×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

01 - مزایا و معایب خرید اینترنتی– فرش دیوان - خرید اینترنتی فرش

برای داشتن یک کفپوش زیبا برای خانه و منزل خود با روش های متفاوتی مواجه هستید. در حال حاضر و در دنیای امروز فرش های ماشینی پر مخاطب ترین کف پوش شناخته شده اند. حدود ۴ دهه است که داشتن یک تخته فرش ماشینی برای پوشاندن فضاهایی از خانه باب سلیقه و رفع کننده نیاز مردم می باشد.

خرید و استفاده از فرش های ماشینی و به خصوص خرید اینترنتی فرش به حدی رونق گرفته است که تصور خانه بدون کفپوشی از جنس فرش های ماشینی امکان پذیر نیست. باید فرشی باشد تا خانه را قابل سکونت نماید، فضای خانه را از آسیب موریانه ها و حشرات ریز حفظ کند، عایقی باشد در برابر سرما و گرما و از همه مهم تر زیبایی بی نظیری به دکوراسیون خانه ببخشد.

در این بین موارد متعددی در خرید فرش های ماشینی ناب و با کیفیت اثر گذار هستند. در وهله اول خریداران به دنبال برندی هستند که از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت بهترین باشد و بتوانند با اعتماد کامل از برند خریداری نمایند. پس از انتخاب برند که عموما برند دیوان را به عنوان یکی از بهترین برند های فرش ماشینی کاشان انتخاب می کنند نوبت به فروشگاه است.

در بازار های بزرگ امروز تعداد فروشگاه های و فروشنده ها به حدی است که نمی توان به هر فروشگاهی اعتماد نمود. از طرفی وجود دلالان و واسطه های زیاد در رسیدن فرش از کارخانه تا فروشگاه مزید بر علت شده تا خریداران هنگام انتخاب فروشگاه بیش از پیش دقت نمایند. روش خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان و مراجعه به فروشگاه های آنلاین موردی است شناخته شده، نوین و باب میل خریدارانی که در انتخاب فروشگاه با وسواس و دقت مواجه هستند.

پس از آنکه برند و فروشگاه مد نظر پیدا شد خریداران وارد فروشگاه شده و از بین محصولات موجود از نظر طرح و رنگ و شانه و تراکم و ابعاد و غیره محصولی را انتخاب می کنند که علاوه بر هارمون بودن با وسایل خانه، بر اساس سبک زندگی و سلیقه اعضا خانواده انتخاب شده باشد و همچنین با داشتن قیمت مطلوب برطرف کننده نیاز خانه به کف پوش باشد. برای مثال فرش های ۷۰۰ شانه و ۵۰۰ شانه نمی توانند آنطور که شایسته است برای پذیرایی و قسمت مهمان نشین خانه جذاب باشند و از طرفی فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه برای اتاق خواب و هال و غیره مناسب نیستند. متنوع ترین فرش ها در شهرستان کاشان تولید می شود.

امروزه با استفاده از اینترنت و دیجیتال مارکتینگ، دسترسی آسان به فرش های جدید کاشان فراهم شده است. تولید کنندگان این شهرستان، از محبوبیت فرش های کاشان استفاده کرده اند و فروش اینترنتی فرش کاشان را فراهم کرده اند

خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

پاسخ به این سوال که چرا خریداران به دنبال برند های کاشان هستند و چرا فرش های ماشینی کاشان تا این حد بین همه محبوب است به موارد متعددی بر می گردد که در طول ۴۸ سال فعالیت تولید کنندگان کاشانی به دست آمده است. اگر چه سایر برندها و تولید کنندگان شهرهای دیگر ایران نیز به خوبی در حال تولید بهترین محصولات هستند اما اختلاف فرش های ماشینی کاشان از نظر کیفیت، زیبایی و قیمت نسبت به سایر تولید کنندگان بر کسی پوشیده نیست.

