جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اهمیت خرید یک بیمه تکمیلی خوب
    06 آبان 1400 - 9:11
    شناسه : 189575
    0

    اهمیت خرید یک بیمه تکمیلی خوب که بتواند هزینه های بستری و داروی بیماران را در شرایط کنونی پرداخت نماید نقش بسیار پررنگی برای سرپرستان خانوار بازی کرده و بیمه های درمان تکمیلی انفرادی جایگاه خاصی میان مردم پیدا نموده است.

    پ
    پ

    - اهمیت خرید یک بیمه تکمیلی خوب - بیمه تکمیلی

    اهمیت خرید یک بیمه تکمیلی خوب که بتواند هزینه های بستری و داروی بیماران را در شرایط کنونی پرداخت نماید نقش بسیار پررنگی برای سرپرستان خانوار بازی کرده و بیمه های درمان تکمیلی انفرادی جایگاه خاصی میان مردم پیدا نموده است.

    با گسترش بیماری های تنفسی و کوید در جهان متاسفانه بار مالی مالی و بیکاری ایجاد شده در بین مردم مشکلات زیادی را برای مردم و جامعه ایجاد نموده است که نقش شرکت های بیمه در این میان بسیار پراهمیت و پررنگ شده است

    شرکت های بیمه ای نیز در این میان اقدام به ارائه طرح های مطابق با نیاز جامعه نموده تا نیاز مردم برای پوشش های دندانپزشکی و بستری و آزمایشگاهی و همینطور برای پوشش زایمان را مرتفع نمایند ، شرکت های بیمه سامان ، آسماری و اس او اس از جمله شرکت های بودند که بیمه های انفرادی و خانواده را به مشتریان خود عرضه نمودند.

    آنچه برای مشتریان در این زمان بسیار مهم بوده است بحث قیمت و خدمت دهی شرکت بیمه بوده است که به مرور زمان با گذشتن زمان نتایج مربوط به این موارد درحال پدیدار شدن است.

    بیمه های درمان انفرادی با توجه به ماهیت انفرادی خود دارای ریسک بالایی بوده و تعداد کمی از شرکت های بیمه تخصصی اقدام به ارائه این قبیل بیمه نامه ها نموده اند که این موضوع باعث عدم پیشرفت این قبیل بیمه ها در آینده خواهد بود زیرا زمانی یک محصول پیشرفت خوبی خواهد نمود که رقابت میان بیمه گران بالا گرفته و مزیت های رقابتی آن افزایش یابد.

    است .  بیمه تکمیلی سامان یکی از طرح های پرفروش بازار

    شرکت بیمه سامان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه بیمه های انفرادی و خانواده است که با ارئه 12 طرح انفرادی و 4 طرح اس ام ای توانسته است نیاز بازار را تامین نماید.

      شما می توانید با ، خود و خانواده خود را تحت پوشش قرار دهید و هزینه های سرسام آور و بستری و جراحی و دیگر هزینه‌های درمانی مانند دندانپزشکی و آزمایشگاهی و هزینه های تصویربرداری را در ۱۲ طرح متنوع بیمه تکمیلی انفرادی سامان که با بهترین قیمت و هزینه در کشور ارائه شده است تحت پوشش قرار دهید. سایت اسپینر بیمه سامان یکی از سایت های خرید اینترنتی بیمه نامه است که توانسته در سال‌های گذشته خدمات خرید و پیگیری خسارت بیمه تکمیلی را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت مشتریان خود را در سالیان گذشته جلب نماید.

    لازم به ذکر است که خرید بیمه های تکمیلی توسط سایت اسپینر به صورت نقد و اقساط با شرایط مختلف و متعدد ارائه می گردد و هم مشتریان خانوادگی و هم مشتریان شرکتی می توانند بیمه نامه مناسب خود را با بهترین هزینه و بهترین خدمات خریداری نمایند.

    یکی دیگر از مواردی که خیلی مهم بوده و بسیار در زمینه خرید بیمه نامه حائز اهمیت است پیگیری خسارت به صورت صحیح و آموزش مشتریان برای گرفتن خسارت می باشد با توجه به اینکه امروزه بیمه‌نامه ‌ها تخصصی شده است نداشتن دانش کافی باعث می شود بیمه‌گزار نتواندخسارت خود را به صورت کامل دریافت نماید همین موضوع منجر می شود که خسارت مشتری به صورت کامل پرداخت نشده در نتیجه رضایت مشتری جلب نشود و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌نماید که گروه اسپینر در سالیان گذشته به صورت هدفمند خسارت مشتریان را پیگیری نموده تا به بهترین شکل رضایت مشتریان حاصل شود

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.