×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

طراحی وب سایت 1 - چرا طراحی وب سایت مهم است؟ - سفارش سایت کرج

اگر فقط ۱۵ دقیقه برای مصرف محتوا در نظر گرفته شود، ۶۶ درصد از مردم ترجیح می دهند یک طراحی زیبا را در مقابل یک طراحی ساده و ناکارآمد مشاهده کنند. طراحی وب سایت شما بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین شما است. برای ایجاد یک وب سایت بهتر برای کسب و کار خود، باید اهمیت طراحی وب را درک کنید.

ما در این مقاله، در مورد اینکه چرا طراحی سایت مهم است بحث خواهیم کرد و هفت عنصر طراحی ضروری برای وب سایت را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر برای طراحی وب سایت رویایی خود در کرج و سراسر ایران به کمک نیاز دارید، امروز با ما با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۲۴۱ تماس بگیرید تا شما هم به راحتی وارد دنیای دیجیتال شوید.

شهر کرج به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، داشتن شهرک‌های صنعتی و موقعیت اقتصادی و همجواری با کلانشهر تهران تبدیل به شهری اقتصادی شده است. وبسازان نوین با در نظر گرفتن کسب و کار های شهر کرج و همچنین سلیقه و انتظار شما عزیزان بهترین خدمات خود را در حوزه طراحی سایت در کرج ، سئو، مشاوره تبلیغاتی ارائه میدهد. وبسازان نوین با دارا بودن ارتباط های قوی در حوزه های مختلف اقتصادی در شهر کرج بهترین خدمات را به کمک متخصصین خود به شما ارائه میدهد.

طراحی وب سایت 1 - چرا طراحی وب سایت مهم است؟ - سفارش سایت کرج

فراموش نکنید، وبسازان نوین فقط خدمات را به صورت محلی ارائه نمی کند، بلکه در نظر داشته باشید که اگر به دنبال خدمات طراحی وب در کرج باشید و چه به دنبال خدمات طراحی وب در تهران باشید، ما شما را یاری می دهیم.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

طراحی وب سایت شما مهم است زیرا مشتریان شما به طراحی و زیبایی سایت اهمیت می دهند. چه آگاهانه یا نه، همه ما نسبت به تصاویر بصری واکنش نشان می دهیم و مردم به طور طبیعی به سمت طراحی خوب کشیده می شوند.

وقتی نوبت به طراحی وب سایت می رسد، مطالعات بارها و بارها نشان داده است که کاربران به سرعت کسب و کار شما را تنها بر اساس تصاویر بصری قضاوت می کنند و اگر سایت شما طراحی ضعیفی داشته باشد، اغلب استفاده از سایت شما را متوقف می کنند.چگونه بر مخاطبان و کسب و کار شما تأثیر می گذارد؟ بیایید به مهم بودن طراحی سایت نگاه کنیم.

طراحی وب سایت 2 - چرا طراحی وب سایت مهم است؟ - سفارش سایت کرج

۱. اولین برداشت شما بسیار مهم است

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند، اولین تصور آنها را از تجارت شما به آنها می دهد. آنها در عرض چند ثانیه درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. در این چند ثانیه اول، شما می خواهید تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید.

اگر وب سایت شما نامطلوب یا قدیمی به نظر برسد، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. آنها وب سایت شما را جذاب نمی بینند و بلافاصه از سایت شما خارج می شوند. شما سرنخ ها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به صفحه رقیب ترک می کنند.

طراحی وب سایت مهم است زیرا بر درک مخاطبان از برند شما تأثیر می گذارد. تأثیری که روی آنها می گذارید می تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد کسب و کار شما بیاموزند یا صفحه شما را ترک کنند و به یک رقیب روی بیاورند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا کاربر را در صفحه خود نگه دارید.

۲. به بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) شما کمک می کند

بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی سایت بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت خود تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی سایت شما توسط خزنده های موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

این یکی از مواردی است که نمی توانید آن را به هم بزنید. اگر اصول سئوی درون صفحه شما مناسب نیست، از همان ابتدا با یک نبرد سخت برای دیده شدن خواهید جنگید.

جدا از نحوه انتشار محتوا در سایت شما، برخی از عناصر طراحی وب سایت می توانند مستقیماً روی سئو تأثیر گذار باشند. درک طراحی سایت در صورتی که با نحوه کار آن آشنا نباشید ممکن است دشوار باشد، اما به بیان ساده، کد شما باید سئو پسند باشد.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه‌های مناسب طراحی وب (و متعاقباً دیده شدن توسط موتورهای جستجو) این است که با یک آژانس طراحی سایت همکاری کنید که می‌داند چه کاری انجام می‌دهند.

۳. تصاویر را برای خدمات به مشتری ایجاد کند

مردم می توانند با نگاه کردن به سایت شما، برند شما را قضاوت کنند که چگونه با آنها رفتار خواهید کرد. طراحی شما به آنها بینشی می دهد که چگونه به مخاطبان خود نگاه می کنید. اگر برای طراحی وب سایت خود تلاشی نکنید، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها تلاش نمی کنید.

وب سایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان شما از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. شما این تصور را ایجاد خواهید کرد که برای افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند، پذیرا هستید.

