پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا: به لیگ برتر باز می‌گردیم
    20 آبان 1400 - 0:42
    شناسه : 190128
    0

    سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما ظرفیت و پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را دارد و باید آن خاطره تلخ را به دست فراموشی بسپاریم.

    پ
    پ

    سعید اخباری - سرمربی تیم فوتبال سایپا: به لیگ برتر باز می‌گردیم - سایپا

    به گزارش ایرنا، سعید اخباری سرمربی سایپا درباره دیدار تیمش مقابل ویستا توربین در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: متأسفانه مسوولان تیم ویستا توربین روی زمین کاور نکشیده بودند و این باعث شده بود شرایط زمین مناسب نباشد، ما بازیکنانی داریم که اگر شرایط زمین خوب نباشد نمی‌توانند فوتبال خوبی را ارائه دهند.

    وی افزود: این بازی فوتبال نبود بلکه شبیه واترپلو بود. بعد از بازی متوجه شدم سه بازیکن‌ ما مصدوم شدند که در این هفته آنها را نداریم. تیم پیکان هم قرار نیست دیگر در آن زمین (ورزشگاه شهدای شهر قدس) بازی کند.

    سرمربی سایپا یادآور شد: ورزشگاه دستگردی شرایط بهتری دارد و ما یک بازی مهم با خیبر در این ورزشگاه داریم. بیشتر اعتراض من به سازمان لیگ به خاطر برگزاری مسابقات به هر نحوی بود. اگر قرار است به هر قیمتی بازی کنیم تا آمار ثبت شود، هیچ خروجی برای فوتبال نخواهد داشت ما هم بازیکنان مصدوم خواهیم داشت.

    وی افزود: تا الان دو بار برای ما این اتفاق افتاده است؛ هم در شیراز و هم در بازی با ویستا توربین. ناظر بازی می‌توانست بازی را به تأخیر بیاندازد، اما این کار را نکرد. من احساس می‌کنم به هر طریقی می‌خواهند بازی را برگزار کنند. امیدوارم از این هفته شرایط بهتر باشد.

    سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش دوباره به لیگ برتر بازگردد، عنوان کرد: سایپا متأسفانه دچار شکستی تلخ و سقوط شد، این اتفاق تلخی در ذهن همه ما و رسانه ها است؛ سایپا باشگاهی بازیکن‌ساز است و این تلخی کار را دوچندان می‌کند. همین امسال سه بازیکن در اختیار تیم ملی در رده‌های مختلف قرار داده است. ۲۴ بازیکن ما جدید هستند و فقط دو بازیکن از سال قبل داریم. در لیگ دسته اول باید با خیلی چیزها مبارزه کنیم. هماهنگی بازیکنان نیاز به زمان و پشتیبانی دارد اما مطمئن هستم سایپا پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.