شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پر فروش ترین محصولات فروشگاه روشنایی امسال!
    10 آذر 1400 - 9:16
    شناسه : 190896
    0

    پروژکتور های ال ای دی و اس ام دی برای روشن کردن محیط های باز و عموما پارک ها و گاها سوله ها به کار میروند البته ممکن است گاها کسی برای روشنایی حیاط خانه دست به خرید پروژکتور ال ای دی بزند و اقدام به خرید آن بکند.

    پ
    پ

    امروزه برای اینکه یک خانه با نمای زیبا و یا یک خانه با روشنایی مناسب داشته باشیم لازم هست تا چندین وسایل مختلف برای روشن کردن خانه استفاده کنیم که با پیشرفت روزافزونی که در زمینه روشنایی هر روزه صورت میگیرد لوازمی که نیاز اساسی هر خانه برای روشنایی هستند بیشتر میشود. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بفهمید که یک خانه با جدید ترین متد های روز، باید چه وسایلی برای روشنایی استفاده کند و بدانید کدام یکی از محصولات روشنایی امسال بیشترین فروش را داشته است.

    روشنایی و دیگر هیچ

    از زمان غار نشینی انسان ها تا به امروز یکی از نیاز های اساسی و دغدغه های انسان روشنایی و روشن کردن محل زندگی برای امرار معاش بوده است. البته امروزه روشنایی فقط برای روشن کردن محیط استفاده نمیشود و با پیدایش تفکر جدید ساخت و ساز بناهای با فرهنگ غربی، یک سری لوازم فقط به منظور ساخت جلوه های خاص برای نمای خانه و ساختمان تولید و استفاده میشوند.

    روشنایی برای انسان حکم آب و غذا را دارد و بدون آن زندگی بسیار سخت و حتی در جهاتی غیر ممکن ب نظر برسد. حالا که از اهمیت روشنایی مطلع شدید بد نیست چند مورد از ابزار و وسایل آن را بشناسید.

    لامپ

    از زمانی که توماس ادیسون لامپ را اختراع کرده روزی نبوده که این ابزار روشنایی بدون استفاده انسان ها کنار گذاشته بشه. امروزه انواع لامپ ها مثل لامپ های گازی(هالوژنی) ،لامپ های کم مصرف، لامپ های با بخار جیوه و انواع لامپ های متفاوت را در بازار مشهاده کنید و از آنها برای مکان های مختلف استفاده کنید.

    - پر فروش ترین محصولات فروشگاه روشنایی امسال! -

    پروژکتور ال ای دی

    پروژکتور های ال ای دی و اس ام دی برای روشن کردن محیط های باز و عموما پارک ها و گاها سوله ها به کار میروند البته ممکن است گاها کسی برای روشنایی حیاط خانه دست به خرید پروژکتور ال ای دی بزند و اقدام به خرید آن بکند.

    وال واشر

    وال واشر ها دسته های مختلفی دارند و بسیار گسترده اند. البته عموما این نوع از چراغ هایی که یک ردیف لامپ ال ای دی قوی در یک محفظه پلاستیکی یا فلزی کنار هم قرار گرفته اند بیشتر برای نمای بیرونی ساختمان ها به کار میرود. شما برای خرید انواع وال واشر راه های متعددی مثل خرید آنلاین و یا خرید حضوری در مغازه های لوازم الکتریکی و روشنایی، دارید.

    ریسه های شلنگی

    ریسه های شلنگی که اخیرا هم بسیار سر و صدا به پا کرده اند نیز مانند وال واشر ها از انواع مختلفی برخوردارند که بهترین آنها ریسه های شلنگی چند رنگ است که دارای کنترل بوده و میتواند به رنگ های مختلف تبدیل شود. فروش این ابزار روشنایی به صورت متری و در صورت فروش عمده به صورت کلاف های صد متری عرضه میگردد.

    ناگفته نماند که ریسه های شلنگی عموما در  نور مخفی های داخل و نمای بیرون ساختمان بکار میروند.

    22 503x500 1 - پر فروش ترین محصولات فروشگاه روشنایی امسال! -

    و…

    ابزار های روشنایی بسیار متعدد است و نمیتوان همه آنها را در این مقاله نام برد ولی بیاید با هم به این موضوع بپردازیم که کدام یک فروش بیشتری را در سال گذشته،نسبت به دیگری داشته اند.

    کدام یک پرفروش تر است؟

    اول از همه باید این موضوع را روشن کنیم که درست نیست دو محصول متفاوت را با هم مقایسه کنیم،به عنوان مثال مقایسه یک پروژکتور با یک ریسه اصلا کار عاقلانه ای به شمار نمیرود و هرکدام به نوبه خود برتری هایی دارند و کاربرد های متفاوت و گاها مشابه ای نسبت به یک دیگر دارند و ما باید ببین برند های یک محصول به مقایسه و تحلیل بپردازیم.

    اما در این باره که کدام محصول روشنایی پرفروش ترینند باید گفت که بی شک لامپ ها که استفاده بسیاری در هر خانه دارند و ریسه های شلنگی که این روز ها به نوعی بسیار مد شده است و در ساخت ساز بناها از آن استفاده شده حجم عظیمی از فروش را به خود اختصاص داده اند.

    کلام آخر

    شما برای تامین نیاز های خود به لحاظ روشنایی و ساخت جلوه و نما برای ساختمانتان میتوانید از فروشگاه های متعددی این لوازم را تهیه و استفاده کنید. گروه روشنایی مراد برقی یکی از این فروشگاه هاست که شما میتوانید با خیالی راحت از آن خرید کرده و تجربه یک خرید با بهترین قیمت هارا داشته باشید. ناگفته نماند که همه محصولات فروشگاه مراد برقی دارای ضمانت بوده تا شما عزیزان خریدی مطمئن را تجربه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.