پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش SEO
    27 مهر 1400 - 10:25
    شناسه : 189168
    1

    امروز می خواهیم مطالب مفید و سودمندی را در خصوص آموزش SEO با شما عزیزان در میان بگذاریم. لطفا تا انتهای این مطلب کاربردی، همراه ما باشید.

    پ
    پ

    111 2 - آموزش SEO - آموزش سئو

    امروز می خواهیم مطالب مفید و سودمندی را در خصوص آموزش SEO با شما عزیزان در میان بگذاریم. لطفا تا انتهای این مطلب کاربردی، همراه ما باشید.

    مقدمه

      اگر از هر فردی در مورد بهینه سازی سوال کنید، با جواب های مختلفی از جمله: آموزش SEO، استخدام فردی که مسلط به SEO است و … رو به رو می شوید که بهینه سازی مدل های مختلفی را در بر دارد. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که هنگام بهینه سازی، اولویت اول؛ رضایت کاربران است. سپس در مرحله بعد، در نظر گرفتن موتور جست و جوی گوگل برای ما مهم می باشد.

    آن چه در این نوشتار کاربردی مطالعه می فرمایید:

    هنگام آموزش SEO باید به کدام فاکتورهای گوگل توجه کنیم؟

    چرا آموزش SEO و یادگیری بهینه سازی، برای یک کسب و کار مهم است؟

    بالابودن مبلغ بهینه کردن وبسایت، می تواند یکی از علت های یادگیری آموزش SEO باشد.

    نکته های مثبت یادگیری و آموزش SEO  توسط خود شخص

    سختی آموزش SEO به چه میزان است؟

    جمع بندی

    222 1 - آموزش SEO - آموزش سئو

    هنگام آموزش SEO باید به کدام فاکتورهای گوگل توجه کنیم؟

    هر چند وقت یک بار، گوگل الگوریتم های جدیدی برای بهینه سازی نتایج ارئه می دهد. با به روز رسانی های جدیدی که این شرکت بزرگ برای بهتر شدن مشاهدات کاربران هنگام جست و جو ارئه می دهد، می توان به این مسئله پی برد که رضایت کاربران یکی از مهم ترین اولویت های شرکت گوگل به حساب می آید.

    وبسایت هایی که از این دستور العمل ها برای بهینه تر شدن صفحه خود استفاده می کنند، به آن ها جایگاه بالاتری در صفحه های اول موتور جست و جوی شرکت گوگل تعلق می گیرد. شرکت آیلین وب همواره تلاش می کند تا قوانین گوگل را به خوبی رعایت کرده و مخاطبان خود را خشنود نگه دارد.

    عوامل تاثیر گذار زیادی در زمینه SEO وجود دارد که آیلین وب همواره در تلاش است تا آن ها را جزو دستورالعمل های خود قرار دهد. این عامل های تاثیر گذار عبارتند از: نحوه سخن گفتن شما با کاربر، مقاله یا متن تولید شده باید از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار داشته باشد و موضوعات داخل محتوا باید به دانش کاربر بیفزاید.

    عوامل دیگری که در این زمینه نقش به سزایی دارند را می توان به این شکل عنوان کرد: سریع بودن وب سایت، نمایش صحیح اطلاعات و مقادیر سایت برای کاربرانی که با تلفن همراه به صفحه شما آمده اند، جواب گویی از روی صبر و حوصله به مخاطبانی که از شما سوال پرسیده اند.

    چرا آموزش SEO و یادگیری بهینه سازی، برای یک کسب و کار مهم است؟

    امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی در قسمت فناوری، اطلاعاتی که بر روی بستر اینترنت ارائه می شود؛ به راحتی از طریق تلفن های همراه در دسترس همه مخاطبان قرار می گیرد. با این حال باید گفت که تمامی کارهای روزمره افراد از طریق فضای مجازی انجام می پذیرد.

    برای مثال: افراد دیگر برای خرید در خیابان ها به دنبال محصول مورد نظر نمی گردند، بلکه تنها از طریق گوشی موبایل خود کالای مورد نظر را جست و جو کرده و نسبت به خرید آن اقدام می کنند.

    بعضی از افراد هم برای اینک ه به خدمت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، به هیچ وجه از مراجعه حضوری استفاده نمی کنند و تنها از طریق گوشی همراه می خواهند کارهای خود را انجام دهند.

