×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

شهر لاهیجان - شهردار لاهیجان سند راهبردی توسعه این شهر را ارائه کرد - شهر لاهیجان

در این جلسه شهردار لاهیجان سند راهبردی توسعه شهر لاهیجان را در قالب چشم‌انداز ها، مأموریت ها، برنامه‌ها و طرح‌ها ارائه کرد.

وی اظهار داشت: لاهیجان دارای استعدادهای زیادی درزمینه‌های مختلف است و تلاش کردیم در این سند از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی لاهیجان استفاده کنیم.

زنده دل گفت: لاهیجان دارای جایگاهی ارزشمند در منطقه است و خدمتگزاری در این شهر بزرگ‌ترین افتخار برای ماست؛ زیرا مردمانی فرهیخته و با علم، هنر و ادب دارد.

وی در خصوص چشم‌انداز شهر لاهیجان برای چهار سال آینده با عنوان لاهیجان شهری با یک نظام مدیریتی یکپارچه، هماهنگ، برنامه محور، توانمند و شهروندمداری، شاداب و با نشاط، هوشمند و با اقتصاد پویا و مأموریت‌های هشت گانه شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک – محیط‌زیست و خدمات شهری – ایمنی و مدیریت بحران – شهرسازی و معماری – اجتماعی و فرهنگی، آموزشی و قانونمندی – هوشمند سازی و اقتصاد شهری …و برنامه و طرح‌های شهرداری توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

احداث رینگ دوچرخه‌سواری در تالاب حاجی‌آباد و نورپردازی منطقه و جذب سرمایه‌گذار برای تالاب حاجی‌آباد، آزادسازی کامل جزیره و ترمیم آسفالت مناطق مختلف و… ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سند راهبری توسعه لاهیجان بود.

مقرر شد اعضای شورای شهر سند راهبردی توسعه لاهیجان را در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و پس از تصویب نهایی به‌عنوان سند بالادستی به شهرداری ارائه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.