جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلاس های آموزش واکسن هراسی در قم/ رئیس نظام پزشکی: کلاس ها در ۱۰ سطح در حال برگزاری است!
    06 آذر 1400 - 14:20
    شناسه : 190768
    0

    رئیس نظام پزشکی استان قم با اشاره به پایین بودن میانگین واکسیناسیون در استان قم گفت: در استان کلاس‌هایی وجود دارند که در ۱۰ سطح مختلف اقدام به آموزش واکسن هراسی می کنند.

    پ
    پ

    واکسن هراسی - کلاس های آموزش واکسن هراسی در قم/ رئیس نظام پزشکی: کلاس ها در ۱۰ سطح در حال برگزاری است! - آموزش واکسن هراسی

    به گزارش «بامردم» به نقل از مهر؛ سید حسن عادلی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به فعالیت اقلیت واکسن هراس در قم افزود: در زمینه آمار واکسیناسیون قم کم‌ترین آمارها را در کشور دارد و در زمینه اقناع سازی آموزش‌های گسترده ایی را برای مقابله با واکسن هراسی برگزار کردیم.

    وی بیان کرد: در استان کلاس‌هایی با سوءاستفاده از وجه دینی مردم برای آموزش واکسن هراسی در ۱۰ سطح در حال برگزاری است و خود را زیر پوشش حوزه علمیه معرفی می‌کنند و اگر این نسخه نویسی های غلط و باورهای اشتباه در بین مردم در زمینه واکسن را ادامه دهند آسیب جدی به جان و سلامت مردم وارد می‌کنند چرا که در قالب باورهای اسلامی هدایت می‌شوند.

    در ادامه این جلسه معاون مدیریت و منابع استانداری قم گفت: مدیران اجرایی استان تا هفته پیش همکاری خوبی داشتند و طبق آمارها ۹۲ درصد کارکنان ادارات نسبت به واکسینه خود اقدام کرده‌اند.

    محمدرضا گروسی افزود: افرادی که هم که واکسن دریافت نکرده‌اند مشکل پزشکی داشتند و باید مدیران اجرایی نسبت فراهم ساختن زیرساخت خدمات غیرحضوری آنان تلاش کنند.

    کاریکاتور: مهدی عزیزی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.