    زمانی که شما نسبت به این اطلاعات درک کاملی پیدا کنید، متوجه می شوید که اگر رتبه شما در صفحه نتایج گوگل بالاتر باشد، به همان میزان درصد مراجعه تعداد کاربرانی که می توانند شما را برای کار مورد نظر خود انتخاب کنند، بالاتر می رود.

    تنها با در نظر گرفتن همین مسائل پیش پا افتاده می توان برای رونق کسب و کار خود تلاش کرده و بتوانید نتیجه مطلوب و دلخواه خود را به دست آورید.

    بالابودن مبلغ بهینه کردن وبسایت، می تواند یکی از علت های یادگیری آموزش SEO باشد

    زمانی که می خواهید کار بهینه سازی وب سایت خود را به یک تیم متخصص مثل آیلین وب بسپارید، باید بدانید که فاکتورها و عوامل زیادی برای قیمت گذاری روی پروژه شما تاثیر مستقیم دارند؛ که شامل: ارزش واژه کلیدی که تیم متخصص روی آن مانور می دهد، چه تعداد کاربر یا مخاطب به دنبال آن واژه می گردند و اندازه کسانی که در این زمینه رقیب شما محسوب می شوند، چه مقدار است؛ می شود.

    به همان میزان که متخصصین این کار برای کسب جایگاه برتر در صفحات اولیه گوگل وقت می گذارند، شما می توانید روی تعداد کاربر بیشتری حساب کنید که وارد وب سایت شما شده و از محصول یا خدماتتان استفاده می کنند.

    با در نظر گرفتن همه این موارد بهتر است بدانید، هر چقدر که جایگاه شما در صفحه اول موتور جست  و جوی گوگل بالاتر باشد، مبلغ بالاتری را باید به تیم انجام دهنده این کار پرداخت کنید.

    این مبلغ نسبت به رتبه شما در صفحه گوگل تغییر می کند. بعضی اوقات این میزان به قدری زیاد است که شخص سفارش دهنده از انجام این کار منصرف می شود. گاهی وقت ها می توانید به جای این که کسی را برای این کار استخدام کنید، روی یادگیری خودتان وقت بگذارید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

    برای این که بهتر متوجه موضوع آموزش SEO بشوید، خواندن ادامه مقاله به شما توصیه می شود.

    نکته های مثبت یادگیری و آموزش SEO  توسط خود شخص

    • با این کار هزینه شما به شدت کاهش پیدا می کند و می توانید به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید.
    • در کنار تمام آموزش هایی که تاکنون یاد گرفته اید، این مورد را هم می توانید به آن ها اضافه کنید و به عنوان یک تخصص روی آن حساب کنید.
    • با پیاده سازی اصول بهینه سازی سایت توسط شما، کنترل کار در واقع فقط در دست خود شما قرار دارد نه هیچ کس دیگری (به این موضوع می توان، هم از جنبه ی مثبت ماجرا نگاه کرد هم از جنبه ی منفی. زمانی که تمام کارها و پیاده سازی توسط شخص شما انجام شود، نمی توانید ایرادهای کار را به وضوح مشاهده کنید).

    333 1 - آموزش SEO - آموزش سئو

    سختی آموزش SEO به چه میزان است؟

    هر کاری را که بخواهید برای اولین بار انجام دهید، قطعا شامل ایراداتی می شود. نا امید و نگران نشوید. زیرا یاد گرفتن و پیاده سازی بهینه سازی سایت؛ نیازمند صرف کردن زمان زیادی است. آیلین وب توصیه می کند که با تکرار کردن و تمرین زیاد، خود را در این زمینه قوی تر کنید.

    زمانی که به تعداد دفعات زیاد این حرفه را انجام دهید، متوجه می شوید که مثل اول کار زیاد سخت به نظر نمی رسد. چه بسا مثل آب خوردن می توانید تمام مراحل را بدون کمک هیچ فردی، خودتان به تنهایی انجام دهید.

    جمع بندی

    یادگیری اصول بهینه سازی، نیازمند دیدن دوره های زیادی در زمینه آموزش SEO است. اگر بتوانید در این زمینه وقت کافی را بگذارید، قطعا شاهد پیشرفت چشمگیر و روز افزون خود خواهید بود. با این کار دیگر شما وابسته به افراد متخصص در این زمینه نیستید و به راحتی خودتان از پس همه کارها بر می آیید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.