×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

- دستگیری نوجوان 15 ساله کلاهبردار در لاهیجان! / پرونده با 50 شاکی در حال رسیدگی است - دستگیری نوجوان

به گزارش صدا وسیما مرکز گیلان ؛ سرهنگ حمید محمدی ‌نسب با اشاره به اینکه یکی از روش‌های کلاهبرداری مجرمان سایبری درج آگهی‌ های تبلیغاتی کذب و غیر واقعی در فضای مجازی است گفت : متاسفانه برخی کاربران به علت قیمت مناسب، فریب این آگهی‌های کذب را خورده و برای خرید مبلغی را به عنوان بیعانه به صورت اینترنتی پرداخت می ‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال طرح شکایت‌ هایی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش ارزان قیمت قطعات یدکی خودرو از طریق صفحه‌ ای در اینستاگرام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در تحقیقات پلیس از متهم مشخص شد این فرد با گرفتن کارت‌های بانکی دوستان خود و ارائه شماره آنها به مشتریان مبلغی را به عنوان بیعانه دریافت و از آنها حدود500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ حمید محمدی‌ نسب از معرفی متهم 15 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: این پرونده با 50 شاکی در حال رسیدگی است و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

وی از مردم خواست در صورت خرید از طریق سایت‌های فروش اینترنتی و یا صفحات فضای مجازی تا زمان دریافت کالا یا خدمات به هیچ عنوان مبلغی را به حساب فروشندگان پرداخت نکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.