط به طی یکسری رویه های کاملاً تخصصی می باشد. البته اینها بخشی از خدمات طراحی سایت شرکت یاس وب می باشد لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر مجموعه در تماس باشید.

3 3 - یاس وب ارائه دهنده ی خدمات طراحی، سئو و پشتیبانی سایت - پشتیبانی سایت

چگونه خدمات سئو سایت، کسب و کار شما را گسترش می دهد؟

خدمات سئو سایت مجموعه اقداماتی است که باعث می شود سایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد. همان طور که در ابتدای مطلب ذکر شد رقبای فوق العاده زیادی در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند و شما به هر بیزینسی که نگاه می کنید چندین رقیب سر سخت را نیز در کنار خود خواهید داشت که دائما در حال بهینه سازی سایت خود هستند.

طبیعتاً موتورهای جستجو یا ربات های گوگل سایتی را در صفحات اول و بالاتر از همه قرار می دهد که دارای سئو قوی تر و بسیار قدرتمندتری باشد. خدمات سئو سایت در شرکت یاس وب پارامترهای مختلفی را در بر می گیرد که محور اصلی آن بر نحوه ی تولید محتوا و جذب مخاطبین بیشتر استوار است.

هر چقدر افراد بیشتری در سایت شما ورود کنند و به مدت طولانی باقی بمانند و همچنین ارتباط بیشتری با محتوای سایت شما برقرار کنند قطعاً سبب ترقی رتبه ی شما در گوگل و در نهایت گسترش بیزینس شما خواهد شد.

با خدمات پشتیبانی سایت، تداوم و استمرار بیزینس خود را تضمین کنید

پس از اتمام طراحی سایت لازم است که طی یک تقویم زمانی مشخص نسبت به بروز رسانی سایت اقدام کنیم. البته این فرآیند می تواند شامل بارگذاری محتواهای جدیدتر و یا رفع مشکلات جزئی و ناچیز باشد. درواقع شما با این کار بقا و استمرار فعالیت خود را تضمین می کنید.

اگر در جایگاه و رتبه ی اول قرار دارید با خدمات پشتیبانی سایت عملاً یک ثبات و پایداری بسیاری اساسی را به سایت خود بخشیده اید. مرحله ی پشتیبانی سایت یکی از مهمترین و حیاتی ترین اقداماتی است که باید نسبت به سایت خود انجام دهید.

به عنوان مثال فرض کنید که در یک رقابت دو ماراتن از همه پیشی گرفته اید در این شرایط اگر به دویدن خود ادامه ندهید و یا سرعت خود را در پیشروی کم کنید طبیعتاً افراد پشت سر از شما جلو خواهند زد. خدمات پشتیبانی سایت در شرکت یاس وب به صورت روزانه برای سایت شما انجام می شود که نتیجه ی آن القاء یک انرژی تازه برای ادامه کار شما است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.