×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo 2021 10 14 12 45 09 - برگزاری مجمع عمومی موسسین و انتخابات هیئت مدیره "انجمن صنفی موسسات و شرکت های دانش بنیان استان گیلان -
به همت جمعی از شرکت های دانش بنیان استان گیلان، اولین مجمع عمومی جهت تشکیل یک انجمن صنفی به عنوان یک تشکل مستقل بخش خصوصی مورد تایید دولت با حضور نماینده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

همچنین انتخابات هیئت مدیره این انجمن برگزار شد و ۵ نفر از میان اعضا به عنوان هیئت مدیره “انجمن صنفی کارفرمایی موسسات و شرکت های دانش بنیان استان گیلان” انتخاب شدند.

سپس طی اولین جلسه این هیئت مدیره، آقایان افشین رحیمی به عنوان رئیس، امیرحسین ابراهیمی به عنوان نایب رئیس، شهریار نصری به عنوان خزانه دار ، روهام قلیچی به عنوان دبیر و فرهاد جمال امیدی به عنوان عضو اولین هیئت مدیره “انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های دانش بنیان استان گیلان” به مدت ۳ سال تعیین گردیدند.

دفاع از حقوق و منافع شرکت های دانش بنیان و تلاش و رایزنی پیرامون مطالبات قانونی، هم افزایی ، شبکه سازی و نقش آفرینی در توسعه و بهبود شرایط اکوسیستم دانش بنیان استان گیلان به عنوان نمایندگان رسمی و قانونی صنف شرکت های دانش بنیان، از جمله اهداف تشکیل این انجمن تخصصی است.

در حال حاضر موسسات و شرکت هایی میتوانند عضو این انجمن شوند که دانش بنیان باشند؛ یعنی از نظر معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری “دانش بنیان” شناخته شوند.

هچنین سایر شرکت های دانش بنیان گیلان که در مجمع حضور نداشتند و تمایل به عضویت در انجمن صنفی خود و بهره مندی از مزایای آن دارند میتوانند به ایمیل
daneshbonyanguilan@gmail.com
اطلاعات و درخواست خود را ارسال نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.