شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزایای سفارش تولید محتوا و 7 نکته مهم هنگام خرید بک لینک
    29 آبان 1400 - 11:03
    شناسه : 190522
    1

    تیم تولید محتوا به طور مرتب و منظم و بر اساس خواسته‌های کاربران وب‌سایت شما، اقدام به تولید محتوا می‌کنند. محتواهای وب‌سایت شما باید آن‌قدر پخته و منطبق با نیاز کاربران باشند که مخاطب به سایت دیگری بعد از وب‌سایت شما مراجعه نکند.

    پ
    پ

    111 - مزایای سفارش تولید محتوا و 7 نکته مهم هنگام خرید بک لینک - دیجیتال مارکتینگ

    از بزرگ‌ترین دغدغه­های اغلب مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی نحوه سفارش تولید محتوا و خرید بک لینک است. زیرا یکی از راه­های برقراری ارتباط با کاربران وب‌سایت، مقالات و محتواهایی است که برای آنها تهیه می­کنید. با برون‌سپاری تولید محتوا به تیم­های حرفه­ای مانند هاوین وب و سفارش تولید محتوا متناسب به مخاطبان هدف خود می­توانید بهترین نتیجه را از این کار بگیرید. رضایت کاربران از محتوای وب‌سایت، به ارتقا و بهبود رتبه در گوگل می­انجامد.

    البته کار به اینجا ختم نمی‌شود و شما باید بعد از کسب رتبه از گوگل، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید! چون در این حال رقبای شما بیکار نمی‌نشینند و ممکن است رتبه شما را تصاحب کنند. به‌عبارتی‌دیگر در اثر انجام ندادن برخی کارها، جایگاه شما کاهش می‌یابد.

    تیم تولید محتوا به طور مرتب و منظم و بر اساس خواسته‌های کاربران وب‌سایت شما، اقدام به تولید محتوا می‌کنند. محتواهای وب‌سایت شما باید آن‌قدر پخته و منطبق با نیاز کاربران باشند که مخاطب به سایت دیگری بعد از وب‌سایت شما مراجعه نکند.

    مزایای سفارش تولید محتوا

    یک تیم تولید محتوای خوب، تمام خواسته­های شما برای وب‌سایتتان را به‌خوبی شناسایی کرده و در راستای آن محتوای خود را تولید می­کند؛ بنابراین هنگام سفارش تولید محتوا به تیم تولیدکننده محتوا، از شناسایی مخاطبان هدف خود توسط آنها اطمینان حاصل کنید تا با شناسایی مخاطبان شما، محتوایی هدفمند تولید کنند. از مزایای سفارش تولید محتوا به تیم حرفه­ای می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تیم تولید محتوا قادر به تولید محتوای باکیفیت به طور منظم و جذاب و مفید است.
    • محتوای تولیدی جنبه‌های مختلف آموزشی، سرگرمی و حل مشکل کاربر را شامل شود.
    • به طور معمول محتوای تولیدشده توسط یک تیم حرفه‌ای نیاز به اصلاح ندارد.

    اقدامات تیم تولید محتوا هنگام سفارش تولید محتوا

    یک تیم تولیدکننده حرفه‌ای برای تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند، اقداماتی را باید انجام دهد. این تیم با رعایت نکات و اصول سئو تحت فعالیت‌های زیر، نظر موتورهای جستجو را نسبت به محتوای تولیدی خود جلب می‌کند. اقدامات زیر از جمله روش‌هایی هستند که تیم در جهت رسیدن به اهداف خود در کسب رتبه از گوگل انجام می‌دهد:

    1. به‌کارگیری استراتژی مطمئن و معتبر

    تیم تولید محتوا هنگام نگارش مقاله، تدابیر موردنیاز این امر را مدنظر قرار می‌دهد. تدابیر و استراتژی‌هایی که در محتوانویسی منجر به افزایش بازدید و ترافیک وب‌سایت شما شده که در نتیجه آن به ارتقا رتبه وب‌سایت شما می‌انجامد. از دیگر استراتژی‌های مطمئن که تیم حرفه‌ای به آن توجه دارد، بررسی کاربران شما در شبکه‌های اجتماعی است. تیم محتوا، متناسب با هر پلتفرم محتوای مناسب تولید می‌کند.

    2. تعریف و شناخت مخاطبان هدف

    اغلب کسب‌وکارهای اینترنتی به دلیل عدم رعایت این مورد با شکست مواجه شده‌اند. در سفارش تولید محتوا باید مطمئن شوید که تیم تولیدکننده محتوا، شناسایی مخاطبان هدف را در اولویت کار خود قرار می­دهد سپس به تولید محتوا بپردازد. بررسی میانگین سنی، جنسیت، میزان تحصیلات و … توسط تیم انجام شده و بر اساس همین اطلاعات، نحوه چیدمان، نوع و موضوع محتوا مشخص می‌شود.

    3. به‌روزرسانی محتوا به‌صورت اصولی

    چنانچه محتوایی قدیمی در وب‌سایت خود منتشر کرده‌اید و نیاز به آپدیت آن دارید، با سفارش تولید محتوای جدید و باکیفیت موجب بهبود رتبه و جایگاه وب‌سایت خود می‌شوید. یک تیم حرفه‌ای و کاربلد تولید محتوا، هنگام دریافت سفارش تولید محتوا، محتواهای قدیمی را بررسی و متناسب با هرکدام، عملیات به‌روزرسانی و آپدیت را انجام می‌دهند.

