شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جراحی پلاستیک شامل چه عمل هایی هست؟
    23 آبان 1400 - 8:12
    شناسه : 190257
    0

    امار بالایی که جراحی زیبایی در ایران دارد باعث شده است که نام ایران در بین کشورهای صاحب نام در این مورد قرار گیرد.علاقه مردم به عمل های زیبایی و پلاستیک از برخی از کشورهای اروپایی نیز بیشتر است.

    پ
    پ

    پلاستیک 1 - جراحی پلاستیک شامل چه عمل هایی هست؟ - جراحی پلاستیک

    در این مقاله می خواهیم در ارتباط با هزینه انواع عمل های زیبایی اطلاعاتی را به شما بدهیم. این جراحی ها شامل : جراحی های پلاستیک تمام نقاط بدن، لیفت های کامل صورت شامل غبغب گردن و پیشانی و صورت و هم چنین دور چشم ها، پروتز لب ها با تزریق ژل، عمل های زیبایی پلک ها، ترمیم گوش ها ( گوش شیطونی)، برطرف کردن گودی های زیر چشم، جراحی های فک بالا و پایین، کوتاه و باریک کردن استخوان چانه و هم چنین ایجاد چال لپ و چال گونه و چانه، لیپو ساکشن غبغب و شکم و پهلو ها، جراحی و پروتز سینه در زنان و لیفت سینه، لیپو ماتیک و یا پیکر تراشی، عمل زیبایی بینی ، پروتز فک و گونه است

    جراحی پلاستیک پوست در نواحی سینه ها. کاشت مو و میکرو درم پوست ، تزریق بوتاکس به پیشانی برای جلو گیری و رفع چین و چروک ها و همچنین تزریق آن به زیر بغل برای کاهش تعریق از نواحی زیر بغل، لیپولیز اندام های مختلف مانن ران و باسن و پهلو ها، رفع ورم زیر چشم ها که به کیسه های پوستی زیر چشم شهرت دارند، لاغر کردن صورت در افراد تپل، انجام عمل چشم گربه ای و همینطور ایجاد چین در پشت پلک ها، لیفت پوست نواحی کانند دور چشم پیشانی و ابرو ها که تحت عنوان برولیفت نام گذاری می شوند، و در آخر رفع کجی لبخند و یا کجی دهان و همچنین لیفت لب ها در اثر افتادگی، می باشند.

    ایران رتبه چند جراحی پلاستیک صورت در جهان را دارد؟

    امار بالایی که جراحی زیبایی در ایران دارد باعث شده است که نام ایران در بین کشورهای صاحب نام در این مورد قرار گیرد.علاقه مردم به عمل های زیبایی و پلاستیک از برخی از کشورهای اروپایی نیز بیشتر است.
    رتبه ایران در جراحی زیبایی در جهان چند است؟
    بر اساس گزارشی که انجمن بین المللی جراحی زیبایی پلاستیک ، در سال ۲۰۱۳ مجموع عمل های زیبایی به ۱۷۵ هزار مورد می رسید.اما در سال ۲۰۱۶ این میزان با کاهش روبرو بود و به ۱۵۱ هزار مورد رسید.
    کشور ایران در سال ۲۰۱۳ با حدود ۵۷ هزار عمل روی چهره بعد از کشورهای بزریل ، امریکا ، مکزیک ، کلمبیا ، اسپانیا و ایتالیا در رده هشتم جهان قرار داشت و از نظر عمل جراحی در رتبه هفتم جهان قرار گرفته بود.

    جراح پلاستیک کیست؟

    در واقع به فردی جراح پلاستیک می گوییم که پس از اینکه مدرک دکتری در رشته پزشکی را اخذ کرده باشد و سپس بعد از گذراندن دوره تخصصی در رشته جراحی عمومی بعد از گذراندن دوره ی فوق تخصصی جراحی پلاستیک به مدت ۳ سال در مراکز دانشگاهی معتبر تعلیم ببیند.در واقع به علت اهمیت و پیچیده بودن این تخصص دوره ی نسبتا طولانی را فرد بایستی بگذراند.