طراحی وب سایت 3 - چرا طراحی وب سایت مهم است؟ - سفارش سایت کرج

از طرف دیگر، یک سایت قدیمی و غیر جذاب باعث می شود که کسب و کار شما سرد و دور از انتظار به نظر برسد. مردم نمی‌خواهند کسب‌وکاری را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آن‌ها ارزش قائل نیست تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشد.

طراحی سایت خود را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود، آیا نمی خواهید که با چهره ای دوستانه به او سلام کنید و به او احساس خوش آمد گویی بگویید؟ یک طراحی وب به روز و مدرن معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوشامد می گوید.

۴. باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود

مردم به وب سایت هایی که طراحی ضعیفی دارند اعتماد ندارند. اگر طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات قدیمی به نظر برسد، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را مبهم ببینند زیرا شما یک طراحی وب به روز ندارید.

به شخصی فکر کنید که به دنبال سفارش عمده به یک شرکت تولیدی است، آنها مقدار زیادی پول خرج می کنند، به این معنی که اگر طراحی سایت تولیدی شما اعتماد را منتقل نکند، کسب و کار دیگری برای انجام سفارش خود پیدا می کنند.

از طرف دیگر، یک سایت حرفه ای نشان دهنده اعتماد مخاطبان به شماست. آنها به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و در بررسی بیشتر آن احساس راحتی خواهند کرد.

ایجاد اعتماد در بین مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما باقی بماند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید.

۵. رقبای شما این کار را انجام می دهند

اگر به دلیلی برای اهمیت طراحی سایت نیاز دارید، در اینجا یک دلیل بزرگ وجود دارد: رقبای شما در حال حاضر از طراحی سایت حرفه ای استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها باقی بمانید، باید از طراحی سایت حرفه ای خود استفاده کنید.

طراحی وب سایت 4 - چرا طراحی وب سایت مهم است؟ - سفارش سایت کرج

شما می خواهید وب سایت شما از رقبا متمایز باشد. اگر یک وب سایت قدیمی و بی کیفیت دارید، رقیب شما از شما جلو خواهد رفت زیرا سایت خوب طراحی شده آنها بهتر از وب سایت شما عمل می کند.

طراحی وب سایت شما فرصتی برای شماست تا کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. وقتی در حال رقابت با سایر مشاغل هستید، معمولاً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. شما به چیزی نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند.

یک وب سایت با طراحی خوب فرصتی برای کسب و کار شما است تا ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد. می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا باید کسب و کار شما را به رقابت انتخاب کنند.

۶. یکنواختی ایجاد می کند

شما باید فونت‌ها، سبک‌ها و طرح‌بندی‌های یکسانی را در تمام صفحات وب‌سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید، این امر باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت برند را چالش برانگیزتر می کند زیرا مخاطبان شما نمی دانند چه رنگ هایی را با نام تجاری شما مرتبط کنند. اگر وب سایت شما سازگار نباشد، مردم از سایت شما به وب سایتی که حرفه ای تر به نظر می رسد بازدید می کنند.

وبسازان نوین به شما کمک می کند تا وب سایت رویاهای خود را ایجاد کنید

طراحی وب سایت شما نقش مهمی در موفقیت کمپین بازاریابی آنلاین شما دارد. اگر می‌خواهید بهترین نتایج را برای کسب‌وکار خود داشته باشید، باید روی طراحی وب‌سایتی سرمایه‌گذاری کنید که مردم را به یادگیری بیشتر در مورد کسب‌وکارتان سوق دهد. ما در وبسازان نوین همواره با در نظر گرفتن سلیقه شما بهترین خدمات طراحی سایت در کرج را ارائه می دهیم.

طراحی وب سایت 5 - چرا طراحی وب سایت مهم است؟ - سفارش سایت کرج

ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که در طراحی وب سایت سفارشی تخصص دارد. ما اهمیت طراحی وب را می دانیم و می توانیم به شما در ایجاد وب سایتی که دوست دارید کمک کنیم. اگر ما را باور نمی کنید، فقط از مشتریان ما بپرسید! تمامی مشتریان ما را بررسی کنید که نشان دهنده کار عالی ما برای آنهاست!

همین امروز وب سایت رویایی خود را بسازید

اگر آماده شروع طراحی وب سایت رویایی خود هستید، با ما تماس بگیرید ( ۰۲۱۹۱۳۰۴۲۴۱ ) تا شما هم به راحتی وارد دنیای دیجیتال شوید.

وبسازان نوین، همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره!

  1. پویا

    عالی خیلی لذت بردم درباره طراحی سایت در کرج اطلاعات خوبی کسب کردم .

  2. یاسین محمدی

    سلام خسته نباشید یه سوال، به نظر شما فروش ازطریق سایت بیشتر جواب میده یا اینستاگرام؟

  3. حسین حسینی

    دورد بر شما، بستگی داره به محصولتون، اما سایت همیشگی هست و اینستاگرام یک شبکه اجتماعی و معلوم نیست تا چه زمانی پابرجا باشه

  4. مجتبی

    اینستاگرام هم میتونه پل ارتباطی سریعی بین کاربرها با تامین کننده ها باشه ولی طراحی سایت با وردپرس و قالب یونی وودمارت هم برای طراحی سایت با قیمت پایین راهکار خیلی خوبیه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.