×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ویزای استرالیا؛ کلید ورود به سرزمین گله‏دارها

سالانه مهاجران زیادی از سراسر جهان با اهداف و مقاصد متفاوت به استرالیا مهاجرت می‏کنند. از جمله مهترین دلایل محبوبیت کشور استرالیا در میان مهاجران می‏توان به آموزش رایگان، نظام اقتصادی پویا و طبیعت چشم‏نواز اشاره کرد. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان دریافت ویزای استرالیا، دولت این کشور با در نظر گرفتن شرایط و توانایی‏های متقاضیان اخذ ویزا، انواع متنوعی از ویزا را ارائه می‏دهد. در ادامه به بررسی شرایط و مراحل اخذ چند ویزای مهم استرالیا خواهیم پرداخت.

C:\Users\Mim\Desktop\01.jpg

ویزای موقت نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار

ویزای نوآوری و سرمایه‏ گذاری در کسب‏وکار که به ویزای 188 نیز شهرت دارد به تاجران موفقی تعلق می‏گیرد که قصد دارند در کشور استرالیا به تجارت بپردازند. ویزای 188 استرالیا به متقاضی اجازه می‏دهد کسب‏وکاری جدید در کشور استرالیا راه‏اندازی کند یا کسب‏وکار سابق خود را در این کشور توسعه دهد. این ویزا به مدت 4 سال و 3 ماه اعتبار دارد. در صورت دریافت ویزای نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار استرالیا، می‏توان برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کرد.

C:\Users\Mim\Desktop\02.png

شرایط اخذ ویزای 188 استرالیا

کسانی که قصد دارند کسب‏وکار خود را در کشور استرالیا توسعه دهند، می‏توانند از طریق اخذ ویزای نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار، مجوز اشتغال در این کشور را کسب کنند. برای اخذ ویزای مذکور، متقاضیان باید واجد شرایط خاصی باشند که از آن جمله می‏توان به این موارد اشاره کرد:

  • متقاضیان اخذ ویزای 188 استرالیا باید طی 2 سال از 4 سال مالی گذشته در کسب‏وکار دیگری در کشور استرالیا مشارکت کرده باشند
  • متقاضیان اخذ ویزای 188 استرالیا باید مالکیت یکی از این موارد را در اختیار داشته باشند:
  • حداقل 51 درصد از کسب‏وکاری با گردش مالی سالانه 400 هزار دلار استرالیا
  • حداقل 30 درصد از کسب‏وکاری با گردش مالی سالانه 400 هزار دلار استرالیا
  • حداقل 10 درصد از مالکیت یک شرکت سهامی عام
  • متقاضیان اخذ ویزای 188 استرالیا باید مجموعا 800 هزار دلار استرالیا از دارایی‏های تجاری یا شخصی خود را ظرف 2 سال از تاریخ شروع ویزا به کشور استرالیا منتقل کنند

C:\Users\Mim\Desktop\03.jpg

ویزای دائم نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار

ویزای 888 استرالیا یا ویزای دائم نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار، به متقاضیان اجازه می‏دهد کسب‏وکار خود را در کشور استرالیا مدیریت کنند. همچنین با اخذ این ویزا، فرد مجوز اقامت دائم در کشور استرالیا را دریافت می‏کند. علاوه بر این، فردی که ویزای 888 استرالیا را دریافت می‏کند و نیز اعضای خانواده او می‏توانند برای اخذ شهروندی این کشور اقدام کنند. متقاضی دریافت ویزای 888 استرالیا، به طور کلی باید واجد یکی از این دو شرط باشد:

  • برخورداری از ویزای موقت نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار (ویزای 188 استرالیا) و اجرای تعهدات مرتبط با ویزای مذکور
  • برخورداری از ویزای ویژه استرالیا (زیرکلاس ویزای 444 استرالیا) یا ویزای تجاری اقامت طولانی مدت (زیرکلاس ویزای IE457) و اجرای تعهدات مرتبط با آن‏ها

مزایای اخذ ویزای دائم نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار

متقاضیان اخذ ویزای دائم نوآوری و سرمایه‏گذاری در کسب‏وکار پس از دریافت این ویزا علاوه بر کسب مجوز اقامت دائم در کشور استرالیا، از مزایای دیگری نیز بهره‏مند می‏شوند. برای مثال، تاجری که ویزای 888 استرالیا را دریافت کرده است می‏تواند به مالکیت کسب‏وکار خود در استرالیا ادامه دهد و آن را مدیریت کند. همچنین، این افراد می‏توانند فعالیت‏های تجاری خود را در کشور استرالیا ادامه دهند و در این کشور سرمایه‏گذاری کنند.

