×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شغل پر درآمد - چه شغل هایی در ایران از نظر درآمد بهتر هستند؟ -

شغلهای زیادی (به جز دلالی) هم هستند که می توانند برای شما به خوبی درآمد زایی کنند. در زیر ۳ تای آنها را معرفی می کنیم.

۱- آشپزی

اگه ازون مدل آمدم هایی هستید که وقتی خوردنی می بینید چشماتون برق میزنه، و کلی ذوق می کنید؟ یا ازون آدم هایی هستید که کلا دغدغه اینو دارید که حالا چی بخورم و کی چی خورده و چجوری خورده؟! این مقاله برای شماست. خوشبختانه راه های زیادی هست که می تونید این علاقتون به غذا و مهارت های آشپزی رو که به شیوه درستی از اونها استفاده می کنید؛ تبدیل به یک کسب و کار خونگی کنید.

نوشتن مقدار درست مواد اولیه و نحوه نگارش دستور پخت غذا، یک هنره! نویسندگان دستور پخت غذا باید از مواد اولیه و پروسه آماده شدن غذا عکس بگیرن و جزئیات پختن اون غذا رو به خوبی شرح بدند؛ طوری که کاملا برای مخاطبین قابل استفاده و کاربردی باشه.  شاید باورتون نشه که خیلی از نویسندگان کتاب های آشپزی، یک نویسنده برای نوشتن دستور پخت غذا استخدام می کنند که قادر باشه به خوبی روش طبخ غذا رو توضیح بده و جزئیات ضروری برای درست کردن اون رو قدم به قدم شرح بده.

 برای شروع یک نمونه از کار خودتون رو به Fiverr یا Upwork بفرستید. اگه سبک خاصی در آشپزی دارید، مثلا یک منو از غذاهای بدون روغن، پخت غذاهای فاقد گلوتن و… ، دستورالعمل های پخت اون ها رو بنویسید و توی سایت های آشپزی بر اساس تقاضا، منتشر کنید. اگه عکس های شیک یا ویدئو مناسب از روند آماده شدن غذاتون داشته باشید، که چه بهتر! چون مبلغی هم بابت اون دریافت می کنید. البته فرصت های کسب درآمد از نویسندگی زیاد هستن. نویسندگی برای مجله های آشپزی هم یک راه دیگه برای کسب درآمد از طریق آشپزی هست. آموزش آشپزی

۲-بدنسازی

رونی کولمن با ۸ قهرمانی در مسابقات مسترالمپیا، یکی از افسانه­ های زنده تاریخ پرورش اندام است. رونی ۵۴ ساله، فارغ التحصیل رشته حسابداری و مدتی هم افسر پلیس بوده و همراه بالی هنی، پرافتخارترین بدنساز تاریخ المپیا محسوب می­شود. او با ۱۳۰ کیلو وزن و دور بازوی ۵۸ سانتی، اگرچه این روزها جراحی ­های پیاپی را به خاطر دردهای مفصلی تحمل می­کند اما در دورانی که به عنوان یک ورزشکار روی صحنه می­رفت، توانست ثروت قابل توجهی به دست بیاورد.

برای بدنسازانی که ماه­ ها سخت ترین تمرینات و دشوارترین رژیم­ های غذایی را تحمل می کنند می تواند یک عامل مهم انگیزشی باشد. مضاف براینکه موفقیت در مسابقات بزرگی مثل آرنولد کلاسیک و یا مسترالمپیا می­تواند حامیان مالی قدرتمندی برای آن­ ها فراهم کند اما مسأله این است که رقم جایزه­ ها، قراردادهای اسپانسری و درآمدهای جانبی، هیچ کدام آن قدر نیست که بدنسازان را در فهرست پولدارترین ورزشکاران جهان قرار دهد. آموزش رایگان بدنسازی

۳-نقاشی

برگزاری گالری نقاشی از بهترین راه‌های معرفی خود به هنر دوستان و خریدران آثار هنری است. سالانه نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی زیادی مثل گالری آران، هما، اعتماد و… در ایران برگزار می‌شود.

شما می‌توانید با جمع‌آوری مجموعه‌ای از کار‌های‌تان در این گالری‌ها شرکت کنید، خبر خوب این است که حضور در این گالری‌ها فرصتی عالی برای فروش کار‌های خود یا جذب اسپانسر باشد.

بسیاری از عاشقان هنر حاضر‌ند با پرداخت هزینه‌های زیادی از شما و هنرتان حمایت کنند و با برگزاری نمایشگاه‌هایی در ایران و دنیا باعث مطرح شدن شما در سطح جهانی شوند.

از فضای مجازی استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از نقاشی استفاده از یوتیوب، سایت‌های هنری و وبلاگ است. می‌توانید ویدویی از مراحل کار خود آماده کرده و آن را بر روی کانال یوتیوب‌تان آپلود کنید.

با انجام این کار علاوه بر دیده شدن هنر خو، با بالا رفتن تعداد بازدید‌ها و سابسکرایب‌ کانال یوتیوب‌تان، می‌توانید کسب درآمد کنید.

سایت‌ گالری‌ها و سایت‌های هنری هم می‌توانند در این مسیر به شما کمک زیادی کنند، این سایت‌ها با منتشر کردن آثار شما بر روی صفحات خود باعث دیده شدن هنر شما می‌شوند. آموزش نقاشی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.