پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری ۳۰۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در گیلان
    26 آبان 1400 - 13:36
    شناسه : 190450
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان، از برگزاری بیش از ۳۰۰۰ ویژه برنامه در هفته بسیج امسال خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها با محوریت فرهنگی، هنری اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، امنیتی و ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت استان گیلان برگزار خواهد شد.

    پ
    پ

    محمد عبدالله پور - برگزاری ۳۰۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در گیلان - سردار محمد عبدالله پور

    سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملکرد و نقش آفرینی بی نظیر بسیج در کشور به ویژه در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: اقدامات بسیج همواره موجب استحکام انقلاب و نظام اسلامی شده است.

    وی با بیان اینکه بسیجیان در تمام بحران ها پای کار خدمت رسانی به مردم و کمک به دستگاه ها برای رفع مشکلات هستند، افزود: اخلاص و از خود گذشتگی ویژگی بارز بسیج است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به تلاش بسیجیان در ایام شیوع بیماری کرونا و امر واکسیناسیون، خاطرنشان کرد: استان گیلان با عقب ماندگی در حوزه زیرساخت های بهداشت و درمان مواجه است، اما اقدامات بسیج در کنار کادر درمانی موجب مدیریت روزهای کرونایی شد و اکنون با واکسیناسیون ۹۱ درصدی دارای جایگاه برتر در واکسیناسیون عمومی هستیم.

    عبدالله پور، راه اندازی پایگاه های واکسیناسیون در مناطق مختلف را یکی از برنامه های مهم سپاه دانست که با محوریت بسیجیان انجام گرفت و گفت: باید از ظرفیت های بالای بسیج در راستای مشکلات کشور اشاره کنیم و در این راستا نیازمند نمایش دستاوردهای بسیج هستیم که اکنون در این زمینه خیلی خوب کار نشده است.

    وی از مسئولان خواست در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی رویکرد بسیجی داشته باشند و اضافه کرد: بخش عمده ای از مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد به واسطه عدم رجوع به ظرفیت های بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات است؛ البته بسیج و سپاه در راستای منویات رهبر انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی همواره در عرصه حضور دارند تا توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور را ناکام بگذارند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به عملکرد مثبت بسیج گیلان در رزمایش مواسات و توزیع هفتگی بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی بیم نیازمندان، خاطرنشان کرد: کمک رسانی به نیازمندان و محرومیت زدایی از برنامه های محوری بسیج است و در این راستا آماده همکاری با همه دستگاه ها هستیم.

    عبدالله پور، از برگزاری بیش از ۳۰۰۰ ویژه برنامه در هفته بسیج امسال خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها با محوریت فرهنگی، هنری اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، امنیتی و ورزشی از شنبه هفته آینده، ۲۹ آبان لغایت جمعه، پنجم آذر در سطح پایگاه های مقاومت استان گیلان برگزار خواهد شد.

    وی همچنین از افتتاح ۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان همزمان با هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: برگزاری همایش اقتدار که به صورت کشوری و در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود نیز یکی از برنامه‌های مهم هفته بسیج گیلان است که سوم آذر برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.