    ویژگی بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک

    • زمانی که شما به دنبال بهترین جراح پلاستیک می باشید ، باید دقت کنید که جراح پلاستیک منتخب شما ، تجربه های گسترده و موفقی را در زمینه جراحی های زیبایی مد نظر شما داشته باشد.
    • بیماران باید دقت کنند که بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک ، شخصی است که به اصول اخلاقی پایبند باشد.
    • شما باید توجه داشته باشید که فوق تخصص جراحی پلاستیک انتخابی شما ، سلامت بیمار را در اولویت خود قرار دهد نه منافع مالی.
    • جراح و فوق تخصص پلاستیک ، باید توانایی ایجاد حس اعتماد در بیماران را داشته باشد.
    • فوق تخصص و جراح پلاستیک ، باید صبور بوده و با آرامش به خواسته ها و نظرات بیماران خود گوش دهد و بتواند از استرس آن ها کاسته و سبب آرامش آنان شود.
    • در صورتی که فرد شرایط جسمی و روحی مناسب جهت انجام جراحی پلاستیک و زیبایی را نداشته باشد ، جراح و فوق تخصص پلاستیک باید این موضوع را به فرد گفته و در صورت نیاز جراحی زیبایی و پلاستیک ، را به زمان دیگری که فرد آمادگی مورد نیاز را داشته باشد موکول کند.
    • جراح و فوق تخصص پلاستیک ، باید علاوه بر ایجاد تغییر در شکل ظاهری نواحی متفاوت بدن ، به حفظ عملکرد طبیعی آن نواحی نیز توجه کند .
    • بهترین فوق تخصص دندانپزشک ، کسی است که جهت رسیدن به نتایج مطلوب در رابطه با تمامی نکات و مراقبت های قبل و بعد از جراحی زیبایی به بیماران اطلاعات کافی را بدهد.
    • فوق تخصص و جراح پلاستیک ، باید علاوه بر آشنایی با علم زیبایی شناسی با معیار های زیبایی نیز آشنایی داشته باشد تا بتواند سبب زیبایی نواحی متفاوت بدن شود.

    جراحی بینی

    یکی از متداول ترین انواع جراحی زیبایی صورت جراحی بینی است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. عمل زیبایی بینی با هدف اصلاح شکل بینی می تواند انجام شود و اندازه بینی را کاهش دهد.  جراحی شکم توسط جراح لیپوساکشن ماهر  با توجه به نوع پوست بیمار قابل اجرا برروی بینی بیمار می باشد.

    دماغ پهن و بزرگ ممکن است مشخصه های دیگر چهره شما را تحت تأثیر قرار داده و ظاهر صورتتان را نامتوازن جلوه دهد. با تغییر دادن اندازه  و شکل بینی از طریق عمل رینوپلاستی، دیگر اعضاء چهره هم بهتر نمایان میشود و بسیاری از افراد پس از جراحی هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی احساس بهتری دارند به خصوص که اگر بینی آن ها در زمان کودکی مورد تمسخر افراد دیگر قرار گرفته بود.

    پلاستیک 2 - جراحی پلاستیک شامل چه عمل هایی هست؟ - جراحی پلاستیک
    این  جراحی  مزایای بسیاری هم برای افرادی دارد که به علت شکل بینی خود مشکل تنفسی داشته اند. و همچنین میتواند به باز شدن مجرای بینی کمک کرده و نفس کشیدن را آسان تر نماید.

    همچنین رینوپلاستی میتواند موجب رفع مشکلات مادرزادی همچون انحراف غضروف بینی یا نامتوازن بودن شکل بینی شود و علائمی را که باعث تأثیر گذاری بر سیستم کلی گردش خون میشود را از بین ببرد.

    جراحی گونه

    یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی صورت جراحی گونه می باشد این نوع جراحی نیز با هدف برجسته کردن گونه و بهبود ظاهری گونه ها قابل انجام است و ظاهر مناسبی در گونه ها ایجاد می شود. معمولا جراحی گونه بااستفاده از پروتز ها یا تزریق چربی انجام می شود.

    در بسیاری از مناطق دنیا برجستگی گونه ها به عنوان یکی از معیارهای زیبایی و جوانی صورت به حساب می آید.

    با افزایش سن، دو اتفاق عمده در گونه ها به وجود می آید؛ اول اینکه بافت چربی گونه تا حدی تحلیل می رود و موجب کوچکتر شدن گونه ها می شود.

    دوم اینکه بافتهای صورت شل شده و بافت نرم روی گونه ها به بخش های  پایینتر جابه جا می شود. بافت نرم روی گونه و زیر چشم به جهت پایین مهاجرت می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.