    7 نکته مهم خرید بک لینک که باید به آن توجه کنیم؟

    222 - مزایای سفارش تولید محتوا و 7 نکته مهم هنگام خرید بک لینک - دیجیتال مارکتینگ

    1. از خرید بک لینک به طور ناگهانی بپرهیزید

    الگوریتم پنگوئن گوگل، نسبت به هجوم ناگهانی لینک‌ها به وب‌سایت شما مشکوک و حساس می‌شوند. اگر سایت شما در مدت زمانی به‌عنوان یک سایت معتبر با قابلیت لینک‌دهی شناخته شود، سایت‌ها کم‌کم به شما روی می‌آورند. پس هیچگاه اقدام به خرید بک لینک با تعداد زیادی در یک‌مرتبه نکنید که حتماً از سوی گوگل جریمه خواهید شد.

    2. هنگام خرید بک لینک به تعداد دامنه­ها توجه داشته باشید نه لینک­ها

    الگوریتم قدیمی گوگل، مبتنی بر تعداد لینک‌ها بود. اما امروزه این رویه تغییر کرده و بر اساس تعداد دامنه‌ها بنا نهاده شده است. اگر 100 لینک از یک سایت داشته باشید، بسیار غیرمنطقی و نامطلوب است در صورتی که 100 لینک از 100 سایت، طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. ازاین‌رو طبق الگوریتم جدید گوگل پیش روید و با خرید بک لینک از چند سایت مختلف، به سئو سایت خود کمک کنید.

    3. برای چند صفحه خرید بک لینک انجام دهید

    اگر سایت شما به‌عنوان یک سایت معتبر و باارزش لینک‌دهی شناخته شود، هرکدام از سایت‌ها به صفحات مختلفی لینک خواهند داد. یک سایت به صفحه اصلی، دیگری به صفحه مقالات و یک سایت دیگر به صفحه دسته‌بندی، لینک می‌دهد؛ بنابراین هنگام خرید بک لینک روی یک صفحه تمرکز نکنید. به طور معمول صفحه اصلی و سپس صفحه دسته‌بندی در اولویت لینک‌دهی هستند.

    4. از قراردادن انکر تکست‌های زیاد خودداری کنید

    بر روی انکر تکست‌های زیر در کنار بک لینک با کلمه اصلی تمرکز کنید:

    • بک لینک‌هایی که با انکر تکست نام برند ساخته شده‌اند.
    • انکر تکست نام سایت
    • کلمات کلیدی مشابه و متفاوت
    • انکر تکست کلمه کلیدی با نام برند
    • کلمات عمومی مانند اینجا، کلیک کنید و …

    5. بین لینک‌های فالو و نوفالو تعادل ایجاد کنید.

    فرایند بک لینک سازی طبیعی و معمولی شامل بک لینک‌های فالو و نوفالو است. همه سایت به یکباره لینک‌های ما را فالو نمی‌کنند؛ بنابراین هنگام خرید بک لینک و همچنین لینک‌سازی بین هر دو نوع لینک فالو و نوفالو تعادل و تناسب ایجاد کنید.

    6. وب‌سایتتان را برای دریافت بک لینک‌های گسترده آماده کنید

    به طور طبیعی اگر وب‌سایتتان از نظر کیفیت محتوا، دیزاین و ساختار بصری و زیبایی و همچنین سرعت در حد قابل قبولی باشد، اکثر وب‌سایت‌ها به شما لینک می‌دهند. پس قبل از خرید بک لینک و لینک‌سازی به این موارد توجه داشته باشید سپس اقدام به لینک‌سازی کنید تا الگوریتم‌های گوگل برای شما ارزش ویژه‌ای قائل شوند.

    7. محتوای باکیفیت و لینک­پذیر تولید کنید.

    در نهایت باید بگوییم که تمام موارد فوق با لینک‌سازی و خرید بک لینک به اتمام نمی‌رسد. بلکه باید محتواهایی در سایتتان بگنجانید که ارزش لینک‌دهی داشته باشند. محتواهایی با مشخصات زیر موجب لینک‌دهی سایر وب‌سایت‌ها به سایت شما خواهند شد:

    • محتواهای طولانی و به‌اصطلاح آسمان‌خراش
    • اینفوگرافیک‌ها
    • صفحات مقایسه محصولات
    • مقالاتی که به‌صورت چک‌لیست تولید می‌شوند.
    • مقالات و محتواهایی که به معرفی برندها، محصولات یا ابزارها می‌پردازند.
    • دسته‌بندی‌های آموزشی کامل

    جمع‌بندی

    هنگام برون‌سپاری و سفارش تولید محتوا حتماً از اعتبار وب سایت مورد نظر مطمئن شوید. همچنین هنگام خرید بک لینک باید توجه کنید که لینکسازی به صورت کاملا طبیعی انجام شود. هاوین وب یکی از وب سایت های برتر در زمینه تولید محتوا و لینک سازی حرفه ای است که با دارا بودن یک تیم حرفه ای خدمات بسیار ویژه و باکیفیتی را در زمینه تولید محتوا و سئو ارائه می دهد. چنانچه قصد شروع کسب و کار اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از وب سایت هاوین وب  hawinweb.ir بازدید کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.