02 - مزایا و معایب خرید اینترنتی– فرش دیوان - خرید اینترنتی فرش

از جمله ویژگی هایی که فرش های ماشینی کاشان را جذاب نموده است:

  • استفاده از بهترین الیاف موجود در بازار
  • ارائه به روز ترین و زیباترین طرح ها جدید
  • شناخت دقیق نیاز مشتریان و همگام سازی تولیدات با سلیقه و رجحان خریداران
  • عرضه فرش ارزان و به قیمت کارخانه
  • ۵-داشتن نوآوری در محصولات و خلق طرح ها، کیفیت ها و فرش های نوین
  • خدمات رسانی آسان و سریع به مشتری مانند تاسیس فروشگاه های آنلاین و ارائه انواع خدمات در این فروشگاه ها
  • ارائه گارانتی و بیمه کردن فرش های تولید شده

گروه تولیدی فرش دیوان از سری برند هایی است که در ارائه فرش های درجه یک و با کیفیت در سراسر دنیا حرف اول را می زند. به جرات میتوان گفت فرش های ماشینی تولید شده در کارخانه دیوان، نوین ترین محصولات هستند. مساحت زیادی از تولیدات روزانه این برند به کشور های مختلف دنیا صادر شده و صادراتی بودن و درجه یک بودن محصولات دیوان مهم ترین مزیت آن می باشد.

برای خرید فرش های برند دیوان از هر کجای دنیا می توانید به فروشگاه اینترنتی فرش دیوان مراجعه کرده و مستقیما فرش مورد نیاز خود را از تولید کننده دریافت نمایید. به یاد داشته باشید که خرید مستقیم فرش ماشینی باید خرید از تولید کننده باشد، حالی این خرید می تواند مراجعه مشتری به کارخانه باشد یا اینکه خرید اینترنتی فرش از فروشگاه آنلاین فرش باشد.

لینک فروشگاه به منزله آدرس آن می باشد. با اتصال به اینترنت و وارد کردن لینک فروشگاه وارد فروشگاه مجازی یا اینترنتی برند دیوان خواهید شد. کم ترین زمان ممکن برای رسیدن به محصولات استفاده از فروشگاه اینترنتی و روش آنلاین است. اخیرا تمام افرادی که با کمبود وقت مواجه بوده و برای زمان خود ارزش قائل هستند نیاز های خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی رفع می کنند. می توانید از زمان های استراحت، اوقات فراغت یا زمان های مرده خود برای خرید آنلاین فرش استفاده نمایید. صرفه جویی در زمان یکی از مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی دیوان است. موارد زیادی هستند که مستقیم و غیر مستقیم بر کیفیت خرید و بالا برند مطلوبیت مشتریان کمک می کند.

پس از آنکه در فروشگاه آنلاین ثبت سفارش نمودید و مراحل خرید را طی کردید، کد پیگیری از طرف تولید کننده برای شما ارسال می شود. به وسیله این کد میتوانید در فروشگاه اینترنتی وضعیت خرید محصول را چک نمایید. لازم است کد پیگیری را تا زمان دریافت فرش ماشینی حفظ نمایید.

پس از آنکه محصول را درب منزل تحویل گرفتید، مشخصات و شناسنامه فرش را چک نمایید و در صورت هرگونه عدم مغایرت کارشناس فروش فروشگاه اینترنتی را در جریان قرار دهید.

03 - مزایا و معایب خرید اینترنتی– فرش دیوان - خرید اینترنتی فرش

مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین فرش

خرید اینترنتی فرش دارای یک سری مزیت هایی است که ممکن است تا به حال به آنها فکر کرده باشید، از جمله:

  • قیمت مناسب:

در بازار فرش به دلیل وجود واسطه های و کسب سود و منفعت های زیاد این واسطه قیمت های فرش در جاهای مختلف (حتی اگر دو فرش در شرایط یکسان قرار گرفته باشند) متفاوت است. فروشندگان فرش به دلایل زیادی از نظیر اجاره مغازه و هزینه حمل و نقل کالا قیمت فرش را بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن به مشتری میفروشند اما در خرید های اینترنتی فرش به دلیل اینکه این شرایط یعنی مکان فیزیکی که سبب بروز هزینه اجاره می شود وجود ندارد و این موضوع دلیل اصلی تفاوت قیمت ها است و دلایل دیگری قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به فروشگاه ها و مغازه ها عرضه می کند که این موضوع یک مزیت برا خریدار محسوب میشود و نگرانی برای پرداخت آن ایجاد نمی کند.

