×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

لادور - اسید پاشی به قهرمان سابق ووشو!+تصاویر - اسید پاشی

حمیدرضا لادور ، در خصوص تکرار حمله و درگیری توسط اراذل و اوباش در محل تمرین خود و شاگردانش “خانه ووشو” اصفهان اظهارکرد: این چندمین مرتبه است که مورد حمله افراد ناشناس قرار می گیریم، هفته گذشته نیز بر روی ماشین شخصی ام اسید ریخته بودند که زیاد توجهی نکردم، در چند مورد درگیری‌های زیادی در محلی که خانه ووشو اصفهان در منطقه مارچین واقع شده است، ایجاد شده که آنجا را به محل ناامنی برای ورزشکاران ایجاد کرده است.

وی افزود: شب گذشته پس از تمرین در هنگام ترک محل تمرین ماشینی که در جلوی ماشین ما حرکت می کرد حرکات ناموزونی انجام می داد که متوجه شدم روی ماشین اسید ریخته شده است و زمانی که پیاده شدم و برای رفتن آب می خواستم بروم متوجه شدم که افراد ناشناس قصد دارند به همسرم حمله کنند که با آنها درگیر شدم.

وی ادامه داد: پس از آن افراد دیگری وارد صحنه شدند و درگیری بین اراذل و اوباش و همچنین ورزشکارانی که در ورزشگاه بودند بیشتر شد و بعد از آن سعی کردیم برای حمایت و جلوگیری از آسیب دیدن ورزشکاران همگی را به داخل خانه ووشو هدایت کردیم که پس از آن این افراد ناشناس با چماق و تبر شیشه های خانه ووشو را شکستند و ناسزا می گفتند.

قهرمان سابق ووشو ایران که در حال حاضر شاگردانش در رده های مختلف مدال آور هستند، با انتقاد از مدیران مجموعه ورزشی شهدای مارچین گفت: نمی دانم چرا بعد از نخستین حمله ای که شد چرا مسئولان و مدیران این مجموعه و یا اداره کل دوربین برای این مجموعه نصب نکردند تا بتوان این افراد را شناسایی کرد، در مجموع این ورزشگاه وضعیت خوبی ندارد حتی روشنایی مناسبی ندارد و معتادان پشت دیوار در حال استفاده مواد مخدر هستند.

لادور اضافه کرد: این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست و خطرناک شده است و باید برای آن فکری کرد تا تلفات جانی درپی نداشته باشد، موضوع خانه ووشو جریان عمومی دارد و در شکایتی هم که امروز تنظیم کردیم بحث رعب و وحشت عمومی را بیان کردیم؛ ورزشکاران زیادی در رده های مختلف سنی به این مجموعه رفت و آمد دارند که ادامه چنین وضعیتی خطرناک است.

علت واقعه را پیگیری می‌کنیم

همچنین رییس هیئت ووشو استان اصفهان در این باره گفت: منطقه مارچین منطقه خاصی به حساب می‌آید و ترددهایی که در این مناطق انجام می‌شود حساسیت بالایی دارد و توقع آن‌ها از غیربومیان بالاست و این امری طبیعی است. با وجود فرهنگ اشتباهی که در این منطقه وجود دارد، ووشوکاران ما نیز باید به این موضوع بیشتر دقت کنند.

محسن روناسی افزود: درگیری خاصی رخ نداده است، ولی ما پیگیر علت این واقعه هستیم که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است تا شرایط را آرام کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین با معتمد محل صحبت کردیم و تا حدودی وضعیت متفاوت شد، اما در کل اتفاقات این چنین در ورزشگاه‌های مناطق اطراف شهری زیاد رخ می‌دهد چون معتقدند ورزشگاه‌های محلی صرفاً برای استفاده افراد داخل محله است که باور غلطی است.

1nHknprrIihO - اسید پاشی به قهرمان سابق ووشو!+تصاویر - اسید پاشی EPqNcLXyFoGw - اسید پاشی به قهرمان سابق ووشو!+تصاویر - اسید پاشی fr4hNvWkCWpI - اسید پاشی به قهرمان سابق ووشو!+تصاویر - اسید پاشی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.