پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید اقساطی فرش راهی برای کمک به مردم در شرایط سخت اقتصادی
    28 مهر 1400 - 14:40
    شناسه : 189256
    1

    برخی از افراد تصور می‌کنند که به دلیل وجود سود در قیمت نهایی خرید فرش قسطی، احتمال ایجاد ضرر مالی و خرید محصول، گران‌تر از قیمت اصلی وجود دارد! اما این طرز فکر کاملاً اشتباه است.

    پ
    پ

    فرش را می‌توان جز نمادهای دانست که در طراحی و چیدمان داخلی یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را ایفا می‌کند. شاید بتوان گفت که زیبایی دکوراسیون داخلی با انتخاب مناسب فرش معنا پیدا می‌کند. امروزه با بالارفتن قیمت ارز، شرایط زندگی نیز به‌شدت سخت شده و در چنین شرایطی، خرید اقلام ضروری منزل مانند فرش نیز با توجه به هزینه‌های بالا، برای اکثر مردم امکان‌پذیر نیست است اما وجود تسهیلات ویژه‌ای همچون خرید اقساطی فرش ماشینی موجب شده تا بسیاری از مردم از این فرصت استفاده کرده و فرش مناسب خود را از فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد تهیه کنند.

    image 501fdd02ba59141f7bff8b27b1585fb915dc86ed - خرید اقساطی فرش راهی برای کمک به مردم در شرایط سخت اقتصادی - خرید اقساطی فرش

    خرید اقساطی فرش ماشینی

    این روزها با بالا رفتن قیمت دلار و شدت‌گرفتن تورم، مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی به سر نمی‌برند، در چنین شرایطی، خرید اقلام مختلف اثاثیه منزل، با توجه به هزینه‌های به‌شدت بالا و گران، برای اکثر مردم سخت شده است و در این اوضاع، وجود خرید اقساطی توانسته به کمک مردم برای خرید اثاثیه ضروری منزل بیاید. فرش نیز یکی از گران‌ترین اثاثیه منزل است که شاید شما نیز برای خرید آن به‌صورت نقدی، بودجه کافی نداشته باشید اما اصلاً جای نگرانی نیست! چون شما می‌توانید به‌آسانی با خرید اقساطی فرش ماشینی و پرداخت هزینه‌ها در دوره‌های زمانی طولانی، بدون استرس، فرش مدنظرتان را خریداری کنید.

    شاید خرید فرش ماشینی به‌صورت نقدی، کمی دشوار و سخت باشد اما شما می‌توانید این مشکل را به‌راحتی با کمک خرید فرش به‌صورت قسطی حل نمایید. در روش پرداخت قسطی به‌جای واریز تمامی هزینه فرش به‌صورت یک‌جا، مبلغ آن را در دوره‌های زمانی منظم و طولانی، پرداخت خواهید کرد این امر موجب می‌شود که علاوه بر خرید سریع اثاثیه که نیاز داشتید دیگر استرسی بابت پرداخت هزینه‌های سنگین پرداخت نقدی خرید فرش، نداشته نباشید.

    آیا خرید اقساطی فرش، موجب ضرر مالی است؟

    برخی از افراد تصور می‌کنند که به دلیل وجود سود در قیمت نهایی خرید فرش قسطی، احتمال ایجاد ضرر مالی و خرید محصول، گران‌تر از قیمت اصلی وجود دارد! اما این طرز فکر کاملاً اشتباه است.

    زیرا اگر شما در حال حاضر نیاز به خرید فرش داشته باشید اما از نظر مالی، توانایی پرداخت هزینه نقدی این محصول را نداشته باشید و بخواهید چند ماهی برای پس‌انداز و خرید نقدی صبر کنید، قیمت فرش بالاتر رفته و بازهم با مشکل مواجه خواهید شد، پس بهتر است همین امروز تا دیر نشده برای خرید اقساطی فرش ماشینی اقدام کنید.

    مزایای خرید اقساطی فرش ماشینی ویژه بازنشستگان و حقوق‌بگیران بانک رفاه

    image 4de51c9fd6c988ab577d8ad0ff6f6a7ae7fe90bd - خرید اقساطی فرش راهی برای کمک به مردم در شرایط سخت اقتصادی - خرید اقساطی فرش

    • خرید بدون پیش‌پرداخت
    • خرید فرش با اقساط بلندمدت 3 ساله
    • بدون نیاز به ضامن و دسته‌چک
    • مدیریت مالی بهتر درآمد
    • خرید سریع‌تر فرش موردنیاز

    آیا کیفیت فرش‌های ماشینی با پرداخت قسطی و نقد متفاوت است؟

    خیر! این تصور اشتباه را فراموش کنید، فرایند تولید فرش‌های ماشینی که به افراد به‌صورت نقد و قسطی، فروخته می‌شوند هیچ تفاوتی ندارند و شما می‌توانید با خیال راحت و آسوده از کیفیت و زیبایی فرش، اقدام به خرید اقساطی فرش ماشینی کنید.