  • دسترسی آسان:

اگر بخواهید فرشی را به صورت مستقیم و حضوری تهیه و خریداری کنید با زمانی را صرف طی کردن مسافت صرف کنید این در حالیست که با استفاده از سایت خرید آنلاین فرش میتوانید در منزل و در کسری از زمان فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • تنوع در محصولات:

 از آن جایی که هر کس سلیقه ایی دارد و ممکن است بر حسب چیدمان منزل و دکوراسیون مناسب با آنچه که مدنظر هر کس میباشد  نظری داشته باشد ممکن است به دلیل نبود فرش مورد نظر در فروشگاه و شعبه های فرش فروشی نزدیک محل زندگیمان از خرید آنچه که دلمان میخواهد صرف نظر کنیم از این با مراجعه به سایت های معتبر فروش فرش میتوانم فرش مورد نظر را در طرح ها و رنگ ها و همچنین ابعاد متفاوت سفارش دهیم.

  • ایجاد اطمینان برای مشتری:

خریدار باید اطمینان و اعتماد کافی نسبت به فروشنده و اجناس را داشته باشد تا بتواند یک محصولی را خریداری کند از آنجایی که در خرید مستقیم ما نمی توانیم اعتماد کافی نسبت به فروشنده را کسب کنیم با خرید های اینترنتی میتوانیم با مشاهده کردن نماد اعتماد به مشتریان این اطمینان را داشته باشیم که کالایی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه می کنیم.

  • ارسال رایگان فرش و تحویل درب منزل:

یکی از مزیت هایی که خرید های اینترنتی دارد این است که در خرید های مستقیمی که از فروشگاه ها انجام می شود فروشنده در قبال تحویل و هزینه حمل فرش هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند این در حالی است که فروشگاه های انلاین برا جلب توجه مشتری و رضایت مشتری و همچنین فروش بیشتر در قبال تحویل کالا درب منزل مشتری هیچ وجهی را دریافت نمی کند.

  • کیفیت بالای محصول:

سایت های فروش کالا برای از دست ندادن مشتریان خود و همچنین جلب رضایت مشتری هیچگاه فرش بی کیفیت و نامرغوبی را ارائه نمی دهند بلکه کالایی با کیفیت درجه یک از تولید کنندگان مطرح و خوش نام خریداری و به مشتریان تحویل می دهند.

ایرادات وارد شده بر روش خرید اینترنتی فرش ماشینی

برخی از مشتریان به روش خرید اینترنتی اعتماد نداشته و نسبت به این روش ایراداتی وارد کرده اند. از جمله آنکه:

  • احتمال ارسال فرشی متفاوت از آنچه سفارش داده شده است وجود دارد.
  • کلاهبرداری و سوء استفاده در روش های پرداخت آنلاین زیاد است.
  • توان لمس محصول در این روش وجود ندارد.

تمامی این ایرادات ناشی از عدم آگاهی و اطلاعات پایین خریداران به روش های آنلاین می باشد. برای مثال امکان سوء استفاده در صورتی که تمام نکات امنیتی پرداخت رعایت شده باشد وجود ندارد. همچنین احساس نیاز به لمس محصول قبل از خرید برای مشتریانی ضروری است که از بازار بی اطلاع بوده و شناختی از محصولات و ویژگی الیاف ندارند.

در حالی که لازم  و ضروری است قبل از خرید حتما نوع محصول و ویژگی هایی مانند شانه و تراکم و غیره را تعیین نمود. امکان ارسال مرسوله اشتباه در خرید و فروش های اینترنتی صفر نیست اما بسیار پایین است چرا که هر سفارش چندین بار تحت نظر کارشناسان مختلف قرار گرفته و قبل از ارسال بار ها چک می شود.

اگر به هر دلیل مرسوله اشتباه ارسال شده باشد، تمامی هزینه ها و خسارات ناشی از این اشتباه شامل بازگرداننده شدن فرش و ارسال محصول صحیح بر عهده تولید کننده خواهد بود و خریدار از این بابت متحمل ضرر و زیان نمی شود.

برای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان بهترین گزینه خرید از فروشگاه آنلاین فرش دیوان است.

