×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جعفرزادهنماینده مردم رشت در مجلس گفت: کاهش هزینه های مردم، افزایش درآمد دولت و استفاده بهینه از اماکن دولتی از شاخصه هایی است که آموزش و پرورش را پیشگام در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نموده است

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در بازدید از دو محل اسکان مسافران نوروزی در رشت اظهار کرد: آنچه امروز در ستاد اسکان فرهنگیان مشاهده شد تحقق عملی شعار سال اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری می باشد.

وی با بیان اینکه دولت نهایت بهره وری از منابع موجود را در دستور کار دارد، افزود: کاهش هزینه های مردم، افزایش درآمد دولت، استفاده بهینه از اماکن دولتی، افزایش بهره وری از فضاهای موجود از شاخصه هایی است که آموزش و پرورش را پیشگام در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نموده است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : دولت مترصد است از فضاهایی که سرمایه گزاری کرده است در تمامی ایام سال مورد بهره وری قرار گیرد و مردم بتوانند با نازل ترین قیمت و امنیت خوب برای خانواده ها و سیستم رفاهی مناسب در حد مقدور از آن استفاده نمایند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان از وزارت آموزش و پروش، مدیرکل استان و اعضاء ستاد اسکان فرهنگیان بابت عملیاتی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی تشکر نمود و تاکید کرد: این شیوه می تواند الگوی مناسبی برای دیگر نهادها باشد.
به گزارش «با مردم»، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم در این بازدید گفت: تا امروز ۲۶۱۱۷ خانوار فرهنگی و ۱۳۰۵۸۵ نفر در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان گیلان پذیرش شده اند که در مدارس و مراکز رفاهی اسکان یافته اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.