    چطور فرش ماشینی قسطی بخریم؟

    برای این کار بهتر است به یک فروشگاه اینترنتی فروش فرش معتبر و خوش‌سابقه برای درخواست پرداخت قسطی فرش، اقدام کنید تا خیالتان از بابت قیمت‌ها و کیفیت فرش، کاملاً آسوده باشد.

    کدام فروشگاه، برای خرید قسطی فرش بهتر است؟

    طی یک نظرسنجی از خریداران فرش ماشینی به‌صورت قسطی، فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد، به‌عنوان یکی از برترین سایت فروشگاهی ارائه‌دهنده خدمات خرید و پرداخت اقساطی فرش در ایران، شناخته شده است که شما نیز شانس خرید از این فروشگاه حرفه‌ای را دارید.

    مزایای خرید از فروشگاه نگین مشهد

    1. قیمت‌های به‌روز و منصفانه
    2. عدم وجود پرداخت‌های قسطی سنگین
    3. شرایط راحت و بدون دردسر خرید قسطی
    4. قسط‌بندی مناسب و عادلانه
    5. فاصله پرداخت‌های مناسب
    6. رضایت 100% تمامی خریداران
    7. وجود فرش‌های متنوع و زیبا و….

    خرید کدام مدل فرش‌ها به‌صورت قسطی امکان‌پذیر است؟

    یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد، زمانی که قصد خرید فرش به‌صورت اقساطی دارند این است که آیا فرشی که آن‌ها برای خرید نیاز دارند به‌صورت قسطی نیز قابل خرید هست یا خیر.

    شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد، انواع مختلف فرش از قبیل فرش 1000 شانه، فرش 1500 شانه و… را از نظر شانه و تراکم، بدون هیچ نگرانی، به‌صورت قسطی، خریداری نمایید. فرش‌های 1000 شانه به دلیل ریزنقشی و پاخور مناسب نسبت به دیگر فرش‌های ماشینی مناسب‌تر بوده و درصورتی که تمایل دارید فرش ماشینی ریزنقش و ظریف خریداری کنید ولی نمی‌خواهید فرش زیر پا شما نازک باشد فرش 1000 شانه مناسب‌ترین گزینه می‌باشد.

    انواع فرش مختلف از نظر شانه و تراکم که قابل خرید قسطی هستند:

    1. فرش 700 شانه
    2. فرش 1000 شانه
    3. فرش 1200 شانه
    4. فرش 1500 شانه

    انواع فرش قابل خرید قسطی از نظر ابعاد:

    • فرش ماشینی 12 متری (4*3)
    • فرش ماشینی 9 متری (3.5*2.5)
    • فرش 6 متری (3*2)
    • فرش 4 متری (2.25*1.5)

    نکاتی که بهتر است پیش از خرید اقساطی فرش، بدانید

    اگر می‌خواهید که بهترین تجربه خرید اقساطی فرش ماشینی را رقم بزنید، پیشنهاد می‌شود پیش از اقدام به خرید نکات زیر را در نظر بگیرید و با توجه به این موارد، خریدی هوشمندانه و دقیق داشته باشید.

    در خرید فرش عجله نکنید

    فرش، جزو مهم‌ترین اقلام خانه است که برای خرید آن، باید وسواس زیادی خرج دهید اما بهتر است اصلاً عجله نکنید و باحوصله بعد از خریدن تمامی اثاثیه‌های ضروری منزل، با یک نیازسنجی دقیق از محیط خانه و مکان‌هایی که نیاز حتمی به فرش دارند، اقدام به خرید کنید تا درگیر پرداخت هزینه‌های غیرضروری نشوید.

    دکوراسیون منزل را در نظر بگیرید

    ظاهر فرش، در زیبایی و نمای خانه تأثیر بسیار بالایی دارد، پیشنهاد می‌شود زمان خرید فرش، به نوع رنگ‌بندی و دکوراسیون منزلتان، نگاهی دقیق داشته باشید و تلاش کنید که یک هارمونی زیبا و شیک از ترکیب رنگ فرش، پرده و مبل‌ها ایجاد کنید تا با ورود فرش به خانه شما، روحی تازه به دکوراسیون منزل شما هدیه داده شود.

    در انتخاب فرش حساب دقیقی داشته باشید

    شکی نیست که در روش خرید اقساطی فرش، فشارهای مالی کم‌تری برای شما ایجاد خواهد شد اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، حساب و کتاب دقیقی بر میزان پس‌اندازتان و هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده آتی داشته باشید تا با مشکل در پرداخت اقساط فرشتان در ماه‌های آینده، مواجه نشوید.

    فرش قسطی بخرید و لذت ببرید

    در این مطلب، با خرید اقساطی فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی نگین مشهد، آشنا شدید، اگر شما هم قصد دارید که فرش بخرید اما شرایط خرید نقدی ندارید و مایل به پرداخت اقساطی هستید، خرید فرش ماشینی به‌صورت قسطی از فروشگاه اینترنتی بزرگ نگین مشهد را فراموش نکنید.
    منبع : https://neginhelal.com/buy-carpet-installments/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.