C:\Users\Mim\Desktop\04.jpeg

ویزای استعدادهای درخشان استرالیا

ویزای استعدادهای درخشان یا ویزای تلنت استرالیا ، ویزای اقامت دائم در کشور استرالیا است و به کسانی تعلق می‏گیرد که سوابق برجسته و شناخته شده‏ای در عرصه‏های مختلف بین‏المللی دارند و دستاوردهای فوق‏العاده‏ای کسب کرده‏اند. این ویزا برای کسانی طراحی شده است که در سطح بین‏المللی به کسب دستاورد‏های برجسته در زمینه‏های مختلف هنری، حرفه‏ای، ورزشی، تحقیقاتی یا دانشگاهی شهرت دارند. متقاضی اخذ این ویزا باید در زمینه مورد نظر فعال باشد و از حمایت دانشگاهی برخوردار باشد. با اخذ ویزای تلنت استرالیا، متقاضی و اعضای خانواده او می‏توانند مجوز اقامت دائم در کشور استرالیا را دریافت کنند.

C:\Users\Mim\Desktop\05.jpg

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای تلنت استرالیا

فردی که برای دریافت ویزای استعدادهای درخشان اترالیا اقدام می‏کند باید واجد شرایطی باشد که پیش از این توسط اداره مهاجرت کشور استرالیا تعیین شده‏اند. از جمله شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای تلنت استرالیا می‏توان به این موارد اشاره کرد:

  • متقاضی باید از حمایت دانشگاهی برخوردار باشد
  • متقاضی باید دستاوردهای استثنایی و برجسته‏ای داشته باشد و در یکی از زمینه‏های حرفه‏ای، هنری، ورزشی، تحقیقاتی یا دانشگاهی به رسمیت شناخته شود
  • متقاضی اخذ ویزای تلنت استرالیا باید یک مدرک یا جواز دریافت شده از موسسات بین‏المللی معتبر را به مسئولین مربوطه ارائه دهد
  • متقاضی باید مدارکی ارائه دهد که ثابت کنند او همچنان در عرصه فعالیت خود، شخصیت برجسته‏ای به شمار می‏رود
  • متقاضی باید دارایی ارزشمندی برای جامعه استرالیا تلقی شود
  • متقاضی باید ثابت کند که برای استخدام در حوزه فعالیت خود در کشور استرالیا مشکلی نخواهد داشت
  • متقاضی باید توسط یک شهروند استرالیایی، مقیم دائم استرالیا، شهروند نیوزلندی واجد شرایط یا یک سازمان استرالیایی با شهرت ملی به عنوان فردی با استعداد در زمینه‏ای خاص معرفی شده باشد
  • متقاضی باید آزمایش‏های سلامت جسم و روان را با موفقیت پشت سر بگذارد

علاوه بر موارد ذکر شده، اگر سن متقاضی کمتر از 18 سال یا بیشتر از 55 سال باشد، برای اخذ ویزای تلنت استرالیا باید به مسئولین مربوطه ثابت کند که می‏تواند برای جامعه استرالیا مفید باشد. علاوه بر این، افرادی که در امور امنیتی به دولت استرالیا کمک کرده و تخصص خود را در اختیار دولت این کشور قرار داده باشند، ممکن است واجد شرایط اخذ ویزای تلنت استرالیا باشند.

C:\Users\Mim\Desktop\06.jpg

اخذ ویزای استرالیا در کمترین زمان ممکن

کسانی که قصد دارند وارد کشور استرالیا شوند و در این کشور زندگی یا سرمایه‏گذاری کنند، می‏توانند با توجه به شرایط خود، نسبت به اخذ یکی از چند نوع ویزای ارائه شده توسط دولت استرالیا اقدام کنند. نکته مهم در اخذ ویزای استرالیا این است که متقاضی باید برای اخذ ویزایی اقدام کن که بیشترین تناسب را با شرایط و اهداف او داشته باشد.

موسسه مهاجرتی کانگروز با سال‏ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی و برخورداری از تیم متخصصین اخذ ویزای استرالیا و مهاجرت به این کشور، یکی از بهترین گزینه‏های پیش روی شما برای انتخاب ویزای مناسب جهت ورود به خاک استرالیا به شمار می‏رود. فراموش نکنید که فرآیند اخذ ویزا یک فرآیند تخصصی است و باید به متخصصین امر سپرده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.