شرایط خرید و ارسال فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی دیوان

مراجعین به فروشگاه اینترنتی دیوان می توانند به محض ورود به تمامی خدمات ارائه شده در فروشگاه دسترسی داشته باشند. امکان خرید فرش با کیفیت ارزان قیمت و زیبا یکی از ده ها خدماتی است که در فروشگاه اینترنتی دیوان ارائه می شود. از دیگر خدمات مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-     امکان استفاده از پشتیبان آنلاین به عنوان متخصص خرید و فروش فرش های ماشینی در بیست و چهار ساعت شبانه روز

۲-     خرید اینترنتی فرش همراه با ارسال رایگان

۳-     دیدن محصولات مختلف و متنوع در چند صفحه وب سایت

۴-     ذخیره زمان و انرژی جهت خرید به روش اینترنتی

۵-     امکان دسترسی به مقالات علمی معتبر

۶-     امکان مشاهده تصاویر محصولات به صورت زنده و ویدئویی قبل از سفارش

افرادی که برای زمان و انرژی خود ارزش قائل هستند و تمایل دارند فرش ماشینی خریداری شده را بدون هیچ دشواری درب منزل تحویل بگیرند، می توانند با خرید بی واسطه فرش از کارخانه به این مهم دست یابند. برای خرید آسان وارد فروشگاه شده و پس از انتخاب فرش مد نظر، لازم است نسبت به افتتاح حساب کاربری اقدام کرده و فرش را به سبد خرید خود بیافزایید.

قدری از بهای فرش را به عنوان بیعانه پرداخت کرده و پس از دریافت کد رهگیری که نشان از تکمیل مراحل خرید است، فرش شما وارد مرحله ارسال خواهد شد. ارسال فرش از فروشگاه اینترنتی دیوان تحت نظارت چند تیم می باشد از همین رو احتمال خطای غلط به صفر کاهش یافته و خریداران نباید نگرانی بابت ارسال ناصحیح فرش داشته باشند.

در کمترین زمان ممکن فرش سفارش داده شده از فروشگاه اینترنتی فرش دیوان کاشان درب منزل به خریدار تحویل داده خواهد شد. خریداران هنگام دریافت فرش مابقی بهای فرش را پرداخت خواهند کرد.

علاوه بر ارسال رایگان فرش در خرید های اینترنتی که از مهم ترین مزیت این روش مبادله به حساب می آید، ارائه ضمانت نامه نیز برای مشتریان جذاب خواهد بود. تولید کننده فرش های ماشینی دیوان نسبت به محصول عرضه شده اطمینان خاطر دارد از همین رو فرش ها را توسط معتبرترین گارانتی ها با استاندارد های جهانی، ضمانت نموده و اعتماد خود به محصول را به خریداران منتقل می کند.

ناگفته نماند که ضمانت محصولات بازده ریسک خطا در خط تولید را نیز پوشش می دهد. برای مثال اگر آسیبی هنگام تولید، بسته بندی یا ارسال به فرش وارد شده باشد و خریداران هنگام استفاده از فرش با آن مواجه شوند می توانند با استفاده از گارانتی، فروشگاه را مطلع ساخته و مطمئن باشند که تولید کننده تمامی هزینه های آسیب را عهده دار خواهد شد.

می توانید با خرید اینترنتی فرش کاشان از فروشگاه اینترنتی فرش دیوان:

  • خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه نمایید.
  • نسبت به اصالت محصول مطمئن باشید.
  • راحتی خرید را احساس نموده و از هر گونه دشواری در خرید خصوصا حمل و نقل از فروشگاه تا خانه مبرا باشید.
  • مستقیما با تولید کننده ارتباط برقرار کرده و نیاز یا نوع فرش مورد نظر خود را از طریق قسمت مربوطه در وب سایت به تولید کننده انتقال دهید.
  • تولید کننده با گرفتن آمار و بررسی جامعه هدف در ارتباط مستقیم خواهد توانست نیاز خریداران را شناسایی نموده و محصولاتی مشابه و هماهنگ با نیاز و خواسته خریداران تولید کند.

04 - مزایا و معایب خرید اینترنتی– فرش دیوان - خرید اینترنتی فرش

  1. محمد حسین صحرایی

    سلام وقت بخیر فرش وینتیج و فرش مدرن های با کیفیتی دارین نمایشگاهتون فقط داخل کاشان هست یا تهران هم نمایشگاه دارین؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.